داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد و برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر، می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی بر منچسترسیتی در فینال جام حذفی آماده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی جوانان ایران در فینال قهرمانی جهان در یک بازی زیبا و نفسگیر با نتیجه سه بر دو ایتالیا را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
منچستریونایتد توانست در یک بازی سخت و فشرده 2 بر یک فولام را شکست دهد تا به مقام سوم لیگ برتر دست پیدا کند.
پیروزی آرسنال مقابل نیوکسل و شکست منچستریونایتد مقابل وستهام با اشتباه بد داوید دخیا، تیتر اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس را به خود اختصاص داده است.
مارکا امروز نوشت که لیونل مسی برای دومین بار در دوران فوتبالش برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شده و کریم بنزما را در این راه شکست داده است.
سرمربی یونایتد بعد از پیروزی مقابل بارسا تاکید کرد که تیمش باور به شکست دادن هر حریفی در دنیا را به دست آورده است.
تیم فوتبال دریای کاسپین بابل با قبول شکست برابر پارس جنوبی جم از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بازماند.
سگی از نژاد رافیرو دو آلتینجو در پرتغال با سن ۳۰ سال و ۲۲۶ روز (تا ابتدای ماه فوریه ۲۰۲۳) عنوان پیرترین سگ جهان را از آن خود کرد.
تیم ملی هندبال در دومین دیدار از دور دوم ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف قدرت دوم دنیا فرانسه رفت و در نیمه نخست ۱۴ بر ۱۸ بازی را واگذار کرد و در نهایت با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ تن به شکست داد.
تیم ملی ایران در این دوره از مرحله گروهی صعود کرد اما به سه قدرت اروپایی برخورد کرد که بازی با آنها می‌تواند تجربه گرانبهایی برای هندبال ایران باشد.
هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از شکست تیمش مقابل کرواسی در ضربات پنالتی از بازیکنان ژاپنی تمجید کرد و گفت آنها آینده فوتبال ژاپن را به دنیا نشان دادند.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با عبور از مارادونا، چهارمین بازیکنی است که بیشترین بازی‌ها را در تاریخ جام جهانی انجام داده است.
تقابل نابرابر ایران با گران‌ترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
بعدازظهر امروز (پنجشنبه) نوشاد عالمیان ملی‌پوش کشورمان به مصاف «لین گائو یوان» از چین رفت و مقابل نفر 13 رنکینگ جهانی به برتری دست یافت.
دریای بابل در دیداری حساس تیم بالانشین فجر سپاسی را شکست داد.
دریای بابل در دیداری حساس تیم بالانشین فجر سپاسی را شکست داد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر یکی از پرافتخارترین تیم های دنیا عنوان قهرمانی رقابتهای جام بین قاره ای را به خود اختصاص داد.
بازیکنان تیم ملی در نمایشی موفق و با برنامه‌ مقابل یکی از غول‌های فوتبال دنیا و آمریکای جنوبی، به شکست ناپذیری چند وقت اخیر اروگوئه پایان دادند.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست 2-0 برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ثابت کردیم شکست مقابل ترکیه در قهرمانی جهان یک اتفاق بود و سابریست ها توانایی خود را به رخ دنیا کشیدند.
روز شنبه یونایتد در دومین دیدار خود در فصل جدید به مصاف برنتفورد رفت که در نهایت یاران تن هاخ دومین شکست پیاپی خود را در این فصل تجربه کردند.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌گوید مسئولیت شکست این تیم برابر برنتفورد را می‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ