طبق یک توافق نامه در اتحادیه اروپا شرکت های توسعه دهنده ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی پی تی باید محتوای شامل قانون کپی رایت را که برای توسعه سیستم هایشان به کار می برند اعلام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه اجتماعی چینی تیک تاک مجموعه ای از ویژگی های جدید را با هدف ارتقای یکپارچگی با قوانین سرویس های دیجیتال اتحادیه اروپا ارائه کرده است.
به گفته تیری برتون کمیسیونر امور بازارهای داخلی اتحادیه اروپا، گوگل، آمازون، اپل، متا و مایکروسافت اعلام کرده اند تحت قانون فناوری جدید منطقه واجد شرایط دروازه بانی اینترنت هستند.
قانونگذاران و کشورهای اروپا درباره قوانین ناظر بر استفاده شرکت های بزرگ فناوری از داده های مشتریان و موسسات به توافق نهایی رسیدند.
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
قانونگذاران اتحادیه اروپا درباره ایجاد تغییراتی در پیش نویس قانون هوش مصنوعی به توافق رسیدند، به نظر می رسد این قوانین سختگیرانه تر می شوند.
اتحادیه اروپا و آمریکا می‌گویند تلاش لهستان برای ایجاد کمیته بررسی نفوذ روسیه در سیاست‌های این کشور می‌تواند تبعات منفی را به همراه داشته باشد.
به گفته تیری برتون کمیسر امور بازار داخلی اتحادیه اروپا توئیتر نمی تواند حتی پس از آنکه اعلام کرد از دستورالعمل اختیاری اتحادیه برای مقابله با اخبار جعلی پیروی نمی کند، از وظایفش فرار کند.
اتحادیه اروپا در واکنش به بازداشت نخست وزیر سابق پاکستان اعلام کرد: چالش‌های پاکستان را فقط خود پاکستانی‌ها می‌توانند از طریق گفت‌وگوی صادقانه و در راستای حاکمیت قانون مورد بررسی قرار دهند.
دو شرکت آلمانی به شرکت های فناوری آمریکایی پیوسته و از پیش نویس قانون اتحادیه اروپا درباره شیوه استفاده از داده های مربوط به گجت های هوشمند انتقاد کرده اند.
از امروز قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا اجرا می شود و پلتفرم های دروازه بان اینترنت مشمول قانونی جدید می شوند که محدودیت ها و مسئولیت های مختلفی را برای آنها دارد.
یکی از قضات ارشد اتحادیه اروپا اعلام کرد: غول‌های دنیای فناوری احتمالاً قانون جدید اتحادیه اروپا را که با هدف مهار قدرت آنها وضع شده از طریق طرح شکایات متعدد به چالش می کشند.
طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران اعلام وصول شد.
مازنی نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرو‌های مسلح رسمی ایران هستند که در قانون اساسی ایران به آن تصریح شده. سپاه در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی ایران و جان و مال و ناموس مردم ایران دفاع کرده و در مقابله با تروریسم صدر انقلاب و تروریسم داعش بیشترین تلاش را کرده است. اروپایی‌ها از این محاسبه‌های غلط کم نداشتند. اما این‌بار در باتلاق اخبار کوتوله‌ها گیر کرده و در فضای ضعف دستگاه دیپلماسی و سوءتدبیر برخی نهاد‌های ما همچنان در این باتلاق فرو می‌روند.
اتحادیه اروپا و ۱۲ کشور نسبت به اقدام طالبان در تعلیق اشتغال زنان در سازمان‌ های مردم‌ نهاد واکنش نشان دادند.
مایکروسافت اعلام کرد مشتریان سرویس ابررایانشی در اتحادیه اروپا می توانند از ژانویه بخش هایی از داده هایشان را فراوری و ذخیره کنند. این بخشی از اقدام«مرزبندی داده» برای مشتریان منطقه است.
اپل تصمیم دارد اجازه نصب فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین در آیفون و آی پدهایش را در اتحادیه اروپا صادر کند.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا خواهان قوانین وسیع تر برای تعریف قدرت شرکت ها در بازار با تاکید بر روی نوآوری هستند.
با تصویب قانونی برای ایجاد یک پورت شارژ یکسان در دستگاه های الکترونیکی در اتحادیه اروپا، اپل مجبور خواهد شد شارژر آیفون هایی که در این منطقه فروخته می شوند را از پاییز ۲۰۲۴ میلادی دهد.
بر اساس قانونی تازه در اتحادیه اروپا، افراد و شرکت‌هایی که به علت عملکرد پهپادها، ربات‌ها و سایر محصولات یا خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی آسیب می‌بینند، برای دریافت غرامت راحت‌تر شکایت می‌کنند.
دادگاه عالی اروپا اعلام کرد قانون کلی نگهداری از اطلاعات آلمان برخلاف قانون اتحادیه اروپا است.
براساس پیش نویس قانونی جدید در اتحادیه اروپا دستگاه های هوشمندی که به اینترنت متصل می شوند از لپ تاپ گرفته تا یخچال و اپ موبایل باید برای وجود ریسک های امنیت سایبری ارزیابی شوند.
رگولاتورهای کمیسیون اتحادیه اروپا پیش نویس لایحه ای ارائه کرده اند تا  موبایل ها و تبلت هایی که در این منطقه فروخته می شوند ۱۵ قطعه یدکی را به مدت حداقل ۵ سال برای کاربران فراهم کنند.
هند به زودی سیاستی مشابه اتحادیه اروپا در پیش می گیرد و استاندارد یک پورت شارژ یکسان برای دستگاه های الکترونیکی مانند موبایل، تبلت را اعمال می کند.
اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه اعلام کرد به شدت نگران تخفیف‌های مالیاتی پیشنهادی برای خرید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ