دیوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، اعتراف کرد که در جریان ضربات پنالتی نیمه نهایی جام حذفی تلاش کرده تا تمرکز پنالتی‌زن های حریف را بهم بریزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
بازی دوستانه پرسپولیس با نفرات ذخیره دقایقی پیش به پایان رسید.
کادیز با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل لچه برنده عجیب ترین جام دنیا شد!
استوری جدید داوید دخیا، دروازه بان سابق منچستریونایتد، پس از معرفی آندره اونانا به عنوان بازیکن جدید یونایتد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد و برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر، می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی بر منچسترسیتی در فینال جام حذفی آماده‌اند.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد با مهار ضربه پنالتی الکساندر میتروویچ مانع از افزایش برتری فولام در نیمه اول شد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد از عملکردش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس رضایت دارد.
روز گذشته در حضور مهدی مهدوی‌کیا و چند اسطوره فوتبال دنیا، موارد مشکوک خطای هند در یوفا بررسی شد.
دروازه بان منچستریونایتد با اینکه موفق به مهار ضربه پنالتی مقابل برایتون نشد اما رفتارهایی از خود نشان داد تا سولی مارچ پنالتی اش را خراب کند.
در شبی که دخیا و مگوایر برای تبدیل شدن به بدترین بازیکن زمین رقابت نزدیکی داشتند، سویا موفق شد به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند.
سویا در شب اشتباهات ویران کننده یونایتدی‌ها به برتری 3-0 دست یافته و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شد.
بر خلاف شایعات اخیر داوید دخیا و منچستریونایتد درباره تمدید قرارداد او به توافق رسیده‌اند و این سنگربان اسپانیایی به زودی قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا می‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به اشتباه تصور کرد پنالتی محمد صلاح تبدیل به گل شده است.
علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ برای خودش اسم و رسمی حتی در فوتبال دنیا دست و پا کرد.
چادرملو و دریا در روزی که شاگردان سعید اخباری در دقیقه ۹۰ پنالتی از دست دادند به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.
شاگردان ایمان رزاقی‌راد با پیروزی مقابل دریا بابل به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی رسیدند.
شاگردان فرهاد کوچک‌زاده در دیداری جذاب از سد شهرداری همدان عبور کردند.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
گلر کرواسی با وجود دریافت سه گل، بهترین بازیکن تیمش برابر آرژانتین بود و در پایان بازی تاکید داشت که روی جولین آلوارز مرتکب پنالتی نشد.
هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از شکست تیمش مقابل کرواسی در ضربات پنالتی از بازیکنان ژاپنی تمجید کرد و گفت آنها آینده فوتبال ژاپن را به دنیا نشان دادند.
آلفونسو دیویس، ستاره اصلی کانادا، در دیدار امشب این تیم مقابل بلژیک یک پنالتی زودهنگام را از دست داد.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست 2-0 برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.
شکست منچستریونایتد مقابل سوسیداد در لیگ اروپا، در حضور 90 دقیقه‌ای کریستیانو رونالدو در میدان، در رسانه‌های ورزشی دنیا بازتاب‌ قابل توجهی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ