داوید دخیا، دروازه‌بان یونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون برنامه بسیار فشرده تیمش را دلیل اصلی نتایج ضعیف شیاطین سرخ در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
استوری جدید داوید دخیا، دروازه بان سابق منچستریونایتد، پس از معرفی آندره اونانا به عنوان بازیکن جدید یونایتد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
رئیس ستاد مدینه نیز گفت: از بین چهار زائر ایرانی که تاکنون فوت کردند، یک زائر به نام محمد شیخی فرزند غفور ۵۷ ساله از کاروان شماره ۱۷۲۸۶ از تهران به علت سکته قلبی در مدینه از دنیا رفت.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد و برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر، می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی بر منچسترسیتی در فینال جام حذفی آماده‌اند.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد از عملکردش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس رضایت دارد.
بیماری‌های مزمن و غیرواگیر شایع‌ترین علت مرگ و میر در دنیا است. این دسته از بیماری‌ها را قابل پیشگیری‌ترین بیماری‌های مزمن می‌نامند چرا که با کنترل فاکتور‌های خطر می‌توان از ایجاد آن جلوگیری نمود.
دیوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، اعتراف کرد که در جریان ضربات پنالتی نیمه نهایی جام حذفی تلاش کرده تا تمرکز پنالتی‌زن های حریف را بهم بریزد.
در شبی که دخیا و مگوایر برای تبدیل شدن به بدترین بازیکن زمین رقابت نزدیکی داشتند، سویا موفق شد به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند.
سویا در شب اشتباهات ویران کننده یونایتدی‌ها به برتری 3-0 دست یافته و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شد.
بر خلاف شایعات اخیر داوید دخیا و منچستریونایتد درباره تمدید قرارداد او به توافق رسیده‌اند و این سنگربان اسپانیایی به زودی قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا می‌کند.
شهرستان رامسر به علت برخورداری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل، دریا، کوه، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم، هتل جدید، کاخ موزه و آب‌های گرم معدنی از دیرباز به عنوان عروس شهر‌های ایران مطرح بوده و به همین خاطر سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر است.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به باخت این تیم برابر لیورپول واکنش نشان داد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به کشف جسد یک زن در تهران گفت: نام خانمی که روز گذشته فوت شده است دنیا است و علت فوت وی در پزشکی قانونی در حال بررسی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه زیارت مزار سردار سلیمانی گفت: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است، شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی این مرد هم در دنیا هم در آخرت پربرکت شد.
دیابت شایع‌ترین علت نارسایی کلیه در دنیا و ایران است. هر ساله تعداد زیادی از افراد جامعه به نارسایی کلیه مبتلا می‌شوند. درصد قابل توجهی از این بیماران که درمان‌های پرهزینه و سختی همچون دیالیز و پیوند کلیه لازم دارند، مبتلایان به دیابت هستند.
تا امروز یکبار شنیده اید که بگویند به خاطر آلودگی هوا مثلا مترو و اتوبوس‌های شهری رایگان است؟ یا تردد خودروی زیر سه نفر سرنشین در شهر ممنوع است؟ یا کارخانه سایپا و ایران خودرو و... تعطیل است؟ پاسخ همه خیر است چرا که تنها علت آلودگی هوای شهر‌ها نه خودرو‌ها و کارخانه‌ها و صنایع فرسوده بلکه دانش آموزان و معلمان هستند.
طبق آمار‌ها بیشترین بروز سوختگی در کشور در سنین ۱۳ تا ۲۵ سال رخ می‌دهد. این آمار‌های ترسناک از سوختگی، نیاز به آموزش جهت پیشگیری از آن را ضرورت می‌بخشد. در عین حال هم بر اساس گزارش‌ها میزان بروز سوختگی در ایران بیش از دنیا است و به گفته متخصصان علت آن، این است که رعایت ایمنی در ایران موضوعی فراموش شده است و وسایل گازسوز، خودروها، سماور، فضای آشپزخانه‌ها و... اصلا استاندارد نیستند.
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
چهارمین مصرف کننده گاز طیعی در دنیا هستیم و امروز بیش از ۹۵ درصد جمعیت کشور از این نعمت برخوردار هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی قرار گرفته است و علت آن هم این است که تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که اگر پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.
طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نشده است. پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش سم شناسی گرفته است که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه از دنیا رفته است.
شاید بار‌ها شنیده باشیم که افرادی به علت کهولت سن از دنیا می‌روند، اما این علت مبهم مرگ دقیقاً چه معنایی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ