رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی قرار گرفته است و علت آن هم این است که تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان این فصل نساجی در اولین مسابقه بیست و سومین دوره لیگ برتر با همبازیان سابقش دیداری تازه کرد.
اوکراین مدعی شد: حملاتی با استفاده از ۳۵ فروند پهپاد ایرانی شاهد انجام شد که ۳۲ فروند آن از سوی سامانه موشکی و ضدهوایی اوکراین ساقط شد.
سیما شاین، پژوهشگر مؤسسه مطالعات امنیت ملی در فلسطین اشغالی در نشستی امنیتی با بحرانی خواندن وضعیت جاری در تل آویو اذعان کرد که در شرایط وخیم غیر قابل تصوری قرار گرفته‌ایم.
رهبر انقلاب فرمودند: امروز شاهد افول تدریجی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم؛ سرعتش هم روز به بروز بیشتر می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده بسیار نزدیک شاهد رونمایی از قدرت جدیدی خواهیم بود.
یک پزشک متخصص زنان براساس شواهد و اطلاعات خودش می‌گوید: اغلب کسانی که به دنبال سقط جنین هستند، با مشکلات اقتصادی و اجتماعی روبه‌رو هستند، مسائل اقتصادی مشخصا روی تصمیم برای فرزندآوری تاثیر می‌گذارد، خانواده‌هایی هستند که تمایل دارند فرزند داشته باشند، اما نگرانی‌های مالی مانع از این تصمیم می‌شود و در صورت بارداری ناخواسته به دنبال سقط هستند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: درحال حاضر شهروندان امروز شاهد تحول در زیبایی بصری تهران هستند.
شکاف‌های موجود در داخل جامعه رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
شکاف‌های موجود در داخل جامعه رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شاهد افزایش قابل توجه تولید در کشور هستیم، گفت: در ۳ ماهه فصل پاییز رشد بخش صنعت ۱۱.۶ درصد بود.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز شاهد نرخ نیمایی دومی در بازار ارز هستیم که مبنای قانونی ندارد.
پورابراهیمی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های ارزی وضعیت نامناسبی دارد، گفت: به واقع ما شاهد تکرار اتفاقات سال ۹۷ در زمینه موضوعات ارزی هستیم، لذا بنده از هیات رئیسه مجلس خواهش می‌کنم حتما با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنند تا دوستان در این جلسه حاضر شده و همفکری در این بخش صورت گیرد، ما هم تاکید داریم که به دوستان دولت کمک خواهیم کرد، چرا که این روش نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.
زاهدان- معاون اول رئیس‌جهمور با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم برای توسعه سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: وضعیت کنونی استان باید بهبود پیدا کند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: با وجود برخی اقدامات همچنان شاهد آشفتگی بازار ارز هستیم و متأسفانه صدای واحدی از تیم اقتصادی دولت نمی‌شنویم.
کاهش نرخ رشد جمعیت، کاهش تعداد ازدواج‌ها، افزایش موارد طلاق، کاهش تعداد تولد‌ها و کاهش نرخ باروری، افزایش تعداد سالمندان و افزایش تعداد زوج‌های نابارور در کنار سقط غیرقانونی و مواردی از این دست نشان می‌دهد وضعیت ایران در تمامی شاخص‌ها و آمار‌های جمعیتی رو به بحران و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور رو به وخامت گذاشته و می‌گذارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات و تعویض‌های ساپینتو مقابل نفت به سود استقلال تمام شد گفت: به خاطر احتیاط تیم‌ها، فقر گلزنی در لیگ برتر به وجود آمده است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در ماجرای فتنه انگیری های اخیر از میان آسیب های مادی و معنوی که به جامعه ما وارد شد، شاهد تلاش گسترده برای ضربه زدن به منطق اسلامی در موضوع زن بودیم.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب شکوهمند ملت آمده است.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: به حول و قوه الهی در آینده نزدیک شاهد فرار امریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهیم بود.
تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شاهد بی نظمی در مدارس غیرانتفاعی و همچنین دریافت مبالغی از اولیا در مدارس دولتی و غیردولتی هستیم که باید بررسی شود.
یکی از اهالی روستا «گیلاوندان» گفت: قیمت برنج حدود ۱۰۰ هزار تومان است، اما شالی برنج قیمتی حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان دارد، اگر در یک شب فقط ۳۰ کیلوگرم هم درو کنند، چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد که نصیب سارقین می‌شود. وقتی دسته جمعی این کار را انجام می‌دهند شاید شبی ۱۰۰ کیلوگرم هم بتوانند درو کنند، ارزش آن تقریباً شبی ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان می‌شود.
وزیر اطلاعات گفت: تاریخ، همواره شاهد نبرد حسینیان و یزیدیان بوده و امروز نیز، شاهد جنگ تمام عیار جبهه استکبار با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ