با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان بیش از ۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر به میزبانی استان تهران افتتاح می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
اگر نگاهی به نقشه مترو تهران ۱۴۰۲ بیندازید، متوجه خواهید شد که ایستگاه‌هایی که هنوز افتتاح نشده را با علامت دایره قرمز مشخص کرده‌اند. البته بیش از ۸۰ درصد ایستگاه‌های مترو شهر تهران فعال بوده و روزانه مسافران بسیاری از آن‌ها استفاده می‌کنند. به هر حال، در خط ۱ مترو، ایستگاه‌های واوان و شهر پرند غیرفعال هستند.
بیمارستان حضرت مهدی اسفند‌ماه سال ۱۴۰۱ درحالی افتتاح شد که هنوز تاییدیه‌های ایمنی آتش‌نشانی را دریافت نکرده بود. آن زمان کمتر کسی می‌دانست ساختمان ۱۸ طبقه‌ای که کلنگ آن بیش از ۱۱ سال پیش به زمین خورده، کمی زودتر از موعد به بهره‌برداری رسیده است.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۴۶ پروژه به ارزش بیش از ۵ هزار و ۷۳۳ میلیاردریالبه بهره‌برداری می‌رسد.
سرپرست بانک مسکن در خصوص روند ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون به این منظور یک میلیون و ۱۴ هزار و ۳۷۶ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
ساخت سد کانی‌سیب یکی از مهمترین پروژه‌های دولت روحانی برای احیای دریاچه ارومیه است که می‌تواند سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب را به سمت دریاچه روانه کند.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۸۴۵ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد ۲۱۲ هزار و ۵۱۰ واحد به مبلغ ۷۲ هزار و ۳۶۸ میلیاردتومان خبر داد.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در دهه فجر امسال ۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در تایباد افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ مسکن در ۹ شهر استان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال درشهرستان تربت حیدریه خبر داد.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم افتتاح خط متروی کاغیت‌خانه-فرودگاه استانبول گفت که با تکمیل طرح‌های در حال اجرا، شبکه ریلی استانبول به بیش از ۳۸۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۷۹۸ هزار و ۶۳۶ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردندازانعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ واحد به مبلغ ۶۸ هزار و ۹۶ میلیاردتومان خبرداد
بارسلونا شب گذشته نمایشی ناامیدکننده برابر اینترسیتی داشت و به زحمت حریف دسته سومی را شکست داد تا نگرانی‌های ژاوی بیش از همیشه شود.
هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با حضور معاون وزیر صمت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران حوزه صنعت خودرو افتتاح و آغاز به کار کرد.
کره شمالی در محل یکی از پایگاه‌های هوایی پیشین خود، گلخانه‌ای به مساحت بیش از ۲۸۰ هکتار ایجاد کرده که بیشتر کارهای آن به صورت خودکار انجام می‌شود.
معاون گردشگری گفت: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت گردشگری ۱۸۳ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب گفت: با افتتاح طرح غدیر زمینه تامین آب بیش از ۶۰ درصد از مردم خوزستان مهیا شده و همزمان پروژه‌های آبی سایر مناطق آبی کشور با سرعت پیش خواهد رفت.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در هفته دولت از افتتاح بیش از هزار و ۸۳ طرح هادی روستایی با بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کشور خبر داد.
۳۷۲ پروژه عمرانی و ۲۲۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: به مناسبت هفته دولت، ۳۲۳ پروژه راه و شهرسازی با اعتباری ریالی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۴.۲۳ میلیون یورو به بهره‌برداری می‌رسد.
وزیر کشور گفت: بیش از ۱۶ هزار پروژه آماده افتتاح داریم که حدود ۱۲۴ هزار میلیارد تومان ارزش دارد؛ این‌ها پروژه‌هایی است که در طول عمر دولت سیزدهم به ثمر رسیده است.
وزیر کشور گفت: بیش از 16 هزار پروژه آماده افتتاح داریم که حدود 124 هزار میلیارد تومان ارزش دارد؛ این‌ها پروژه‌هایی است که در طول عمر دولت سیزدهم به ثمر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ