رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد که درگیری‌ها در سودان یک مسأله داخلی بوده و نباید در آن دخالت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی آمریکا در آفریقا درباره وقوع کودتا در نیجر گفت: در صورت بحرانی شدن اوضاع در نیجر ممکن است واشنگتن پایگاه‌های پهپادی خود را در نیامی تخلیه کند.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
وزیر کشور عراق به موضع گیری درباره اوضاع امنیتی مرزهای این کشور با ایران، سوریه و ترکیه پرداخت.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل به جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری واکنش نشان داده و درباره خارج شدن کنترل اوضاع امنیتی کرانه باختری به شدت هشدار داد.
پادشاه اردن در جریان دیدار با اعضای کنگره آمریکا در خصوص مسأله فلسطین و آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کرد.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع امنیتی این رژیم هشدار دادند.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع امنیتی این رژیم هشدار دادند.
مسکو درباره از کنترل خارج شدن درگیری ها در فلسطین اشغالی هشدار داد.
میخائیل اولیانوف درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران گفت: متأسفانه مواردی مانند درز اطلاعات حساس به رسانه‌ها غیر معمول نیست. این عمدتاً به دلایل سیاسی قابل درک برای پیچیده کردن اوضاع پیرامون ایران و برنامه هسته‌ای آن انجام می‌شود؛ بنابراین، اکنون، منابع بلومبرگ تصمیم گرفته‌اند در آستانه نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را گرم کنند. یا شاید علاوه بر این، لغو برنامه‌های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران در دستور کارشان است.
محمدعلی ابطحی در توییتر خود درباره اظهارنظر یکی از امامان جمعه نوشت: خرافه را بنام دین ترویج نکنید.
مفتی جعفری لبنان ضمن هشدار درباره اوضاع این کشور خواستار همبستگی ملی شد.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد و افزود که این اقدام به انفجار غیرقابل کنترل اوضاع منجر خواهد شد.
یورگن کلینزمن، سرمربی سابق آمریکا، می‌گوید منظور بدی از اظهاراتی که درباره ایران مطرح کرده نداشته است.
رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد: قدرت رئیس جمهور در توانایی او برای گردهم آوردن لبنانی ها نهفته است.
رحیمی در واکنش به انتشار اخباری درباره اعتصاب عمومی در سقز گفت: خبری نیست؛ اوضاع آرام و شهر عادی است؛ خانواده مهسا امینی از این قضایا حمایت نمی‌کنند؛ انتظار آن‌ها اعمال قانون است؛ پیام دادند که با کسانی که این وضعیت را به وجود می‌آورند همراه نیستند.
عمرو موسی وزیر امور خارجه اسبق مصر به موضع گیری درباره شرایط کنونی سرزمین فراعنه پرداخت.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تداوم فشار به اسرائیل برای تغییر سیاست های خود پیرامون قواعد درگیری در کرانه باختری واکنش نشان داد.
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که مانع تراشی در روند فعالیت نهادهای مهم و حساس حکومت عراق به دلیل تداوم اعتراضات در بغداد، امری نگران کننده است.
کاخ کرملین از گفتگوی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات و اوضاع قره باغ و موضوعات مربوط به تضمین امنیت در مرزهای ایروان و باکو خبر داد.
رئیس جمهوری سابق افغانستان درباره اینکه به نظر می‌رسد اجازه خروج از کشور را ندارد و زندانی طالبان است، گفت: نه، خب آن‌ها به من گفتند که امکان سفر به خارج از کشور را ندارم، اما در داخل کابل وقتی که اوضاع امنیتی خوب باشد و بخواهم جایی بروم ما به آن‌ها اطلاع می‌دهیم.
کاخ کرملین از گفتگوی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات اوضاع قره باغ و موضوعات مربوط به تضمین امنیت در مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره موضوعات مربوط به پادمان در گفت‌وگوها برای رفع تحریم‌ها تاکید کرد: در حال گفت‌ وگو در این مورد هستیم.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی وزیر دفاع آمریکا را در جریان حملات این رژیم به نوار غزه قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ