منابع آگاه در گفتگو با واشنگتن پست اظهار کردند برخی اسناد کشف شده از عمارت ترامپ بیشتر از آنکه مربوط به اعضای خاص دولت و با درجه امنیتی بالا باشد، در رده اسنادی هستند که دانستن آن‌ها ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزییات کشف و انهدام شبکه ضدایرانی موساد در استانبول توسط سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) امروز رسانه‌ای شد.
سازمان‌های اطلاعاتی ترکیه مدعی شدند به پایگاه داده‌ای درباره هزاران عضو گروهک تروریستی داعش دست یافتند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس استان البرز و اداره اطلاعات غرب استان تهران و دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر و کشف ۶۹۹ کیلو و ۹۵۰ گرم مرفین در فردیس خبر داد.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد، ارتباطی بین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید کشف شده است.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از کشف و توقیف یک انبار مهمات متعلق به گروهک‌های تروریستی داعش در استان نینوا خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به بازدید از ۱۳ واحد صنفی عطاری در سطح شهر تهران، گفت: در این طرح بیش از یک هزار داروی غیرمجاز و تقلبی کشف شد.
سمنان- رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: ۷۰ تن گندم احتکار شده از سه انبار استان سمنان کشف و ضبط شده است.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران، خبر داد.
مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور همزمان با چهارشنبه‌سوری، ۲ بسته انفجاری را در تهران کشف و خنثی کردند.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از کشف شبکه‌ها و تجهیزات خرابکاری برای عملیات در شب چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری) خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از کشف شبکه‌ها و تجهیزات خرابکاری برای عملیات در شب چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری) خبر داد.
نمایشگاه میدانی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۱۴ هزار عدد مواد محترقه از یک اغذیه فروشی در محله شوش تهران خبر داد
معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از کشف بیش از ۸ تن مواد محترقه در کهریزک خبر داد.
سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: در اصفهان یک تیم کشف شد و یک تیم هم با وجود آموزش‌هایی که دیده بودند، موفق به اجرای عملیات خود نشدند. همچنین یک عملیات را هم در کرج جعل کردند برای اینکه بتوانند با آن برای خودشان آبرو بخرند، اما این جعلیات و خبرسازی‌ها عمر کوتاهی خواهد داشت.
اواخر دی ماه گزارش‌هایی مبنی بر کشف اسناد و اطلاعات محرمانه در خانه شخصی بایدن منتشر شد و رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که در سومین مرحله از کشف اسناد و اطلاعات محرمانه مربوط به دوران معاون «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در خارج از کاخ سفید، این بار گفته می‌شود اسنادی در خانه شخصی وی پیدا شده است.
شکارچیان دوره پارینه‌سنگی از نماد‌هایی که روی دیوار‌ها نقش بسته بودند برای انتقال اطلاعات ضروری برای بقا استفاده می‌کردند. محققان معتقدند آن‌ها احتمالاً گزارشی از فصل‌های جفت‌گیری حیوانات را ارائه می‌کنند که بر اساس ماه‌های قمری سازماندهی شده است.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدرهای فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد.
تبریز- دادستان آذربایجان شرقی از کشف ۱۵ هزار عدد فشنگ جنگی و شکاری توسط اداره کل اطلاعات استان خبر داد.
اطلاعات اولیه حالا با تردید‌های جدی مواجه شده است چراکه فیلمی منتشر شده که ادعا شده مربوط به لحظه مواجهه چوپان با یوز‌ها در منطقه حفاظت شده است، اما به جهاتی عجیب و سوال برانگیز به نظر می‌رسد تا جایی که فرضیه ساختگی بودن آن هم مطرح شده است. فیلمی که در آن صدای چوپان قصه به گوش می‌رسد که با اولین مواجهه با توله یوز‌ها تاکید می‌کند که هر دو ماده هستند!
پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه عاشورا عملیات بمب‌گذاری عناصر ضدانقلاب در شهر تبریز را خنثی کردند.
نشریه واشنگتن‌پست گزارش داد که در تفتیش و بازرسی‌های اخیر اقامت‌گاه رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فلوریدا، اسنادی مربوط به توانمندی‌های نظامی و هسته‌ای یک کشور خارجی کشف شده است.
طی چند سال اخیر حتما کلمه نئوبانک به گوش تان خورده است. سرویسی نوپا که راهی است برای تسریع ارائه خدمات بانکی و ارزش افزوده در حوزه های مختلف به مشتریان تا در کمترین زمان بتوانند با استفاده از خدمات ترکیبی سرویس های مورد نظر خود را دریافت کنند.
بنابر اعلام وزارت اطلاعات این باند ۱۳۹ نفره طی سال‌های اخیر در استان‌های تهران و البرز، با سوءاستفاده از مدارک هویتی افراد مستمند و معتادان بی‌خانمان و از راه جعل گسترده و حرفه‌ای اسناد شخصی و دولتی، اقدام به ثبت شرکت‌های صوری می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ