ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از راه‌اندازی ۱۵ هسته شناختی جدید در مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای انجام فعالیت‌های پژوهشی، طراحی، تولید و ساخت ابزارهای شناختی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عراق برای تامین امنیت زائران اربعین، از تشکیل اتاق عملیات مشترک تحت فرماندهی محمد شیاع السودانی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر این کشور خبر داد.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد شهید مکلف به تشکیل مؤسسه معاضدت قضایی شده است، گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه به دنبال تقویت کمیسیون ماده ۱۶ هستیم.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: جای تاسف دارد که اقدامات تروریستی توسط تروریست پروران بین المللی طراحی می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به هوا بلند نمی‌شود.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
در هفته‌ای که گذشت، جزئیات حکم صادرشده برای آزاده صمدی واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت. تصویری از آزاده صمدی با کلاهی بر سر در مراسم خاک‌سپاری یک کارگردان تئاتر موجب شد تا با عنوان «جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی از طریق در معرض انظار عمومی قراردادن وضعیت و حالت بی‌حجاب خود و نهایتا انتشاریافتن آن تصویر در فضای مجازی» برای او پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شود.
اعضای کمیسیون ورزشکاران پس از ماه‌ها رکورد و انفعال بالاخره طی هفته‌های آینده تشکیل جلسه خواهند داد تا نمایندگان خود را برای حضور در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص کنند.
کمالوندی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اضافه کرد: دنیا و بخشی که فضای ذهنی عموم را تشکیل می‌دهد و نیز غربی‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران به دلیل مسائل اقتصادی اصلاً نمی‌تواند دنبال سلاح هسته‌ای باشد.
پیشنهاد ایران مبنی بر تشکیل ائتلاف دریایی با همکاری کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در کنار عملیات قهرمانانه سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی مورد توجه روزنامه‌های جهان عرب بوده است.
برخی از اعضای گروه ۷ ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.
روند تشکیل یک مروارید به این صورت است که ماده‌ای به نام کنچیولین به‌صورت لایه‌های بسیار نازک و متحدالمرکز دور هسته‌ای از جسم بیگانه ترشح می‌شود و روی آن را ماده‌ای به نام مادر مروارید که کربنات کلسیم می‌باشد، می‌پوشاند.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
بل می‌گوید: برای انفجار یک سلاح هسته‌ای، باید مواد به صورت عمدی جمع‌آوری شوند و معمولا این کار به یک یا دو روش انجام می‌شود. یک از این روش‌ها استفاده از وسیله‌ای است که اصطلاحا به آن تفنگ می‌گویند. با این روش از دو تکه اورانیوم بسیار غنی شده استفاده می‌کنند و یکی را به دیگری شلیک می‌کنند و این دو تکه با هم تشکیل یک «جرم بحرانی» داده و باعث انفجار آن‌ها می‌شود. این ساده‌ترین نوع سلاح هسته‌ای است و آمریکا در طول جنگ جهانی دوم، بمب هیروشیما را به همین روش منفجر کرد.
کیم جونگ اون در کنار مقامات ارشد ارتش و حزب حاکم در جایگاه ناظر قرار گرفت تا رژه نظامی شبانه را که چهارشنبه شب به مناسبت سالروز تشکیل ارتش خلق کره شمالی در میدان کیم ایل سونگ برگزار شد، تماشا کند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: جرم اعلام شده علیرضا اکبری جاسوسی بود، به همین جرم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده قضایی و صدور کیفرخواست پرونده ایشان در دادگاه صالحه و جلسات متعددی که برگزار شد.
آیینی از تدوین بسته‌های تشویقی برای تسریع نوسازی در بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: بیش از ۲۰درصد سطح شهرهای کشور را بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی تشکیل می دهد.
رئیس ستاد توان افزایی سمن‌های شهر تهران گفت: در نظر داریم هسته‌ای از دانشگاه‌های مختلف با عنوان هسته خلاق و نوآوری برای ارائه پیشنهادات و نظرات به مدیریت شهری تشکیل شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب با حضور نمایندگان تام الاختیار دولت، مجلس و قوه قضائیه و نماینده‌ای از نهادهای مردمی برای بررسی اتفاقات، اغتشاشات و آشوب‌های هفته‌های اخیر کشور خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه تلاش مذبوحانه کشورش برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای ادعا کرد که نمی تواند آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تایید کند!
هزاران نفر از ساکنان شهر خرسون که در آن خدمات برق، آب و تلفن در دسترس نیست، برای دریافت بسته‌های کمک‌های بشردوستانه صف‌های طولانی تشکیل دادند.
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد!
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از شرکت سایپایدک از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت و در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد سازمان خدمات پس از فروش سایپا نکاتی در جهت بهبود روند خدمات دهی به مشتریان بیان کرد.
رئیس قوه قضائیه در همین زمینه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد، چنانچه در ماه‌ها و هفته‌های اخیر برای افرادی از دو قشر زحمتکش معلمان و کارگران در اثر غفلت آن‌ها، پرونده قضایی تشکیل شده، نهایت مساعدت را به عمل آورند و در مقابل، چنانچه عناصری وابسته به بیگانه در صفوف معلمان و کارگران رخنه کرده‌اند و برای ضربه زدن و ایجاد آشوب و اخلال در نظم و امنیت مردم برنامه دارند...
در این بیانیه درخواست شده اکثریت اعضای این کمیته را زنان تشکیل دهند؛ درخواستی که پیش بینی می‌شود در روزها یا هفته‌های پیش روی توسط هیات مدیره خانه سینما اجابت و کمیته‌ای تشکیل شود. این کمیته قاعدتاً یک وظیفه موقت ندارد و در عین حال باید از قدرت کافی برخوردار باشد تا از صنوف بخواهد از همکاری با سینماگرانی که از سوی این کمیته دارای سوءرفتار اخلاقی در مواجهه با زنان سینماگر هستند، خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ