در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحاد کلباء در دیدار مقابل الطائی عربستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
تیم تنیس ایران در بخش دو نفره مسابقات دیویس کاپ موفق به شکست عربستان شد تا در مجموع دیدار مقابل این تیم صاحب برتری شده باشد.
تیم های امید ایران و امید عربستان 6 سال بعد از مصاف حساس که با باخت ایران همراه بود، مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
النصر عربستان در دیداری تدارکاتی با نتیجه پرگل 5-0 برابر سلتاویگو شکست خورد.
ملی پوشان فوتبال امید ایران توانستند به برتری دو بر صفر مقابل الرائد عربستان دست پیدا کنند.
برخی از ستارگان سابق الهلال عربستان به شکست این تیم مقابل اوراوا ردز ژاپن در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و از دست دادن عنوان قهرمانی واکنش نشان دادند.
تیم فوتبال النصر، صدرنشین عربستان با شکست مقابل الاتحاد، صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را به حریف مستقیم خود واگذار کرد.
تیم فوتبال النصر، صدرنشین عربستان با شکست مقابل الاتحاد، صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را به حریف مستقیم خود واگذار کرد.
الفیصلی عربستان با دو شکست پیاپی به استقبال دیدار مقابل فولاد ایران رفت.
کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳+۹۰ بازی دیشب مقابل الفتح موفق شد اولین گلش را برای النصر به ثمر برساند و تیمش را از شکست نجات دهد.
الفیصلی عربستان با نتیجه دو بر یک مقابل الاهلی شکست خورد.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
پس از شکست مقابل آرژانتین، برخی از هواداران عربستان مشغول انتقاد از تیم‌شان هستند.
با شکست مقابل لهستان، رویاپردازی بزرگ عربستانی‌ها به خطر افتاد. آنها در پایان دور دوم مرحله گروهی به رده سوم سقوط کردند.
تیم ملی فوتبال عربستان که در نخستین دیدار خود برابر آرژانتین به پیروزی رسیده بود، در دومین بازی برابر لهستان شکست خورد.
آرژانتین و مکزیک دیدار حساس فردا را برگزار خواهند کرد.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند.
نفر شماره دو تنیس حرفه‌ای مردان جهان درباره شکست غیرمنتظره آرژانتین برابر عربستان در جام جهانی 2022 و لیونل مسی مطالبی بیان کرد.
نفر شماره دو تنیس حرفه‌ای مردان جهان درباره شکست غیرمنتظره آرژانتین برابر عربستان در جام جهانی 2022 و لیونل مسی مطالبی بیان کرد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
رییس اتحادیه فوتبال عربستان امیدوارم است تیم ملی این کشور با تاکتیک‌های هروه رنار، عملکرد خوبی برابر آرژانتین داشته باشد.
شاگردان هروه رنار در آخرین مسابقه تدارکاتی خود مقابل تیم ملی کرواسی شکست خوردند.
هندبالیست‌های ایران در این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ مقابل عربستان پیروز شدند و مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.
برای جونگ کی یونگ، مهندس نرم افزار اهل کره جنوبی، تصمیم مایکروسافت برای بازنشسته کردن مرورگر وب اینترنت اکسپلورر، به منزله پایان بیش از ۲۵ ساله رابطه عشق و نفرت با این فناوری بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ