فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق پست‌های مخابراتی خبرداد و گفت: متهم به ۲۰۰ فقره سرقت معترف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳ دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد
بررسی فسیل یک مدفوع ماقبل تاریخی توانسته به دانشمندان کمک کند تا رابطۀ بین انگل‌ها و ارگانیسم‌های میزبان را در دوران تریاسه، یعنی حدود ۲۰۰ میلیون سال قبل، بهتر درک کنند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از گروگانگیری نافرجام در تهرانسر با ورود به موقع پلیس خبر داد و گفت: هر ۵ نفر گروگانگیر که از اتباع کشور همسایه بودند، در محل دستگیر شدند.
«کتیبه ناشناخته کوشان» نظامی نوشتاری است که در حدود ۲۰۰ قبل‌ازمیلاد تا ۷۰۰ بعدازمیلاد در بخش‌هایی از آسیای مرکزی مورد استفاده بود. این خط هم با عشایر اولیه در استپ‌های اوراسیا، مانند یوئه‌چی‌ها، و هم با سلسله کوشان‌ها مرتبط دانسته شده است. کوشان‌ها امپراتوری‌ای را بنا نهادند که یکی از کار‌های مهم آن توسعه بوداییسم در شرق آسیا بود. آن‌ها همچنین آثار معماری و هنری مهمی خلق کردند.
نمونه‌ای از تفاوت‌های سنی زیاد کشف شده توسط ورنر و همکارانش را می‌توان در حوضه‌ی ۷۱۲ مایلی (۱۱۴۶ کیلومتری) ایمبریوم (Imbrium) مشاهده کرد که یک محل برخورد باستانی است که گمان می‌رود هنگام برخورد یک سیارک به اندازه ایالت نیوجرسی به ماه ایجاد شده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۵۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز با اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان خبر داد.
یزد- فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۷۲ هزار و ۲۰۰ عدد تخم مرغ، پودر ماشین لباسشویی، شکر و روغن سرخ کردنی خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک انبار خبر داد.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از کشف یک هزار و ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی از یکی از متهمان بازداشت شده در این شهرستان خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس راه آهن خبر داد.
«کاخ پادشاهان» شهر باستانی و سومری «گیرسو» که در جنوب عراق امروزی واقع شده است سال گذشته توسط باستان‌شناسان بریتانیایی و عراقی کشف شد. باستان‌شناسان در این شهر باستانی، بیش از ۲۰۰ لوح به خط میخی کشف کردند که سوابق اداری شهر باستانی در آن‌ها ثبت شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰۰ هزار قلم انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۳۸ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و متهم به ۱۰ فقره مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد.
شهریار- رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از انهدام یک باند اسکیمر در غرب این استان خبر داد و گفت: از اعضای این باند یک هزار و ۲۰۰ کارت بانکی کپی شده کشف شد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه دو تن مرغ و گوشت قرمز یخی از انبار عرضه محصولات پروتئینی در شاهرود کشف شد، گفت: ارزش این محموله دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۲۷ هزار عدد مواد آتشزا و هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مورد نیاز برای ساخت نارنجک دستی در مشهد کشف و ضبط شد.
دورۀ ایرانی دوره‌ای ۲۰۰ ساله است که در طی آن امپراطوری هخامنشی بر کشور مصر تسلط پیدا می‌کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در میدان میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز گفت: در بازرسی از دفتر این شخص، ۲۰۰ قطعه سکه یک گرمی به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.
در حال حاضر باتوجه به تعداد خودرو‌هایی که تولید می‌شود و با رشدی که اشاره شد، پیش‌بینی این است که طی شش ماه پیش‌رو، حدود ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شود. همچنین طی این مدت مقرر شده که ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو هم وارد شود.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ