استوری جدید داوید دخیا، دروازه بان سابق منچستریونایتد، پس از معرفی آندره اونانا به عنوان بازیکن جدید یونایتد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید بی‌غم مربی مشهور فوتسال ایران و سابق مس‌سونگون و گیتی‌پسند هدایت تیم کراپ را برعهده گرفت.
کپا آریسابالاگا گلر مورد نظر رئال برای جانشین تیبو کورتواست و دو طرف به توافق نیز رسیده اند.
دروازه بان منچستر یونایتد برای حضور در لورکوزن در تست پزشکی شرکت کرد.
بایرن مونیخ مذاکرات برای جذب کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، را با مدیران چلسی آغاز کرده است.
اراک- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشانده است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان قابل تصور نیست.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد به این باشگاه هشدار داد، منتظر اشتباهات آندره اونانا، جانشین داوید دخیا باشد.
آندره اونانا در شهر منچستر به دنبال خانه می‌گردد، نشانه‌‌ای از اینکه به زودی روانه منچستریونایتد خواهد شد.
رابرت سانچز، دروازه‌بان برایتون، گزینه جدید منچستریونایتد برای جانشینی داوید دخیا است.
منچستر یونایتد به جذب جان بیلو دروازه بان هلندی تیم فاینورد در کنار آندره اونانا دروازه بان تیم اینتر علاقه‌مند است.
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) نقش قدرت نظامی و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در دانستن زبان دنیا را در اتفاق‌های اخیر مثبت و اثرگذار دانست.
جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: در خصوص امنیت اقتصادی ساختاری کم نظیر در میان تمام پلیس‌های دنیا داریم.
شورش واگنر‌ها در بحبوحه جنگ اوکراین، روسیه دومین قدرت نظامی جهان را با بحرانی روبه‌رو ساخت که موجب بروز موجی از نگرانی در دنیا شد. گرچه این بحران ظاهراً با یک مصالحه به پایان رسیده است، اما به‌نظر می‌رسد که این اتفاق سرآغاز علنی شدن بحران جانشینی در روسیه است که آثار و تبعات آن به شکل‌گیری حوادث و اتفاقات دامنه‌دار و پیچیده‌ای منجر می‌شود که نه‌تن‌ها روسیه بلکه بسیاری از کشور‌های پیرامونی آن از جمله ایران، اروپا و خاورمیانه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
یک روزنامه شهر منچستر مدعی شد منچستریونایتد تلاش برای استخدام یک دروازه‌بان اصلی برای جانشینی داوید دخیا را آغاز کرده است.
قرارداد داوید دخیا به زودی تمام می‌شود و او بازیکن آزاد خواهد شد؛ اما یونایتد نه از عملکرد او راضی است تا قراردادش را تمدید کند و نه پول این را دارد که یک جانشین برای دروازه‌بان اسپانیایی بخرد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد و برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر، می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی بر منچسترسیتی در فینال جام حذفی آماده‌اند.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه باید هر چه زودتر جانشینی را برای داوید دخیا در نظر بگیرد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد از عملکردش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس رضایت دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در کاشت نهال گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها و ضرر و زیان ناشی از تخریب محیط زیست باشیم.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در مدت سه ساعت بیش از ۱۱ میلیون اصله نهال کاشت، گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها باشیم.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشورهای اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی مواجه هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی ماند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه باور کردن دشمن خطا است، گفت: هرگاه کسی در جبهه باطل قرار گیرد، ضرر خواهد کرد، چرا که سرانجامی جز جهنم ندارد، یک خیر در دنیا از آمریکایی‌ها برای هیچ کشوری صادر نشده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تاکنون یک خیر در دنیا از آمریکایی‌ها برای هیچ کشوری صادر نشده است.
رضایی با اشاره به اینکه تعدادی از این افراد در سایه همین امنیت که زحمتکشان انتظامی عهده دار آن هستند رشد کرده اند خاطرنشان کرد: باید بگوییم که در ریختن خون شهدایی همچون "کرم پور" افرادی که با تشویش اذهان مردم به آشوب طلبی دامن می زنند، دخیل هستند.
سمنان- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خباثت دشمنان علیه ایران در برجام نافرجام ماند، گفت: ایران اسلامی یک بار دیگر اقتدار و سربلندی خود را به دنیا نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ