معاون وزیر اقتصاد گفت: توسعه ابزارهای جذاب برای سرمایه گذاران در دستور کار دولت قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه گشایش بازارهای جدید را در دستور کار داریم، گفت: طی یکی دو سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه تجارت خواهد افتاد.
ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو برای طراحی و تولید زیرساخت‌ها و ابزارهای آزمون‌های تشخیص فراخوان داد.
رییس سازمان توسعه تجارت از احیای بازارهای صادراتی خبر داد و گفت: بازارهای شرق آسیا و آمریکا جنوبی به فراموشی سپرده شده که باید فعال شود.
باراگونا توسعه سریع هوش مصنوعی مولد پیشرفته -ابزار‌های یادگیری ماشینی به‌هم‌پیوسته که می‌تواند برای تولید هنر، موسیقی و حتی ایده‌ها استفاده شود- را با «پرورش یک مغز دیجیتال» مقایسه کرد و هشدار داد درست همان‌طور که هنوز ذهن انسان را به‌طور کامل درک نکرده‌ایم، ممکن است به نقطه‌ای برسیم که دیگر قادر به فهم هوش مصنوعی نباشیم.
خطیب نماز جمعه تهران، گفت: کشورما در زیرزمین منابع نفتی و گازی زیادی دارد که امیدواریم با راه افتادن ابزارهای جدید صنعت جدید هسته‌ای، وسیله رفاه مردم ما رو به توسعه باشد.
بررسی تأثیر توسعه ابزارهای هوش مصنوعی بر حوزه امنیت سایبری حکایت از آن دارد که این فناوری جدید می تواند در آینده چهره حفاظت از داده را تغییر دهد و به منزله مدافع و مهاجم در این حوزه عمل کند.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از راه‌اندازی ۱۵ هسته شناختی جدید در مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای انجام فعالیت‌های پژوهشی، طراحی، تولید و ساخت ابزارهای شناختی خبر داد.
استفاده از ابزار‌های تامین مالی از بازار سرمایه نقش مهمی در جذب نقدینگی به سمت پروژه‌های تولیدی دارد. معمولاً به دلیل عدم آشنایی مدیران پروژه­های کشور از ظرفیت‌های تأمین مالی بازار سرمایه در کشور استفاده نمی‌شود.
سرپرست وزارت صمت گفت: از اهداف مهم ایران اکسپو ۲۰۲۳ توسعه بازارهای صادراتی، توسعه روابط با کشورهای مختلف و فتح بازارهای صادراتی جدید است.
طبق یک توافق نامه در اتحادیه اروپا شرکت های توسعه دهنده ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی پی تی باید محتوای شامل قانون کپی رایت را که برای توسعه سیستم هایشان به کار می برند اعلام کنند.
اگر مخالفان اردوغان می‌خواهند او و حزب و همراهانش را از ساختار حاکمیت خارج کنند و به‌دنبال برگرداندن ورق رویکرد مستبدانه آن‌ها در ترکیه باشند، پارلمان و انتخابات پارلمانی از ابزار‌های مهم کار آن‌ها خواهد بود. نظرسنجی‌های پارلمانی از طرفی همچنان عدالت و توسعه را پیشتاز نشان می‌دهند و از طرف دیگر، در هیچ‌کدام از آن‌ها اردوغان و همراهانش رأی ۵۰ درصدی برای کسب اکثریت ندارند. حزب قلیچ‌داراوغلو هم البته در همه نظرسنجی‌ها، همچنان به روال گذشته بیشترین رأی بعد از عدالت و توسعه را دارد و البته همچنان با فاصله‌ای قابل‌توجه.
ایالات متحده آمریکا و برخی از کشورهای هم پیمانش، خواهان کنترل های داخلی و بین المللی سختگیرانه تر برای مقابله با ارتقا و سوءاستفاده از جاسوس افزارهای تجاری شدند.
گواهی سپرده نفت علاوه بر ویژگی‌هایی نظیر شفافیت در فروش نفت خام ایران و همچنین استفاده جهت وثیقه بانکی برای مشتریان خصوصی، یک ابزار بسیار مهم در جهت توسعه بازارهای مالی و همچنین توسعه ابزارهای مالی مرتبط با فروش نفت است.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد در حاشیه نمایشگاهی در کیش، ابزارهای قانونی توسعه فناوری صنعت پتروشیمی بررسی شد.
کارشناس مسائل اقتصادی با تاکید بر ضرورت انجام اصلاحات ساختاری در اقتصاد ایران بیان کرد: باید ابزارهای مالی‌ را توسعه بدیم، ابزارهایی که پوشش ریسک دهند و در بازار مالی استفاده از این ابزارها می‌توانند برای ما نقش ترمز اقتصاد را ایفا کنند.
سازمان توسعه تجارت ایران برای حضور موثر صادرکنندگان در بازارهای جهانی با رویکرد جهش صادرات ریل‌گذاری می کند.
ستاد توسعه علوم وفناوری شناختی رویداد ذهن افزارهای کسب و کار را برگزار می کند.
توسعه میادین حوزه دریای خزر از سوی کشورهای ساحلی با توجه به نیاز بازارهای جهانی از یک سو و نیاز این کشورها به منابع مالی برای پیشرفت به سرعت در حال گسترش است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما از مجاری قانونی و ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کنیم تا مصوبه افزایش ظرفیت پزشک متخصص توسط وزارت بهداشت محقق شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما از مجاری قانونی و ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کنیم تا مصوبه افزایش ظرفیت پزشک متخصص توسط وزارت بهداشت محقق شود.
دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، روش تامین مالی جمعی را یکی از ابزارهای نوین مالی دانست که در آن سرمایه‌های غالبا خرد از بدنه جامعه جمع آوری شده و وارد کسب و کارهای در حال توسعه می‌شود
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ