قائم‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد که قصد سرمربیگری در این تیم ندارد و به زودی سرمربی جدید مشخص خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
وزیر امور خارجه آمریکا همچنین گفت که اوکراین جنگنده‌های F-۱۶ را دریافت خواهد کرد، اما این روند چندین ماه طول خواهد کشید.
مهاجم الجزایری السد که از گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس برای تقویت خط حمله به شمار می‌آید در لیگ قطر ماندنی شد.
دیپلمات ارشد چینی در گفت‌وگو با وزیر خارجه آمریکا درباره راه‌های پیش روی واشنگتن در قبال پکن، شفاف‌سازی کرد.
میلر گفت: «همچنین ما بر این باوریم که دیپلماسی بهترین راه رسیدن به این هدف است، اگرچه صراحتا نشان داده‌ابم که گزینه‌های دیگر را حذف نکرده‌ایم. مورد دیگری که مایلم به موضوع توافق موقت هم درباره این گزارش‌ها اشاره کنم که کاملا کذب است.»
کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد.
داور مسابقه فینال جام حذفی در جلسه روز یکشنبه کمیته داوران انتخاب خواهد شد.
سیاهکلی درباره اینکه گفته می‌شود گزینه‌های پیشنهادی برای امر وزارت در وزارتخانه‌هایی که باید برای‌شان وزیر معرفی شود از داخل خود دولت هستند و به نوعی این تلقی به وجود می‌آید که افراد در این دولت در سمت‌های مختلف جابجا می‌شوند و مهره‌ها می‌چرخند، بیان کرد: دولت مهره‌ها را می‌چرخاند و این بسیار بد است، کشور را با ۱۰ نفر که نمی‌شود اداره کرد، از همه نیرو‌ها باید در اداره کشور استفاده کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
حالا بازار عزل و نصب‌ها داغ است. از روز گذشته، مطالب متعدد درباره برخورد با مقصران نحوه پرداخت حقوق اسفند معلمان در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها منتشر می‌شود. از عزل وزیر آموزش و پرورش توسط رئیس جمهور و معرفی گزینه‌های پیشنهادی مانند رئیس دانشگاه فرهنگیان به عنوان سرپرست تا عزل مدیرکل دفتر وزارتی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و مدیران مرتبط با مالی در این مجموعه.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مذاکره با گزینه‌های مطرح شده درباره نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
مهدی تاج درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت که با توجه مسائل تحریمی کار با مربی خارجی دشوار است، اما مربیان خارجی نام آشنا و مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی مدنظر هیات رئیسه هستند.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح تأکید کرد که آمریکا از دلار، آشوب های خیابانی و گزینه‌های دیگر به عنوان سلاح در داخل عراق و علیه دولت «محمد شیاع السودانی» استفاده می‌کند.
مهدی تاج همچنان معتقد است بهترین تصمیم در خصوص نیمکت تیم ملی برای حضور در جام جهانی، حضور کارلوس کی‌روش بوده است.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
در ساعت‌های پایانی روز چهارشنبه خبر قطع همکاری کی‌روش با تیم ملی در شرایطی در فضای مجازی منتشر شد که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تصمیم رسمی درباره سرنوشت تیم ملی اتخاذ نشده است.
برنامه‌های غذایی، غذاهای متنوعی را ارائه می‌کردند و ما نشان دادیم که یک برنامه غذایی سالم می‌تواند گزینه‌های متنوعی برای افرادی که در تلاش برای تغذیه سالم هستند داشته باشد. علاوه بر این، سیب‌زمینی یک سبزی نسبتاً ارزان برای استفاده در رژیم‌ غذایی است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.
گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت جانسون به قدرت در روز‌های اخیر بالا گرفته است. او در حال حاضر یکی از سه گزینه‌های پیشتاز این رقابت است و حمایت چهار وزیر دولت را به دست آورده است. جانسون برای اینکه بتواند دوباره به قدرت برسد، طبق رویه جدید حزب حاکم محافظه‌کار به حمایت ۱۰۰ نماینده نیاز دارد.
آبادان- مدیرعامل باشگاه و ورزشی صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با چند گزینه داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم تا بهترین گزینه انتخاب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ