چهارمین مصرف کننده گاز طیعی در دنیا هستیم و امروز بیش از ۹۵ درصد جمعیت کشور از این نعمت برخوردار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که تا رفع مسدودی از سوی فیفا، مجوز بازی برای بازیکنان جدید تراکتور صادر نمی‌شود.
رئیس پلیس راه راهور فراجا از مسدودی جاده هراز خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تایید انتقال بخشی از وجوه مسدودی ایران در عراق به عمان، اما گفت که مشمول همان محدودیت‌هایی خواهد بود که زمانی در حساب‌های عراق نگهداری می‌شدند.
وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی تماس گرفت و از آنان خواست همین امروز تیم‌های عملیاتی خود را برای بررسی موضوع کمبود نان توزیعی به نسیم شهر اعزام کنند.
سازمان حمایت در نامه ای به بانکها ضمن تاکید بر تسریع رفع مسدودی حساب های وکالتی برای سامانه یکپاچه فروش خودرو، اعلام کرد که برداشت پول از سوی متقاضیان به منزله انصراف از طرح نیست.
رئیس پلیس راه کشور درباره مسدودی جاده چالوس به خاطر کار‌های عمرانی در روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه گفت: این جاده این هفته مسدود نیست و تردد از هر دو طرف جریان دارد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مسدودی یک لاین از بزرگراه فتح به غرب به دلیل ترکیدگی لوله آب خبر داد
بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، در نامه‌ای به مدیران عامل بانک‌ها خواستار رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان طرح اولویت‌بندی خرید خودروارداتی و تولید داخل شد.
پروسه آزادسازی حساب های وکالتی از امروز آغاز شده و این موضوع برای افرادی است که از ادامه ثبت نام در خودروهای وارداتی انصراف داده و یا مشمول نشده اند.
رئیس سازمان حمایت در نامه ای به بانکهای عامل بر رفع مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودروهای وارداتی تاکید و علام کرد که اگر متقاضی وجه خود را برداشت کند به منزله حذف از طرح نیست.
سخنگوی وزارت صمت گفت: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود.
معاون وزیر صمت در نامه‌ای به مدیران عامل ۲۷ بانک و مؤسسه اعتباری، اعلام کرد مسدودی وجوه حساب‌های طرح اولویت‌بندی خودروهای تولید داخل رفع شود.
بانک مرکزی امروز طی بخشنامه‌ای بانک‌ها را مکلف کرد با قید تسریع نسبت به رفع مسدودی از حساب‌های وکالتی متقاضیان ثبت‌نام خودروهای وارداتی که به نام سازمان حمایت مسدود گردیده بود اقدام نمایند.
وزارت صمت با ارسال نامه‌ای به بانک مرکزی خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی سازمان حمایت در صورت درخواست متقاضیان شد.
جاده چالوس به دلیل بارش برف و ریزش سنگ مسدود شده و بار ترافیکی جدیدی وارد این محور نشده است، اما در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه در مسیر جنوب به شمال ترافیک پرحجم است. اقدامات لازم برای تخلیه بار ترافیکی این مسیر در حال انجام است و تا زمان انسداد این محور تردد از مسیر‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت انجام می‌شود.
قیمت خودرو‌های وارداتی در محدوده زیر ۱۰ هزار یورو تا ۱۰ هزار و ۹۰۰ یورو است. تمام مدارک خودرویی که عرضه می‌شود باید کامل شده و قیمت آن مشخص شده باشد و خودرو‌هایی که در حال حاضر عرضه می‌شوند دارای این شرایط هستند
پست اینستاگرامی کریم باقری و اعلام مسدودشدن حساب بانکی وی به دلیل جمع آوری کمک به زلزله‌زدگان خوی... باقری اهل تبریز و استان آذربایجان شرقی است و بارها در بلایای طبیعی به کمک هموطنانش شتافته است.
حساب های بانکی باشگاه پرسپولیس همچنان به دلیل سه شکایت بسته است.
حساب های بانکی باشگاه پرسپولیس همچنان به دلیل سه شکایت بسته است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: چون در سال‌های قبل شاهد ریزش بهمن در محور چالوس بودیم؛ در صورتی که شدت بارش زیاد شود توصیه کردیم چنین مسیرهایی را مسدود کنند.
مسدودی کارت‌های بانکی مهاجرین افغانستانی که هر از چندگاهی تکرار می‌شود، به نظر می‌رسد آهسته‌آهسته تبدیل به یک روند معمول و آشنا شده است.
خبرگزاری رویترز با اشاره به خبر آزادی این دو فرد دو تابعیتی ایرانی - امریکایی به نقل از یک منبع آگاه نوشت :« به واسطه تبادل زندانیان و میانجی گری یکی از کشورهای همسایه منابع بلوکه شده ایران به خاطر تحریم ها به زودی آزاد می شود.»
بنا بر اعلام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، حکم صادر شده در خصوص بسته شدن حساب‌های مالی بر اساس شکایت فرد حقیقی بوده و این فرد در مقام نماینده حقوقی هیچ شرکتی نیست.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی جزئیات جدید سامانه محچک و رفع سوء اثر از چک های برگشتی را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ