معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تامین بیش از ۱۷ هزار سمعک برای مددجویان بهزیستی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق گفت: برق بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنعتی کشور با هدف تولید حداکثری مطابق برنامه و بدون محدودیت درحال تامین است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین برای ساخت بیش از ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم خبر داد.
نژاد آرین به عنوان نژادی بومی به دلیل شرایط جسمی که دارد نمی‌تواند بیش از یک کیلو و ۱۰۰ گرم وزن بگیرد. از این رو در بخش جوجه ریزی باید محاسبات آماری دقیق انجام شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، از افزایش واردات مرغ گرم به پایتخت خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه ۱۳۰۰ تن مرغ گرم وارد استان تهران می‌شود.
بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار بابت واردات گندم، ذرت، جو، کنجاله سویا، دانه‌های روغنی و روغن، برنج و کود تامین ارز با نرخ مصوب انجام شده است.
سازمان امور اراضی در دهه ۷۰ خورشیدی با هدف مدیریت زمین شکل گرفت و بیش از ۱۰ دبیرخانه در موضوع زمین در کشور فعالیت دارند.
بانک گردشگری تاکنون در مجموع 95 طرح حوزه گردشگری را در مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور به مبلغ بیش از 10828 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی کرده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره وضعیت تأمین زمین در نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون بیش از ۲۴ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است.
فرشیدی، ارتقا و تامین سلامت جامعه را مهمترین وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و گفت: پیگیری طرح های ارایه شده در این رویداد علمی می تواند موجب کاهش مرگ و میر و افزایش رفاه و سلامت مردم شود.
آتش سوزی در مرغداری که بزرگترین تامین کننده تخم مرغ آمریکا است بیش از ۱۰۰۰۰۰ مرغ براثر آتش سوزی تلف شده باشند.
اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ماهیانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان مستمری پرداخت می‌شود.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تلاش دولت در تامین سبد کالای اساسی خانوار، از توزیع بیش از ۱۴۵۴ تن گوشت قرمز منجمد در سطح استان خبر داد.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی این طرح در حال پیگیری است.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شود که ۹۰ درصد یا بیشتر از آن را دولت تأمین می‌کند.
بانک گردشگری عاملیت تامین منابع بیش از 70 طرح مصوب سفرهای استانی دولت با مبلغی بیش از 38 هزار میلیارد ریال را عهده‌دار شده است.
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر پلیس‌یار در بیش از ۱۲ هزار نقطه در سطح کشور به همراه گشت رضویون برای کمک به تأمین امنیت در محلات به کار گرفته شده اند.
اهواز - بیش از ۲۰۰بانوی کارآفرین و خودسرپرست اهوازی به دنبال محلی ثابت برای فروش و محصولات تولیدی خود هستند که نه شهرداری در این زمینه همکاری دارد و نه دیگر نهادهای ذیربط به فکر آنها هستند.
وزیر نیرو رعایت کمیت و کیفیت در تامین آب شرب را خط قرمز وزارت نیرو عنوان کرد و از پیش‌بینی طرح‌های ویژه و اولویت‌دار برای هر یک از استان‌های کشور خبر داد .
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت بیش از ۱۵۰ هزار فقره وام ضروری به بازنشستگان این سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با تامین مالی پروژه NGL خارگ و بهره‌برداری از طرح، از سوزاندن روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون فوت مکعب گازهای میادین خارگ و بهرگان جلوگیری می‌شود.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر: این سازمان از تمامی ظرفیت ها برای تامین نیاز دارویی جامعه استفاده می کند و در هفته گذشته بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو تولید شده است.
مدیر دارو و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر گفت: سال گذشته بیش از ۴۵ میلیارد تومان صرف تامین هزینه داروهای خاص شده که ۷۰ درصد از این مبلغ توسط کمک‌های مردمی و سازمان‌های خیریه تامین شده است.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ