اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مذاکرات مسئولان استقلال با باشگاه ذوب‌آهن برای جذب محمدحسین اسلامی نتیجه‌ای در برنداشته است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: قرار بود آخر همین هفته رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند اما به دلیل تلاقی با سفر به آفریقا مقرر شد سفر استانی اواسط هفته آینده انجام شود.
صفحات سومالی و نیوبین هم در حال فاصله گرفتن و جدا شدن از صفحه عربی در بخش شمالی هستند. طبق اعلام انجمن زمین‌شناسی لندن، این صفحات در منطقه آفار اتیوپی با هم تلاقی می‌کنند و یک سیستم شکاف Y شکل ایجاد می‌کنند.
تماشاگران پرسپولیس با پرتاب سنگ های متعدد به سمت سیدحسین حسینی، او را مصدوم کردند.
سفرای عربستان و سوریه در سلطان نشین عمان دیداری با یکدیگر داشتند.
معاون گردشگری کشور گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی محل تلاقی سه مأموریت وزارتخانه هستند و این ظرفیت با تولید و انتشار محتوا قابل ارائه و نمایش است.
رئیس جمهور با بیان اینکه طبیعتاً داوری با نمایندگان و وجدان‌های بیدار مردم است گفت: تلقی ما از این استیضاح تلقی اختلاف نیست بلکه تلقی احساس مسئولیت عزیزان است.
رئیس جمهور با بیان اینکه طبیعتاً داوری با نمایندگان و وجدان‌های بیدار مردم است گفت: تلقی ما از این استیضاح تلقی اختلاف نیست بلکه تلقی احساس مسئولیت عزیزان است.
کرمان- رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مقرر شد جمعه ۲۳ ماه رمضان به عنوان روز قدس اعلام شود.
مدیرعامل برج میلاد گفت: با توجه به تلاقی نوروز و ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های شبانه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
سرنوشت مدافعان راست مدعی پرسپولیس و سپاهان به شکلی عجیب به یکدیگر گره خورده است؛ حتی در سالروز تولد.
اهواز- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.
اهواز- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.
سرمربی تراکتور گفت که مطابق خواسته ما به چمن آب نداده بودند و اگر از شرایط میزبانی بهره نبریم، بهتر است اینجا بازی نکنیم.
زبرویید حاصل تلاقی گورخر و اسب است و برای دریافت بهترین ژن‌ها از هر دو گونه پرورش داده می‌شود. به عقیده محققان، گورخر‌ها نسبت به اسب‌ها کمتر مستعد ابتلا به بیماری هستند. از آن سو اسب‌های اهلی آسان‌تر تربیت می‌شوند. آن‌ها همچنین نمونه جالبی از هیبرید‌های پرورش یافته‌ای هستند که تعداد کروموزوم شان کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال، اسب‌ها ۶۴ کروموزوم و گورخر‌ها بین ۳۲ تا ۴۶ کروموزوم دارند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: سرمایه اجتماعی نقطه تلاقی دولت و احزاب است.
این چرخه شصت یا هفتاد ساله چرخش هسته زمین و تلاقی شگفت‌انگیز آن با سایر پدیده‌های زمین شناسی دیگر برای محققین علم زمین اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. این دانشمندان، همزمانی این پدیده‌ها را یک «رزنانس طبیعی کره زمین در سطوح مختلف» توصیف کرده‌اند!
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: انگلستان در دهه های گذشته از هر تلاشی برای جلوگیری از توسعه سواحل مکران دریغ نکرده است.
اصفهان-معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه محدوده مطالعات اکتشافی هیدروکربنی ۸کیلومتر با تپه‌های ماسه‌ای پناهگاه یخاب تلاقی دارد، درباره ابعاد این پروژه توضیحاتی داد.‌
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: شرق مشهد نقطه تلاقی ترانزیتی قوی خواهد داشت و زیرساختها نیز در آن منطقه رو به توسعه است.
در پی اعلام رأی محکومیت شرکت مخابرات به ارتکاب رویه ضد رقابتی در افزایش تعرفه تلفن ثابت از سوی شورای رقابت، شرکت مخابرات تلفن های مرکز ملی رقابت را قطع کرد.
تلافی ۵گله گل‌گهر در مسجدسلیمان بعداز باخت به استقلال
رامین رضائیان و دانیال اسماعیلی‌فر به مانند دو خط موازی در فوتبال ایران هستند که انگار قرار نیست جایی با هم تلاقی داشته باشند.
در میان تلاقی بیرحمانه شوک‌های امروزی جهان شاهد شکست پکس امریکانا (اصطلاحی در مورد مفهوم صلح نسبی در نیمکره غربی و سپس در جهان در نتیجه برتری قدرت ایالات متحده امریکا که از میانه قرن بیستم آغاز شده است) است که بیش از ۷۰ سال پس از جنگ جهانی دوم زیربنای امور جهانی بود. آغاز دوره‌ای از بحران‌های جهانی غیرقابل برگشت و بالقوه غیرقابل کنترل محتمل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ