سخت‌پوستان پوسته خود را با کلسیم سخت می‌کنند، در حالی که حشرات اسکلت بیرونی خود را با اکسیژن سخت می‌کنند و هر کدام با آنچه در زیستگاه هایشان فراوان است مطابقت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتیجه گیری یک مقاله علمی نشان داد که اگزوزم‌ها به دلیل تاثیر قابل توجه بر رگزایی می‌توانند ابزار ایده آلی برای درمان بیماری‌های ایسکمیک باشند.
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
کاتیون متیل با طیف وسیعی از مولکول‌ها به خوبی واکنش می‌دهد و اخترشناسان مدت‌هاست آن را به دلیل خواص شیمیایی منحصر به فردی که دارد به عنوان یک عنصر سازنده مهم در شیمی آلی میان‌‌ستاره‌ای در نظر گرفته‌اند. این ترکیب اما تاکنون در فضا کشف نشده بود.
مجموعه سینمایی گلشن مشهد به دلیل نقض قوانین مربوط به کشف حجاب در اماکن عمومی پلمب شد.
خلاء کاملاً خالی نیست. این به دلیل نظریه‌ای در فیزیک کوانتومی به نام «اصل عدم قطعیت هایزنبرگ» است. این اصل بیان می‌کند که غیرممکن است که هم‌زمان سرعت و مکان هر ذره‌ای را با دقت یا قطعیت دلخواه معین کنید - هر چقدر در مورد یک مقدار با دقت زیاد بدانید، دیگری را با دقت کمتری خواهید دانست.
محققان یک جهش ژنتیکی نادر در یک زن انگلیسی کشف کرده اند که سبب شده این زن زندگی بدون دردی داشته باشد و احساس اضطراب یا ترس نکند.
مقامات ناسا می‌گویند شکل عجیب سنگ‌های مریخ مانند این نمونه معمولا به دلیل چکیدن آب در این منطقه در میلیارد‌ها سال پیش است؛ یعنی زمانی که سیاره سرخ بسیار مرطوب‌تر بود.
در پی حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، برای وی پرونده قضایی تشکیل و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.
سارا موران از دانشگاه آریزونا و نویسنده اصلی این مطالعه می‌گوید: ما یک سیگنال را می‌بینیم و تقریباً به طور قطع به دلیل وجود آب است. اما هنوز نمی‌توانیم بگوییم که آیا آن آب بخشی از جو سیاره است یا نه. به این معنی که آیا این سیاره دارای جو است یا اینکه ما یک علامت مبنی بر وجود آب را از ستاره می‌بینیم.
به دنبال انتشار ویدیویی با عنوان «توقیف خودرو به دلیل کشف حجاب در تهران» از سوی پلیس راهور، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با رد این موضوع توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
دادستان سوادکوه از پلمب ۷ کافه و رستوران به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی در شهرستان خبر داد.
یکی از نظریه‌های پیشرو نشان می‌دهد که بیماری آلزایمر ناشی از تجمع غیر طبیعی دو پروتئین به نام‌های آمیلوئید بتا و تاو در مغز است که منجر به ایجاد پلاک‌ها و گره خوردگی می‌شود. پلاک‌های آمیلوئید توده‌هایی هستند که بین نورون‌ها تشکیل می‌شوند و می‌توانند به سلول‌های اطراف آسیب برسانند در حالی که گره‌های تاو ارتباط بین سلول‌های عصبی را مسدود می‌کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد.
سال ۱۹۷۵ یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن ۶۸ سالگی در سال ۱۷۸۷ از دنیا رفت، اگرچه درباره‌ی دلیل واقعی مرگ او تاکنون بسیار بحث شده است.
داروخانه‌ای در منطقه تهرانپارس تهران به دلیل کشف حجاب مسئول داروخانه پلمب شد.
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.
مدتهاست ثابت شده که کانگورو‌ها در سراسر استرالیای خشک بیش از حد هستند. این مشکل، تا حدی به این دلیل است که یک جزء حیاتی در شبکه غذایی سبز و قهوه‌ای غایب است: شکارچی راس هرم.
رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه‌ای در آمل نسبت به فرد آمر به معروف و ناهی از منکر که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود، داروخانه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.
چربی موجود در شکلات تقریبا به محض تماس با زبان با یک عملکرد کلیدی به ایفای نقش می‌پردازد آن چه کارشناسان آن را «احساس شکلات» می‌نامند.
مصرشناسان می‌گویند که نقاب‌های طلایی که در مقبره‌های سلطنتی یافت می‌شود، به جای پرتره‌های واقعی، نسخه‌هایی ایده‌آل و خداگونه از متوفی بودند. به گفته کمبل پرایس، متصدی موزه منچستر در بریتانیا، این یک تمایز ظریف، اما بسیار مهم است
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک فروشگاه البسه با فروشندگان کشف حجاب‌کرده خبر داد.
در بازرسی از خودرو ماموران به ۳ مسافر به دلیل احتمال بلع موادمخدر مشکوک شده و آنان را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ