صبح سه شنبه گذشته پیکر مثله شده زن جوانی در گاری زباله‌های شهرداری در حالی کشف شد که هر قطعه‌ای از این جسد درون پلاستیک‌های مشکی قرار داشت، اما در عین حال برخی از اندام‌های زن جوان مانند دست‌های وی درون کیسه‌های زباله نبود و عامل یا عاملان جنایت پوست بدن وی را نیز سلاخی کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت سردار رشید سپاه اسلام حاج محمد خدابخش را تسلیت گفت.
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به همه تهدیدات، فتنه‌های مرموز و پیچیده، سناریوهای اسرارآمیز و رمزآلود و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخ‌های پشیمان‌کننده می‌دهد.
سرلشکر سلامی گفت: آمریکا دیگر آمریکای سابق نیست؛ هزینه‌های زیادی می‌کند، اما دستاوردی ندارد و این روند هم‌اکنون موجب شده است که تعدادی از حامیان آمریکا به سمت چین، روسیه و ایران گرایش پیدا کنند.
ترکیب هوش مصنوعی با سلاح های آینده موضوع بسیار نگران کننده‌ای است؛ از همان روزهای اولیه قدرت گرفتن هوش‌مصنوعی، دانشمندان پتانسیل آن را برای تأثیرگذاری بر جنبه‌های مختلف زندگی بررسی کرده‌اند.
سرلشکر سلامی با اشاره به ضرورت پیش بینی اقدامات و سازوکارهای بازدارنده برای پایان بخشیدن به سیاست پلید اسلام ستیزی و اهانت جریان‌های ضد دینی علیه قرآن و مقدسات مسلمانان از سوی کشورها و دولت‌های اسلامی و نیز همراه‌سازی مجامع و مراجع معتبر بین المللی در این راستا ، اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم کسانی که به قرآن اهانت می‌کنند امنیت داشته باشند ؛ اگر کسی بخواهد با دین ما و قرآن ما بازی کند با تمام دنیای او بازی خواهیم کرد.
فرمانده کل سپاه افزود: با گسترش اسلام، امر به معرف و نهی از منکر اقامه می‌شود. باطل از جنس عدم است و وقتی حق باشد، باطل وجود نخواهد داشت. راه جامعه ما برای سعادت، اسلامی شدن است. کشورهایی که به دنبال ظلم هستند، سرانجام فرومی‌پاشند.
فرمانده کل سپاه گفت:موفقیت در جنگ جدید هم با مشارکت، همکاری و حضور همه مردم ممکن است.
سرلشکر سلامی گفت: اتفاقا امروز دشمن است که از کارکرد قدرت ما نگران است، باید هم نگران شود، در جغرافیای سیاسی هم دشمن ناتوان شده است.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهر‌های سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشور‌های اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.
آرسنال به راحتی تسلیم نمی شود ، منچستر یونایتد سلاخی شد و سیتی به دنبال راهی برای رسیدن به صدر !
شروع مرگبار چهارشنبه‌سوری/ ۴ مصدوم بر اثر انفجار در معدن طزره/ شرخر‌ها در جست وجوی قمارباز!/ پایان  آدم ربایی ۱۰ میلیاردی/ محاکمه مرد معتاد به اتهام قتل همسر/ سلاخی سیار گوسفند‌های سرقتی!/ افشای راز قتل پدر خوانده بعد از ۴۰ روز
سلاخی سیار گوسفندهای سرقتی!
نهنگ‌های قاتل در تازه‌ترین کشتارشان در یک روز ۱۷ کوسه هفت‌آبششی را شکار کرده‌اند. چطور این تعداد ثبت شده است؟ چون نهنگ‌ها فقط جگر کوسه را می‌خورند و باقی را در دریا رها می‌کنند که در اغلب موارد به ساحل می‌رسد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار مهیب گاز در میدان طبرسی مشهد/ گروگان ۴۰ میلیارد تومانی آزاد شد/ ملاقات با شیطان!/ مرگ دخترک فال‌فروش زیر چرخ‌های سمند فراری/ سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!/ کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر
سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!
هر ساله در آمریکا حدود هزار شهروند قربانی خشونت پلیس شده و با شلیک گلوله ماموران جان می‌دهند به طوری که از سال 2015 تا کنون بین 6 تا 8 هزار نفر سلاخی شده‌اند.
«نازآباد»، از زمین‌های «نارخاتون»، سوگلی ناصرالدین‌شاه، اراضی حاصلخیزی داشت و با توجه به روآوری بسیاری از چوبداران، قصابان و سلاخان به این محدوده، در اواخر دوران احمدشاه قاجار به عنوان مرکز اصلی ذبح دام تهران شناخته شد و ذبح دام در آن روستا رونق گرفت، به همین دلیل بعد‌ها در همین محله کشتارگاه تهران ساخته شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت نوجوان هروئین فروش/ اختلاف ملکی با جنایت پایان یافت‌/ می‌خواستم گوشی تلفن بخرم، اما اسلحه دادند/ قتل فجیع دختر ۳ ساله تهرانی/ انکار خانم روانشناس در قتل شوهرش/ سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!/ داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!
بایرلورکوزن توانست با نتیجه عجیب پنج بر صفر از سد تیم رده دومی یونیون برلین بگذرد.
قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند.
سلامی: با همین جوانان فریب‌خورده سراغ‌تان می‌آییم!
در یک دیدار حساس و تماشایی در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو در شب درخشش خیره‌کننده طارمی موفق به گلباران براگا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ