احتمالاً گربه بابت لباس تنگ به اندازه کافی به تنگ آمده بود و دعوای زن و شوهری را دیگر تاب نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که هفته هاست با پی اس جی دچار تنش و اختلاف شده، اولین کسی بود که انتقال عثمان دمبله را با پیامی خاص تبریک گفت.
گلر اتریشی فولاد باید این هفته برابر تیمی از دروازه‌اش حفاظت کند که رابطه نزدیکی با سرمربی جدید آن دارد.
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشتم به تیم دست من نیست که انجامش دهم.
بازی این هفته لیگ دسته سوم در تبریز بار دیگر با یک جنجال همراه بود.
با نگاهی به فعالیت‌های اخیر کاندیدای سرمربیگری استقلال در اینستاگرام او پس از ۸ هفته دوباره فعال شد.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
دیروز که عکس قالیباف را دیدم، یاد آن روز و آن لبخند لاریجانی افتادم با این تفاوت که حریف قالیباف خیلی به دردسرش نیانداخت و سر و ته قضیه را با یکی دو افشاگری دم‌دستی هم آورد.
اهالی سوهانک به چنار کهنسال محله که در تقاطع دو کوچه مسجد و حسینیه ایستاده و دهه‌ها شاهد برگزاری مجالس عزاداری و هیئات محله بوده، «هفت شاخه» می‌گویند. جست‌وجو درباره علت نامگذاری این چنار کهنسال تنها با یک نگاه به پیکر تنومند آن که، چون قامت سبزش سر به آسمان کشیده، میسر می‌شود. از هر زاویه‌ای که به چنار سوهانک نگاه کنید، شاخه‌های تنومند آن که حاصل سالیان دور و دراز زندگی در آبادی سوهانک است، خود نمایی می‌کند
استقلال بعد از شکست در دربی حالا مهیای بازی بازی با صنعت نفت در هفته بیست و هشتم لیگ برتر می شود.
عملکرد فوق العاده کاپیتان تیم ملی در دیدار شب گذشته برابر المپیاکوس او را در زمره برترین بازیکنان این هفته سوپرلیگ یونان قرار داد.
به احتمال قریب به یقین عکسی که از مرحوم پوراحمد منتشر شده است در تاریخ عکاسی ایران ماندگار می‌شود. همانطور که تصویر جسد هدایت در تاریخ ماندگار شد. این اتفاق برای خانواده آن مرحوم بسیار سنگین تمام می‌شود و ترومای شدیدی را بر روان‌شان تحمیل می‌کند. اما عکس بی‌رحم است.
ستاره ایرانی پورتو پس از دو مسابقه دوباره در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش دیده می‌شود.
نگاهی دوباره به گل جنجالی این هفته لیگ‌ برتر فوتبال انگلیس
زوج موفق خط دفاعی استقلال بعد از چندین هفته بار دیگر در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد.
هومن جوکار فعال محیط زیست نوشت: رسم بود برای توله یوز‌های اسیر، اسم گذاشته شود. با آقای میرصادقی که سال‌ها در حال ساخت فیلم از یوز بود و ذوق هنری داشت، تماس گرفتیم، ایشان آمدند و پیشنهاد دادند که اسم کسی که او را نجات داده روی توله بگذاریم، اینطور بود که نام خانوادگی رضا کوشکی را روی توله‌یوزگذاشتیم .
از آخرین باری که تیراژ روزنامه‌ها بالای دویست هزارتا بود زمان زیادی می‌گذرد. از آخرین باری که مردم برای خرید روزنامه صف می‌بستند هم خیلی گذشته است. این روز‌ها روزنامه‌نگاران به عدد ویوی محتوای تولیدی‌شان در فضای مجازی دل خوش کرده‌اند.
در برخی نقاط جنوب استان خراسان رضوی گاز قطع شده و ماموران در حال تلاش هستند و خانه‌به‌خانه می‌روند و نفت سفید، بخاری و سیلندر گاز ال. پی. جی توزیع می‌کنند. بیشتر استان‌های سردسیر تا آخر هفته یا دورکارند یا تعطیل و مراکزی که باز هستند باید از سوخت دوم استفاده کنند و با لباس گرم سر کار بروند. دوباره به عکس ویدئوکال رئیسی می‌رسم و زیر لب می‌خوانم برف می‌بارد و من می‌شوم از یار جدا...
استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و سیاوش یزدانی این فرصت را دارد تا برای سومین بازی متوالی برای آبی‌ها به میدان برود.
ریکاردو ساپینتو در هفته سیزدهم لیگ برتر در ترکیب تیمش تغییرات زیادی را ایجاد کرده بود.
سال‌هاست متخصصان و کارشناسان محیط زیست گلو پاره می‌کنند و حرف‌شان این است که کشاورزی به شیوه غرق‌آبی منسوخ است و پدر صاحب بچه آب‌های زیرزمینی را در می‌آورد. اگر فقط یک نفر نباید به چنین شیوه‌ای کشاورزی کند او کسی نیست جز محمود حجتی.
دروازه‌بان مس رفسنجان پس از یک هفته غیبت دوباره مقابل سپاهان به میدان رفت و دروازه خود را بسته نگه داشت.
یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر برگزار شد و کارلوس کی‌روش بازیکنان حالا 6 تیم را به اردوی تیم ملی فراخواند.
علی کریمی که امسال دو بار برای کایسری اسپور بازی کرده، با اعلام سرمربی این تیم در فهرست مسابقه هفته دهم سوپر لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای که از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، قرار گرفته و این شانس را دارد تا دوباره در خط میانی تیمش به میدان برود.
در بازی هفته نخست و در پیکار با سپاهان اتفاقات نه برای استقلال خوب پیش رفت و نه سید حسین حسینی که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ