رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر دادو گفت: در این عملیات‌های پلیسی، بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
باستان‌شناسان معتقدند این اکتشاف از این نظر نادر است که در یک بافت کاملاً شهری رخ داده است که در آن احتمال یافتن شواهد باستان‌شناسی مرتبط با فرهنگ تئوتیئواکان بسیار کم بود.
یک کارشناس فرانسوی درباره این اکتشاف گفت: «این نخستین‌باری است که شاهد کشف ۱۲۵ گور در یک گورستان واقع در غزه بوده‌ایم، همچنین این نخستین‌باری است که دو تابوت‌دان سربی کشف شده است.»‌
معاون امور مقابله و حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا در گفتگو با مهر گفت: در مرحله اول اجرای طرح پایش انبارها (شهید صدرزاده)،حدود ۱۰۰ انبار در محدوده شورآباد تهران مورد پایش قرار گرفت.
کشف باستان شناسی جدید اکنون این موقعیت را برای کارشناسان فراهم کرده تا شیوع سندرم کلاین فلتر را در طول قرن‌ها ترسیم کنند. دانشمندان برای بررسی این اسکلت، یک رویکرد چند رشته‌ای شامل داده‌های ژنتیکی، آماری، باستان‌شناسی و مردم‌شناسی را مورد استفاده قرار دادند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو از مخفیگاه دو مالخر اموال مسروقه خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵۰۰ دستگاه کامپیوتر خودروخبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به بازدید از ۱۳ واحد صنفی عطاری در سطح شهر تهران، گفت: در این طرح بیش از یک هزار داروی غیرمجاز و تقلبی کشف شد.
فرمانده انتظامی بم از کشف یک هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ قاچاق که به سمت مرزهای شرقی کشور حمل می‌شد، از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کشف تابوت‌نوشته‌های مصری از مجموعه‌ای شامل بیش از ۱۰۰۰ طلسم و افسون مخصوص خاکسپاری رونمایی کرد که در فاصله ۲۰۵۵ تا ۱۶۵۰ پیش از میلاد روی تابوت‌ها نوشته شده‌اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق در شهرستان کلاردشت خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاش از کشف ۱۰۰ قبضه اسلحه کلت کمری خبر داد.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۱۰۰۰ کیسه آرد دپو شده در جنوب تهران خبر داد.
در پیامی که به زبان یونانی روی این صندل‌ها حک شده آمده است: «خانم در سلامتی استفاده کن، به زیبایی و در شادی بپوش».
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر درحال جابه‌جایی ۱۰۰ کیلوگرم مواد محترقه در ایستگاه متروی مولوی خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمحترقه در مترو و بازداشت ۵ نفر خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در جاده‌های تهران و در خودروها خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در حکیمیه خبر داد و گفت: پرونده و متهمان به مرجع قضائی ارجاع شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۰ هزار لیتر گلیسیرین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
دانشمندان در کشفی جالب توجه قدیمی‌ترین مورد ثبت شده از ابتلا به بیماری ژنتیکی سندرم Klinefelter را در یک اسکلت هزار ساله شناسایی کردند.
معاون گمرک از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه از سقف کابین کامیون تانکر افغانستانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ