ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو برای طراحی و تولید زیرساخت‌ها و ابزارهای آزمون‌های تشخیص فراخوان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رویکردهای نوینی در تولید سامانه‌های پدافندی به‌وجود آمده است، گفت: به میزانی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمنان جرأت نگاه چپ به کشورمان ندارد.
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ما یک برنامه پنج ساله برای تولید بالگرد داریم که در آینده نزدیک طراحی بالگرد ملی به پایان می‌رسد و قطعات آن در حال طراحی و ساخت است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اقدامات ارزشمندی در زمینه طراحی و ساخت موتورهای توربینی و پیستونی و تولید فیوزهای هوشمند با هدف ارتقای توان نقطه زنی در لایه‌های مورد نظر انجام شده است.
محققان کشور روشی جدید برای تولید کاتالیستها طراحی کردند که قابل رقابت با کاتالیستهای موجود در بازار هستند.
مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از تغییر دامنه فعالیت این شرکت از ساخت قطعات به طراحی و ساخت محصول خبر داد.
نمونه معیار تولید جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد و همزمان خط تولید انبوه این پرنده آموزشی نیز افتتاح شد.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است زنجیره کاملی از ماشین‌آلات معدنکاری زیرزمینی و تونلسازی را طراحی و تولید کند.
اقدامات نیروهای مسلح در حوزه تولید تسلیحات بومی پیشرفته و طراحی زیرساخت‌های آفند و پدافند سبب شده تا مفهوم بازدارندگی نظامی در کشور به حد بالایی برسد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: صادر کنندگان تسلیحات و دامن زنندگان به استمرار جنگ‌ها با جعل خبرها به دنبال توجیح عملکرد یکجانبه و خطای خود در طراحی جنگ و استمرار آن هستند.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه فعلی و اعمال تغییرات در ظاهر محصول برای به‌روزرسانی و تطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی در بهمن‌ماه خبر داد.
مدیرعامل سمتکو با بیان توانایی این شرکت در طراحی، تولید و مونتاژ انواع مجموعه های فوق ایمنی در زمینه سیستم ترمز خودرویی گفت: شرکت سمتکو با توجه به اهداف کیفی و پایداری در بازار رقابتی موفق به راه اندازی و تولید مجموعه بوستر مستر Brake Assist (سیستم ترمز کمکی) برای اولین بار در گروه خودروسازی سایپا شده است.
با تلاش پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف دو دستگاه مهم برای نخستین بار در صنعت برق کشور طراحی و تولید شد.
شرکت پترو صنعت تاراز مستقردر شهرک صنعتی نجف آباد 2 با اتکا به الطاف الهی و در پیروی از اندیشه ها و منویات رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت بومی سازی تولید در راستای اقتصاد مقاومتی، با سالها تلاش شبانه روزی و با بهره گیری از ظرفیت های علمی و تجربی پرسنل این شرکت، موفق به طراحی و ساخت راکتورهای مورد استفاده در صنایع شیمیایی و پالایشگاهی گردیده است.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
معاون سایپا با بیان اینکه طراحی استایل خودرو شاهین کاملا داخلی و توسط کارشناسان گروه سایپا صورت پذیرفت، گفت: برای شاهین ۱۲ پروژه بهبود در زنجیره تامین و تولید طراحی و اجرا شد.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و الزامات توسط نهادهای مرتبط حاکمیتی، از سال آینده و با آغاز تولید انبوه تارا برقی، مشتریان می توانند از طریق شرکت خودروی سفارشی ایران خودرو (آپکو) نسبت به سفارش‌گذاری و خرید این محصول اقدام کنند.
فرمانده کل ارتش گفت: کارکنان متخصص پدافند هوایی موجب پیشرفت‌های چشمگیر از طراحی و تولید رادار تا سامانه های موشکی شده‌اند و بارقه های امید و باور به ظرفیت‌های داخلی را در مردم تقویت کردند.
حسین انصاری مدیر گروه قوای محرکه صنایع تولیدی کروز با بیان اینکه دانش طراحی و تولید مجموعه مدیریت موتور از جمله ECU در داخل کشور وجود دارد، گفت: صنایع تولیدی کروز ظرفیت تولید و تامین مورد نیاز خودروسازان را دارد.
پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی پوشاکی شده‌اند که خاصیت ضدتعریق دارد. این پوشاک دارای سوپر جاذب ضد بوی عرق است.
حمید حاجی اسماعیلی عضو اسبق کارگری شورای عالی کار گفت: مستمری بازنشستگان باید به جای ۱۰ دصد باید یک افزایش ۳۸ درصدی + ۵۱۵ هزار تومانی، برای آن‌ها اعمال کند و حق مسکن کارگران نیز با افزایش ۱۰۰ درصدی تومانی دوباره از ۵۵۰ به ۶۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کند که این موضوع باید در اولین فرصت توسط دولت تصویب و اجرایی شود، زیرا از ابتدای سال تاکنون قشر بازنشسته با توجه به اینکه تنها ممر درآمد آن‌ها همین مستمری است، به اندازه سایر اقشار از افزایش مستمری که باید برخوردار می‌شدند، بهره‌مند نشدند.
انکار ۴ متهم در بمب گذاری خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ