ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۶۹ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۳۳۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه با افزایش قیمت بیش از ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
اصفهان- رئیس ستاد ملی مقابله با گردوغبار گفت: از سه میلیون هکتار مناطق تالابی کشور یک میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار غبارخیز است.
فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آن‌ها ائتلاف می‌کند.
هزار و ۲۰۰ قالیباف طی دو سال با بیش از ۳۶۰ میلیون گره، هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش بافته‌اند تا این فرش‌ها به حرم قم هدیه شود.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر اهمیت تولید واکسن درکشور تاکید کرد و گفت: حدود ۶۰۰ میلیون دز واکسن دامی در کشور موردنیاز است که درحدود ۵۵۰ میلیون دز یعنی بیش از ۹۱ درصد آن در کشور تولید می‌شود.
در اسفندماه سال ۱۴۰۱ بیش از ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره چک مبادله‌شد که ۹۳ درصد این چک‌ها وصول شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این بلوک تاکنون تسلیحاتی به ارزش ۶۰۰میلیون یورو به اوکراین ارسال و ۱۶هزار سرباز این کشور را آموزش داده است.
در ایران، بیش از ۸ هزار نوع گیاه مختلف رشد می‌کند که حدود ۴۵۰ گونه آن جزو گیاهان دارویی است. گیاهانی که صادرات آنها می‌تواند ارزش افزوده بالایی برای کشور داشته باشد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۴۴۰ میلیون تردد بین استانی داشتیم و بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفر از صنعت ریلی کشور استفاده کردند.
ساخت سد کانی‌سیب یکی از مهمترین پروژه‌های دولت روحانی برای احیای دریاچه ارومیه است که می‌تواند سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب را به سمت دریاچه روانه کند.
امروز بازار طلا با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شده به نحوی که سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت بیش از ۶۰۰ هزار تومانی مواجه شد.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان به تولید ۴۱۵ میلیون قطعه جوجه از واحدهای مرغ مادر گوشتی در استان خبر داد و گفت: روزانه ۶۰۰ تن مرغ در گیلان کشتار می شود.
بازار سرمایه در ابتدای معاملات امروز با رشد بیش از ۸ هزار واحد مواجه شده و کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را پس گرفته است.
اسکندری گفت: بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر در مخازن نیروگاه ها سوخت ذخیره شده است.
معاملات ارز به صورت توافقی در آخرین روز هفته با نوسان محدود دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که در پایان بازار امروز، بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار اسکناس دلار معامله شده است.
یک نماینده مجلس گفت: مصرف گاز در روزهای سرد سال به ۶۰۰ الی ۶۵۰ متر مکعب در روز می‌رسد که برآوردها نشان می‌دهد، در روزهای پیک مصرف حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب، ناترازی در تولید را شاهد هستیم.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار سرنگ در مجموعه سازمان تدارکات پزشکی در هفته گذشته خبر داد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در شهریورماه امسال بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سود نقدی سهام به حساب ۶ میلیون و ۱۲۰ هزار سهامدار با استفاده از اطلاعات سامانه سجام واریز شد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: یک میلیون شرکت فعال اقتصادی شناسایی کردیم که بیش از ۶۰۰ هزار از آنها تاکنون اظهارنامه مالیاتی نداده اند.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده است که مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی که از سوی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه در نظر گرفته شده بود، اجرایی خواهد شد:«مقدمات کار در حالی پیگیری است.»
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ