داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد از عملکردش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس رضایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کانتینر با بار آیفون ۱۴، در دریا پیدا شده است که خوشحالی کاشفان آن را به همراه داشت.
استوری جدید داوید دخیا، دروازه بان سابق منچستریونایتد، پس از معرفی آندره اونانا به عنوان بازیکن جدید یونایتد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن، در مورد انتقال جود بلینگام به رئال مادرید صحبت کرد و گفت که این بازیکن حالا در دنیا محبوب‌تر خواهد شد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد و برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر، می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی بر منچسترسیتی در فینال جام حذفی آماده‌اند.
سرمربی هوادار می گوید خوشحال است که خیال نساجی بابت بقا راحت شده و هواداران این تیم نیز قدرشناس هستند.
دیوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، اعتراف کرد که در جریان ضربات پنالتی نیمه نهایی جام حذفی تلاش کرده تا تمرکز پنالتی‌زن های حریف را بهم بریزد.
در شبی که دخیا و مگوایر برای تبدیل شدن به بدترین بازیکن زمین رقابت نزدیکی داشتند، سویا موفق شد به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند.
سویا در شب اشتباهات ویران کننده یونایتدی‌ها به برتری 3-0 دست یافته و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شد.
بر خلاف شایعات اخیر داوید دخیا و منچستریونایتد درباره تمدید قرارداد او به توافق رسیده‌اند و این سنگربان اسپانیایی به زودی قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا می‌کند.
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
انزو فرناندز، ستاره 22 ساله آرژانتینی، از انتقال به چلسی و بازی در لیگ برتر انگلیس بسیار خوشحال است.
انزو فرناندز، ستاره 22 ساله آرژانتینی، از انتقال به چلسی و بازی در لیگ برتر انگلیس بسیار خوشحال است.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل اسپانیا داریم ولی خوشحالیم که سطح ما به جایی رسیده که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
ولید الکراکی، سرمربی مراکش، بعد از شکست مقابل کرواسی در رده‌بندی جام جهانی گفت تیمش از این باخت درس می‌گیرد ولی افتخار می‌کند که یکی از چهار تیم اول دنیا است.
روحانی نواندیش گفت: برخی افراد به درستی اشاره می‌کنند که بنیه نظامی کشور قوی است، بله درست است و بنیه نظامی باید هم قوی باشد، اما مگر توان نظامی همه چیز است و موضوع را حل می‌کند، وفاق ملی نیز نقشی حیاتی در حفظ کیان یک کشور و امنیت ایفا می‌کند. اگر ما واقعاً دنبال حل مشکلات مملکت هستیم باید این اعتراضات با تدبر حل و فصل شود، کجای دنیا اعدام و کشتن راهگشا و حلال مشکل بوده است،
یکی از برترین بازیکنان حال حاضر دنیا در دیدار برابر سوییس خوشحالی نافرجامی را تجربه کرد.
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
در نخستین دیدار گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آلمان قهرمان دنیا در مقابل ژاپن نتیجه را دو بر یک واگذار کرد تا بدین ترتیب دومین شگفتی جام رقم بخورد.
درست است که بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در دنیا منتظر تقابل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی روی تشک هستند، ولی واقعیت این است که این تقابل در بازه زمانی فعلی، بیش از آنکه ایرانی‌ها را خوشحال کند به سود آمریکایی‌هاست. حسن یزدانی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اخیر که در بلگراد صربستان برگزار شد نشان دادند هیچ طرح و برنامه‌ای برای مقابله با دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ندارند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی مقابل فولاد، به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت.
آنتونی، ستاره ملی‌پوش برزیلی، از اینکه بار دیگر زیر نظر اریک تن‌هاخ بازی خواهد کرد، خوشحال است.
مربی تیم اسکی جوانان سوئیس گفت: از اینکه به عنوان یک ایرانی در مهد اسکی دنیا کار می‌کنم، خوشحالم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ