بیش از ۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر و در راستای اجرای سیاست‌های اجرایی نهضت ملی مسکن، پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند شمار جان‌باخته‌گان آتش‌سوزی‌های بی‌سابقه در ایالت هاویی به ۹۳ نفر افزایش یافته است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از ثبت ۹۳ هزار و ۲۰۶ سفارش کتاب های درسی از سوی دانش آموزان استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
«حفر چاه فاضلاب» و کشف آثار ۴۰۰ ساله در خیابان مولوی تهران در آذرماه سال ۹۳، نخستین قدم برای شناسایی بانوی هفت هزار ساله‌ی تهران و مسافر شهرری بود و حالا پس از گذشت سال‌ها از کشف این زن هفت هزار ساله که هنوز پرسش‌های زیادی درباره‌ی قدمت و حضور او مطرح است، کارشناسان پژوهشکده‌ی باستان‌شناسی پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری موفق شدند چهره‌ی این زن را بازسازی کنند.
رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۹۳ هزار تشکل مذهبی و دینی به شکل مردمی در کشور فعالیت می‌کنند. وی اضافه کرد: با احتساب هیئت‌های خانگی این آمار بیشتر هم می‌شود
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۱۵۱/۰ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۶۸/۹هزار میلیارد ریال معادل ۲۶.۲ درصد افزایش داشته است.
از ابتدای سال ۱۴۰۱، ۳۸ هزار و ۳۲۱ چند قلو در کشور متولد شده است که بیشترین آن مربوط به تهران ۶ هزار و ۹۳، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۹۶ مورد، خوزستان با ۲ هزار و ۸۶۴ و اصفهان با ۲ هزار و ۱۲۱ مورد نوزاد بوده است.
در اسفندماه سال ۱۴۰۱ بیش از ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره چک مبادله‌شد که ۹۳ درصد این چک‌ها وصول شده است.
سخنگوی وزارت صمت خبر داد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: نوروز امسال یک میلیون و ۹۳ هزار نفر از طریق اتوبوس جابجا شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه ۲۱ درصد رشد داشته است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۹۳ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
مقامات ترکیه جریمه ای ۱.۷۵ میلیون لیره ای (۹۳ هزار دلار) برای تیک تاک تعیین کرده اند زیرا تیک تاک اقدامات کافی برای محافظت از داده های کاربران در مقابل فراوری غیر قانونی انجام نداده است.
رضا امیدی، جامعه‌شناس گفت: میزان اعتبارات آموزش‌وپرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۵/۱۳ برابر شده است. یعنی از حدود ۱۰۲ میلیارد تومان به یک هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان رسیده است. بر اساس اطلاعات سازمان برنامه و بودجه، ۹۳ درصد از این مبلغ برای تامین و روزآمد کردن کتاب‌های درسی پیش‌بینی شده است.»
دبی طرح‌های یک بزرگراه شهری پایدار به طول ۹۳ کیلومتر را که قرار است به هوشمند‌ترین فضای دوچرخه‌سواری و دویدن جهان تبدیل شود، منتشر کرد.
منابع رسمی و پلیس فرانسه تعداد معترضان در تظاهرات روز سه شنبه علیه دولت این کشور را حدود ۹۰ هزار نفر اعلام کردند.
در آذرماه سال جاری بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره چک مبادله‌ شد که بیش از ۹۳ درصد این چک‌ها وصول شده است.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ در مغازه‌ها ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار تومان و در میادین ۹۱ تا ۹۳ هزار تومان است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۵۴ تن از ایشان وخیم است.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: برای اولین بار مجوز پرورش ۵۰۰ تن ماهی در قفس در آب‌های ساحلی خوزستان صادر شده و در مجموع ظرفیت تولید در استان به بیش از ۹هزار تن است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون ۹۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری تحت مسئولیت بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شده است.
مدیر عامل توانیر گفت: از ۹۳ هزار پرونده ثبت شده در سامانه بیمه توانیر، به بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها رسیدگی شد.
تا هفته نخست مهرماه امسال، بیش از ۹۳ هزار میلیارد تومان از تعهدات مربوط به اوراق با تضمین دولت تسویه شد.
حمله مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، در جواب ادعای عجیب پرداخت سه میلیون یورو به لوکادیا و شیخ دیاباته
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در این مدت، بیش از ۱۵ هزار امدادگر و نجات‌گر کادر و داوطلب به مردم کمک رسانی کردند؛ ۱۲ هزار و ۵۲۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و سه هزار و ۵۶۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. در مجموع در سیلاب اخیر کشور به ۸۴ هزارو ۵۱۷ نفر امدادرسانی شده است.
رژیم ضدالتهابی یک مداخله موثر در این بیماری است. طبق این رژیم به این بیماران توصیه می‌شود که مصرف میوه و سبزی به خصوص رنگ‌های تیره و زرد و نارنجی، غلات کامل، مصرف روغن‌های حاوی امگا ۳ همچون روغن زیتون، بذرک، گردو، دانه‌های کدو تنبل، ماهی‌های چرب آب‌های سرد نظیر سالمون، ساردین، ادویه‌هایی مانند زنجبیل، زردچوبه و رزماری و ماهی و مرغ را افزایش دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ