سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۴۹۷ هزار ویزیت برای حجاج ایرانی در عربستان ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۶۳۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۵۰۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: بیش از ۴۳۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده که از این تعداد، ۵۵۲۰ مورد سرم تراپی بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳۴۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳۴۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان تا امروز خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۵ روز گذشته بیش از ۱۱۳ هزار و ۲۹۵ خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.
مرکز ملی تبادل اطلاعات، آخرین وضعیت گذرگاه خدمات دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت را منتشر کرد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۸۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه تا پایان روز ۲۵ خرداد خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۴۴ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در ۱۹ روز گذشته خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از ارائه بیش از ۹ هزار خدمت درمانی و امدادی به زئاران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سال گذشته یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۹۷ اقدام برخط در راستای ماده ۳۷ آئین دادرسی کیفری میان کلانتری‌ها و مراجع قضائی صورت گرفته است.
براساس اعلام معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه در راستای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان در دو سال گذشته مجموعا بیش از ۸۰ هزار خدمت مشاوره‌ای و حقوقی به این افراد ارائه شده است.
درحال حاضر بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در سراسر کشور در حال همکاری با بانک رفاه در ارائه خدمات خرید اعتباری/اقساطی به بازنشستگان هستند و روند پذیرش فروشندگان و همچنین استفاده بازنشستگان از این سامانه درحال گسترش است.
بر اساس آمارهای موجود کریدور «فناوری تا بازار ایرانیان» در مسیر تسهیل ورود محصولات دانش‌بنیان به بازارهای جهانی تاکنون ۴۲ هزار و ۹۰۴ خدمت به شرکت‌ها یا افراد متقاضی ارائه کرده است.
معاون بهداشت درمان توانبخشی از ۷۰۰‌هزارخدمت توانبخشی از سوی این معاونت در ۹ ماه گذشته خبرداد.
سرپرست سازمان امدادونجات از ارائه خدمات به بیش از ۱۹۰ هزار نفر در سه زلزله بزرگ خوی خبر داد.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از ارائه ۹ هزار و ۲۵۶ خدمت دارویی و درمانی به زلزله زدگان ترکیه در هفته اخیر خبر داد.
وزیر ارتباطات راه اندازی رسمی فاز نخست پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند در دهه فجر خبر داد و افزود: از طریق این پنجره و با یک کلیک بیش از دو هزار خدمت به مردم ارائه می شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۳۱۷۹ خدمت در قالب برنامه تحولی در این بنیاد ارائه شده که هر کدام دارای فاز اجرایی هستند.
کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت می‌تواند زنگ هشداری برای ساختار و شاکله سازمانی و در راستای ارائه خدمات مناسب حوزه سلامت در آینده باشد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از ارائه بیش از ۲ هزار خدمت درمانی به زائران سفر کرده به کشور عراق در ۲ روز گذشته خبر داد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ