بیوفیدبک تکنیکی است که می‌توانید از آن برای یادگیری کنترل برخی از عملکرد‌های بدن مانند ضربان قلب استفاده کنید. در طول بیوفیدبک، شما به حسگر‌های الکتریکی متصل هستید که به شما کمک می‌کند اطلاعاتی در مورد بدن خود دریافت کنید. درباره بیوفیدبک بیشتر بدانید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش آژانس امنیت سلامت انگلستان (UKHSA)، 5G.5.1 در حال حاضر حدود یک مورد از هر هفت مورد کوویدی که توسط تست های بیمارستانی تشخیص داده می شوند را به خود اختصاص می دهد.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه درباره جزایر سه‌گانه ‌‌با کسی تعارف نداریم و این جزایر صددرصد متعلق جمهوری اسلامی است‌‌، گفت:‌ کشورهای منطقه تحت تأثیر جنگ روانی دشمنان قرار نگیرند.
احتمالاً گربه بابت لباس تنگ به اندازه کافی به تنگ آمده بود و دعوای زن و شوهری را دیگر تاب نداشت.
سازمان لیگ فوتبال خواستار پیگیری رئیس فدراسیون درخصوص ورود زنان به ورزشگاه های دارای امکانات برای تماشای بازی های لیگ برتر فوتبال شد.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
با انتشار نامه‌ای رسمی، باشگاه شباب الاهلی شنبه‌ شب پرونده انتقال قایدی به استقلال را بست.
درست است که شرایط اجتماعی رفتار‌ها را خشن و ملاحظه شرایط دیگران را پیچیده کرده است، اما انسان‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کنند. داوری مخصوصا وقتی انسان خودش هم بدون در نظر گرفتن شرایط دیگران حق را به خودش می‌دهد. کار دشواری است!
وزیر کشور عراق از توافقات انجام شده با ایران در زمینه تبادل اطلاعات و گشودن مقرهای مشترک مرزی خبر داد.
گوشت موش‌آهو در برخی فرهنگ‌ها به عنوان غذای لذیذ شناخته می‌شود، و شکارچیان زیادی این حیوان را برای فروش در بازار شکار می‌کنند
قائم‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد که قصد سرمربیگری در این تیم ندارد و به زودی سرمربی جدید مشخص خواهد شد.
ستاره تیم ملی والیبال ژاپن یکی از مهم‌ترین دلالیل تحول بزرگ این تیم در سال‌های اخیر بوده است.
تیم ملی ایران امروز در ورزشگاهی به میدان می‌رود که قدمتی 81 ساله دارد و از شوروی سابق باقی مانده است.
راستی! اسم این سرزمین ایران است و ۵‌هزار سال تاریخ و پیشینه دارد. آیا قبل از تشکیل این کارگروه، مردمان این سرزمین فرهنگ عمومی و زیست عفیفانه نداشتند؟! توهین تا چه حد آخر؟
دیروز که عکس قالیباف را دیدم، یاد آن روز و آن لبخند لاریجانی افتادم با این تفاوت که حریف قالیباف خیلی به دردسرش نیانداخت و سر و ته قضیه را با یکی دو افشاگری دم‌دستی هم آورد.
محمدباقر قالیباف گفت: توافق درباره حق آبه هیرمند بخشی از تاریخ بلند همسایگی دو کشور و دو ملت ایران و افغانستان و غیرقابل خدشه است.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که رابط‌های اطلاعاتی‌اش درباره حضور حامیان انقلاب رنگی در تجمعات اعتراضی اخیر این کشور، به او هشدار داده‌اند.
مبارزه با سیتی شبیه داستان پسرک‌ هلندی نیست که انگشت خود را در سد فرو کرد تا از خروج اب جلوگیری کند. جریان سیل سیتی از جای دیگری بیرون خواهد زد
به اعتقاد محققان زلزله کشور منطقه زاگرس هر روز شاهد زلزله با بزرگ‌های مختلف است و اینکه گفته شود دیر یا زود در این منطقه زلزله بزرگ خواهد داد، پایه علمی نخواهد داشت.
سرمربی تیم ملی ایران واکنش جالب توجهی نسبت به شایعه خداحافظی سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد از تیم ملی داشت.
تغییرات آب و هوایی هم چنین باعث عفونت‌های بیش‌تر می‌شود، زیرا این قارچ برای مقاومت در برابر دما‌های گرم‌تر از جمله در بدن انسان تکامل یافته است.
برلین در مورد مسائل مربوط به کارکنان سفارتخانه‌ها با مسکو در تماس و ارتباط نزدیک است.
رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد که درگیری‌ها در سودان یک مسأله داخلی بوده و نباید در آن دخالت کرد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت:ش است. ما انتظار داریم باشگاه‌ها مخصوصا آنهایی که پر طرفدار هستند تقاضاهایی که دارند در راستای تأمین زیرساخت‌ها باشد نه اینکه بابت حقوق مجموعه و دستمزدها باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ