براساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۷ هزار و پانصد و پنجاه و هفت دوقلو در کل کشور متولد شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، بانک سپه با پرداخت ۱۷ هزار و ۶۹۹میلیارد تومان به بیش از ۶۳۰ هزار نفر، در صدر بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات بدون ضامن در کشور قرار گرفت.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل ۱۷ پروژه راهسازی این استان نیازمند بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تامین بیش از ۱۷ هزار سمعک برای مددجویان بهزیستی خبر داد.
بیش از ۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر و در راستای اجرای سیاست‌های اجرایی نهضت ملی مسکن، پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.
با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان بیش از ۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر به میزبانی استان تهران افتتاح می‌شود.
بانک سپه در۲ماه اول امسال در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۱۷هزار و ۸۷۴ میلیاردو۵۲۷ میلیون ریال در قالب بیش از ۱۳هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و ... پرداخت کرده است.
گسترش بیابان در کمتر از دو دهه از ۶ هزار هکتار به بیش از ۱۴ هزار هکتار با برگزاری همایش و گفتاردرمانی حل نخواهد شد.
امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ شاخص کل بورس تا لحظه نگارش متن کاهش ۷۲.۵ هزار واحدی را تجربه کرده است و شاخص کل هموزن نیز بیش از ۲۷ هزار واحد ریزش داشته است. در گفتگو با نیما میرزایی کارشناس بازار سرمایه به دلایل ریزش بورس و همچنین روند احتمالی آینده بورس پرداختیم.
رئیس دیوان عالی کشورگفت: متأسفانه آمار ورودی پرونده‌های مرتبط به امور خانوادگی به دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۷ هزار پرونده رسیده است.
شاخص کل بورس با رشد بیش از ۳۹ هزار واحدی هفته سوم فروردین را با قدرت آغاز کرد.
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام بیش از ۱۷ هزار نفر ذرمان سرپایی در محل گفت: از شروع طرح نوروزی تا روز گذشته سه هزار و ۲۳۷ نفر خدمات اسکان اضطراری را دریافت کرده اند.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طی ۱۰ ماه گذشته تعداد ۳۱۸ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر انجام شده است که این تعداد بازرسی منجر به صدور ۱۷ هزار و ۲۴۰ مورد فرم تخلف شده است.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از ۱۷ هزار پروانه بهره‌برداری چاه کشاورزی ۹۹۶میلیون مترمکعب از حجم برداشت آب زیرزمینی کاهش یافت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۰۹ تن از ایشان وخیم است.
در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شود که ۹۰ درصد یا بیشتر از آن را دولت تأمین می‌کند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: سال گذشته هلال احمر بیش از ۳۰ هزار عملیات انجام داده که بیش از ۱۷ هزار عملیات مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از بیش از ۱۷ هزار متر مربع آسفالت، هزار و ۶۰۲ متر طول احداث و مرمت نهر و جدول و بیش از پنج هزار و ده متر مربع پیاده رو سازی در این محدوده خبر داد.
عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کِروِر با سرمایه گذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال، در شهرستان عنبرآباد با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، دادخدا سالاری دادستان استان کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، آغاز شد.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۶۹ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۳۳۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۴۹۷ هزار و ۸۴۴ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۲۲۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۲۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۹۳ تن از ایشان وخیم است.
تلاقی اشک و لبخند در ماجرای اهدای عضو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ