دیروز که عکس قالیباف را دیدم، یاد آن روز و آن لبخند لاریجانی افتادم با این تفاوت که حریف قالیباف خیلی به دردسرش نیانداخت و سر و ته قضیه را با یکی دو افشاگری دم‌دستی هم آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف در پاسخ به پرسشی در خصوص شفاف سازی مجلس درباره ماجرای سلاح‌ورزی، با اشاره به موضوعاتی که در خصوص سلاح‌ورزی در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: من او را تا کنون ندیده‌ام و تنها اسم و عکس وی را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام.
احتمالاً گربه بابت لباس تنگ به اندازه کافی به تنگ آمده بود و دعوای زن و شوهری را دیگر تاب نداشت.
نکته جالب توجه ای که درباره خرید های استقلال در نقل و انتقالات تابستان امسال و فصل های بعدی وجود دارد.
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشتم به تیم دست من نیست که انجامش دهم.
زیباکلام: هم نظام، هم نامزد‌های انتخاباتی، سعی خواهند کرد اجرای قانون حجاب را در دوران انتخابات متوقف نمایند. بعد هم نوبت به انتخابات ریاست جمهوری می‌رسد و کمتر نامزدی حاضر می‌شوند محض گل روی چند درصد اقلیت تندرو، علیه بانوان کشور تیغ از نیام به‌در آورند. بر عکس، صحبت از کار فرهنگی در رابطه با حجاب خواهند کرد.
یولیان ناگلزمان، مربی سابق بایرن مونیخ که این روزها شایعات متعددی درباره آینده‌اش وجود دارد، سری به مسابقات چوگان زد و این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال استوری عجیبی را منتشر کرده است.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.
مجری سابق تلویزیون انتقادات تندوتیزی از کیفیت و قیمت ماشین‌های ایرانی کرده است.
عکسی از پیامک تشکر از حفظ حجاب در فرودگاه منتشر شده است.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
به احتمال قریب به یقین عکسی که از مرحوم پوراحمد منتشر شده است در تاریخ عکاسی ایران ماندگار می‌شود. همانطور که تصویر جسد هدایت در تاریخ ماندگار شد. این اتفاق برای خانواده آن مرحوم بسیار سنگین تمام می‌شود و ترومای شدیدی را بر روان‌شان تحمیل می‌کند. اما عکس بی‌رحم است.
هومن جوکار فعال محیط زیست نوشت: رسم بود برای توله یوز‌های اسیر، اسم گذاشته شود. با آقای میرصادقی که سال‌ها در حال ساخت فیلم از یوز بود و ذوق هنری داشت، تماس گرفتیم، ایشان آمدند و پیشنهاد دادند که اسم کسی که او را نجات داده روی توله بگذاریم، اینطور بود که نام خانوادگی رضا کوشکی را روی توله‌یوزگذاشتیم .
از آخرین باری که تیراژ روزنامه‌ها بالای دویست هزارتا بود زمان زیادی می‌گذرد. از آخرین باری که مردم برای خرید روزنامه صف می‌بستند هم خیلی گذشته است. این روز‌ها روزنامه‌نگاران به عدد ویوی محتوای تولیدی‌شان در فضای مجازی دل خوش کرده‌اند.
او درباره شیوه کسب اطلاع از او می‌گوید که تا جای ممکن او را در حصار کار پژوهشی نگه می‌داشتند «اما در میانه بحثهای علمی از من سئوالهایی می کردند؛ مثلا در مورد سفرهای رهبری یا افرادی که در نظام هستند اطلاعات جمع می کردند . یا عکسی را نشان من می‌دادند از سفیر انگلیس می‌پرسیدند آینده روابط چه می شود و اینجا چه گذشت. در حقیقت ارائه اطلاعات در مورد آخرین تغییر و تحولات داخل ایران انجام می شد.»
شهرداری با اشاره به اینکه حالا بعضی افراد با انتشار عکس پیروز با گردنبند طبی الیزابت می‌خواهند بگویند که دست‌آرود جدیدی پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: یوز‌ها هم مانند دیگر حیوانات بدن خود را لیس می‌زند، هرگاه مشکل گوارشی برای پیروز پیش می‌آید او پشت خود را لیس می‌زند و لیس زدن باعث التهاب یا ایجاد زخم می‌شود، برای درمان این التهابات از پماد استفاده می‌کنیم، برای اینکه پیروز آن پماد را با زبان لیس نزند، یکی، دوساعت از گردنبند الزابت استفاده و بعد دوباره بازش می‌کنیم.
مدیرکل سازمان ثبت‌احوال استان تهران، درباره این مسئله که ممکن است عده‌ای از عکس کارت‌ملی خود راضی نباشند، گفت: عکسی که در عکاسی گرفته می‌شود، رتوش می‌شود. عکس ثبت‌احوال ساده و طبیعی است. با این حال برای این افراد دوره‌های آموزشی گذاشته شده است. همچنین اگر کسی ناراضی باشد عکس کارت‌ملی را تغییر می‌دهیم.
در شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر باز هم شاهد شکل‌گیری زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی سپاهان بودیم.
سال‌هاست متخصصان و کارشناسان محیط زیست گلو پاره می‌کنند و حرف‌شان این است که کشاورزی به شیوه غرق‌آبی منسوخ است و پدر صاحب بچه آب‌های زیرزمینی را در می‌آورد. اگر فقط یک نفر نباید به چنین شیوه‌ای کشاورزی کند او کسی نیست جز محمود حجتی.
رضا باقری، وکیل پایه یک دادگستری درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند. آقای شهریاری سرپرست دادسرای جنایی هستند، ایشان قاضی برجسته و مجرب و دانایی هستند، برای همین من خیلی تعجب می‌کنم که ایشان چنین کاری کردند
محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی درباره نیکا شاکرمی پستی منتشر کرد.
محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی درباره نیکا شاکرمی پستی منتشر کرد.
علی کریمی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کرد.
مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور قراردادش با این باشگاه ترکیه‌ای را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ