تغییرات آب و هوایی هم چنین باعث عفونت‌های بیش‌تر می‌شود، زیرا این قارچ برای مقاومت در برابر دما‌های گرم‌تر از جمله در بدن انسان تکامل یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عشرتی گفت: در حال حاضر با شرایط غیر عادی یا طغیانی از بیماری وبا در کشور مواجه نیستیم. موارد ابتلا به وبا که تا این مقطع زمانی از سال جاری به ما گزارش شده کمتر از ۱۰ مورد بوده است، اما همواره باید مراقبت باشیم و این فرهنگسازی را انجام دهیم که افراد خود را در معرض عوامل بیماری‌زای وبا قرار ندهند. البته هنوز تنها یک ماه از فصل تابستان گذشته است. همچنین در تجمعات مراسم‌ها باید مراقب باشیم و بخشی از نگرانی ما در خصوص شیوع این بیماری معطوف به استان‌های مرزی است.
یکی از اسرای روسیه آزادشده از اردوگاه اوکراین، می‌گوید که مصرف مواد مخدر بین نیروهای ارتش اوکراین به شدت شایع است.
بنابر اعلام سازمان دامپزشکی، تولیدکنندگان و افرادی که در کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی کار می‌کنند، در صورت ایجاد هرگونه زخم یا جراحت جلدی در حین کشتار و با بروز علائم بیماری، سریعا به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.
ماجرای مسمومیت با متانول ماجرای امروز جامعه نیست و در واقع اپیدمی مسمومیت با متانول به زمان شیوع کرونا بازمی‌گردد. نتایج تحقیقات در باب مسمومیت گسترده با متانول نشان می‌دهد که این موضوع از زمان پخش اطلاعات نادرست درباره توانایی الکل برای خنثی‌کردن ویروس کرونا آغاز شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس از باشگاه لیورپول خواست مدارک خود را درباره ماجرای درگیری اندی رابرتسون با کمک‌داور دیدار این تیم با آرسنال را به اتحادیه ارسال کند.
سازمان هواشناسی برای تشدید بارش‌ها در ۲۱ استان طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هشدار نارنجی آب و هوایی صادر کرد.
نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی بن‌بست به وجود آمده در مذاکرات احیای برجام را غیر منطقی توصیف کرد.
از آخرین باری که تیراژ روزنامه‌ها بالای دویست هزارتا بود زمان زیادی می‌گذرد. از آخرین باری که مردم برای خرید روزنامه صف می‌بستند هم خیلی گذشته است. این روز‌ها روزنامه‌نگاران به عدد ویوی محتوای تولیدی‌شان در فضای مجازی دل خوش کرده‌اند.
خدابنده درباره طول دوره درمان بیماری، گفت: معمولا ظرف یک هفته اغلب بیماران بهبود می‌یابند و ضایعات پوستی هم از بین می‌رود.
خدابنده درباره طول دوره درمان بیماری، گفت: معمولا ظرف یک هفته اغلب بیماران بهبود می‌یابند و ضایعات پوستی هم از بین می‌رود.
سرخک یکی از ویروس‌های به شدت واگیر است اما با این حال در صورت واکسیناسیون به راحتی قابل کنترل و پیشگیری است.
رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره توزیع جغرافیایی دیابت در شهر‌های کشور، بیان کرد: بیشترین شیوع دیابت در استان‌هایی است که در نوار مرکزی کشور از شمال تا جنوب واقع شده‌اند. استان‌های تهران، مازندران، گیلان، یزد، مرکزی، اصفهان، سمنان، خوزستان و فارس در نقاط مرکزی شیوع بالای دیابت را دارند و شیوع دیابت در استان‌های شرقی و غربی کمتر است. به طور کلی ۵ استان اول از نظر ابتلا به دیابت به ترتیب شامل مازندران، گیلان، یزد، خوزستان و سمنان هستند.
فراس الابیض وزیر بهداشت لبنان زنگ خطر را درباره شیوع وبا در این کشور به صدا درآورد.
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه آنفلوانزا بیماری تنفسی است که فصل ابتلا به آن شروع شده است، گفت: این بیماری در درصد کمی از افراد ممکن است شدید یا کشنده باشد؛ بنابراین طبیعتاً نگرانی درباره این ویروس تنفسی هم کمتر است. آنفلوانزا یک عفونت ویروسی است که سیستم تنفسی فرد از جمله بینی، گلو و ریه‌ها را مورد تهاجم قرار می‌دهد و این بیماری بر خلاف سرماخوردگی به طور ناگهانی روی می‌دهد. تب بالا، درد عضلانی، لرز و عرق، سردرد، سرفه خشک و مداوم و خستگی و ضعف از علائم آنفلوانزا به حساب می‌آیند.
پس از وقایع سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا، امید فعالان گردشگری به ماه‌های مهر و آبان سال ۱۴۰۱ بود اما تجمعات اخیر موجب شده تا تورهای گردشگری ورودی نه تنها به تاخیر نیفتد بلکه لغو شود.
مرکز کنترل بیماری‌های نیجریه(NCDC)، با انتشار بیانیه‌ای به مردم این کشور درباره شیوع ویروس ابولا در اوگاندا هشدار داد.
اراک - سرپرست دامپزشکی استان مرکزی در خصوص شیوع بیماری آنگارا در واحدهای مرغداری هشدار داد و گفت: این بیماری در صورت رعایت نکردن شرایط بهداشتی تلفات سنگینی برای مرغداری‌ها به همراه دارد.
اراک - سرپرست دامپزشکی استان مرکزی در خصوص شیوع بیماری آنگارا در واحدهای مرغداری هشدار داد و گفت: این بیماری در صورت رعایت نکردن شرایط بهداشتی تلفات سنگینی برای مرغداری‌ها به همراه دارد.
دبیر کل سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (چهارشنبه) در اظهاراتی گفته است که تاکنون جهان در چنین موقعیت خوبی برای پایان دادن به همه گیری کووید-۱۹ قرار نداشته است. این خوشبینانه‌ترین چشم اندازی است که از آغاز شیوع کروناویروس و فوت بیش از شش میلیون بیمار ترسیم شده است.
سرطان لثه از خانواده سرطان سرو گردن است و زمانی ایجاد می‌شود که سلول‌های لثه‌های بالایی و پایینی بیش از اندازه تقسیمات سلولی انجام بدهند و باعث ایجاد ضایع تومور مانندی بر روی لثه می‌شود.
شروع فیبرومیالژیا می‌تواند بسیار متفاوت باشد و پس از آسیب‌های فیزیکی مانند تصادف یا جراحی، یک دوره بیماری عفونی جدی یا یک دوره استرس روانی شدید ظاهر شود. شروع ممکن است تدریجی باشد و به ظاهر هیچ رویداد محرکی نداشته باشد.
قتل به خاطر مزاحمت برای همسر
درست نیست که بازیکن، عضو هیات رئیسه یا هر عضو دیگری در فدراسیون فوتبال در نقش دیگری دخالت کند. در خصوص تغییر سرمربی، عرف در دنیای فوتبال می‌گوید بازیکن عزل و نصب نمی‌کند
محسن خان جهانی کارگردان مستند A _B_C _D که درباره کروناست و در بخش ویژه جشنواره سینما حقیقت بصورت آنلاین به نمایش در می آید، توضیح داد: این مستند روایتی است از اولین روزهای شیوع کرونا در ایران و تاثیرات اجتماعی این پدیده بر روی مناسبات زندگی ادم ها.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ