فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به ارزش ریالی پوست این گونه درحال انقراض عنوان کرد: کارشناسان ارزش پوست کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال عنوان کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
محققان گونه کوچک و جدیدی از آفتاب پرست را با نام «نانو آفتاب پرست» کشف کرده‌‌اند که با طول بدن کوچکی که دارد در واقع کوچکترین خزنده جهان محسوب می‌شود.
فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق پست‌های مخابراتی خبرداد و گفت: متهم به ۲۰۰ فقره سرقت معترف شد.
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
سنگ‌های گرانیتی به دلیل وجود آب فراوان و صفحات تکتونیکی سیاره ما که به ذوب شدن و بازیافت مواد در پوسته سیاره کمک می‌کنند، در زمین رایج هستند. تصور رایج این است که آن‌ها تقریبا در سایر نقاط منظومه شمسی وجود ندارند، اما یک پژوهش جدید اکنون به یک کشف غیرمنتظره دست یافته است. این کشف، یک توده گرانیتی بزرگ در سمت دور ماه است.
کاپیتان پرسپولیس پس از قهرمانی در فوتبال ایران، در گفتگویی به دنبال کشف برخی از اتفاقات است که زیر پوست فوتبال رقم می‌خورد.
برای مدت طولانی، دانشمندان مشاهده کرده‌اند که بسیاری از موجودات در محیط‌های خنک‌تر در مقایسه با محیط‌های گرم‌تر، عمر طولانی‌تری دارند. مطالعات اخیر روی نوعی کرم لوله‌ای، نشان می‌دهد که این طول عمر ممکن است با پروتئین خاصی در سیستم عصبی مرتبط باشد که تولید کلاژن، جزء اصلی پوست، استخوان و بافت همبند را در انواع مختلف حیوانات تنظیم می‌کند.
امان از دست این کورتیزول! وقتی استرس داشته باشید و سطح ترشح این هورمون بالا برود قندخون‌تان هم بالا خواهد رفت. بر اثر این اتفاق فرایندی پیش می‌آید که پزشکان آن را تحت عنوان «گلیکیشن» می‌شناسند. گلیکیشن باعث از بین رفتن کلاژن و الاستین می‌شود، دو فیبر پروتئینی که پوست را نرم و بدون چین و چروک نگه می‌دارند.
سخت‌پوستان پوسته خود را با کلسیم سخت می‌کنند، در حالی که حشرات اسکلت بیرونی خود را با اکسیژن سخت می‌کنند و هر کدام با آنچه در زیستگاه هایشان فراوان است مطابقت دارند.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
محققان سوئدی معتقدند که این توله شیر که اسپارتا نام‌گذاری شده، یکی از بهترین نمونه‌ها از حیوانات یافته شده از عصر یخبندان است که تا به امروز کشف شده است. دندان‌ها، پوست و بافت‌های نرم بدن این توله شیر، توسط یخ کاملا مومیایی شده‌اند و حتی اندام‌های داخلی بدن او نیز سالم هستند.
مهدی‌شهر- فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از کشف پوست یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا یک قاچاقچی پوست دستگیر شد.
گروهی از محققان دانشگاه آستین تگزاس یک لایه جدید زیر پوسته زمین کشف کرده اند که شامل صخره های مذاب داغ است.
Markmitchelli میلیون‌ها سال پس از مرگش در سال ۲۰۱۷ کشف شد. این دایناسور زره پوش آنقدر به خوبی حفظ شده است که می‌توانیم تصور کنیم که در زندگی چگونه به نظر می‌رسید.
فیلیپ استاک‌همر، باستان‌شناس در دانشگاه لودویگ ماکسی‌میلیان در دانشگاه مونیخ، می‌گوید: «متخصصان مومیایی مصر باستان دانش وسیعی در زمینه شیمی داشتند و با‌اینکه چیزی از باکتری و میکروارگانیسم‌ها نداشتند، می‌دانستند که چه موادی را باید روی پوست بگذارند تا از آن محافظت کند.» راهنماتو-
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
پلیس جمهوری چک از تحویل بسته‌های مشکوک به سفارت اوکراین در پراگ و کنسولگری این کشور در شهر برنو خبر داد که در یکی از آنها «پوست و بافت زنده حیوانات» کشف شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: یاسین یاری، محیطبان جوان منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر در پی بروز سانحه سقوط از صخره، حین انجام ماموریت و در حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده لشگردر به جرگه شهدای محیطبان پیوست.
صبح سه شنبه گذشته پیکر مثله شده زن جوانی در گاری زباله‌های شهرداری در حالی کشف شد که هر قطعه‌ای از این جسد درون پلاستیک‌های مشکی قرار داشت، اما در عین حال برخی از اندام‌های زن جوان مانند دست‌های وی درون کیسه‌های زباله نبود و عامل یا عاملان جنایت پوست بدن وی را نیز سلاخی کرده بودند.
قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند.
امراض کبدی می‌توانند با نشانه‌های پوستی بروز کنند، ولی باید به یاد داشته باشید که هر بیماری پوستی نشانه بیماری کبدی نیست و برای کشف علت درونی آن باید از طریق پزشک معاینه و با آزمایشات مربوطه بررسی شوید.
منابع آگاه در گفتگو با واشنگتن پست اظهار کردند برخی اسناد کشف شده از عمارت ترامپ بیشتر از آنکه مربوط به اعضای خاص دولت و با درجه امنیتی بالا باشد، در رده اسنادی هستند که دانستن آن‌ها ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ