ایران با مجموع هفت میلیون و ۴۹۷ هزار و ۸۴۴ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۲۲۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی ۲۰۲۳ زنان با شگفتی حذف آلمان از مرحله گروهی آغاز شد و با شگفتی قهرمانی اسپانیا به اتمام رسید.
پورتو به لطف پنالتی‌هایی که طارمی برای این تیم گرفته، در میان تیم‌هایی قرار گرفت که بیشترین پنالتی را کسب کرده است.
در گزارشی پربازدیدترین سایت‌های جهان در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. نکته جالب اینجاست که از ۱۰ سایت پربازدید جهانی، ۵ سایت در ایران مسدود و فیلتر هستند که شامل یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، واتس‌اپ می‌باشد.
آمار سال ۲۰۱۷ می‌گوید که به‌ازای هر هزار نفر جمعیت ایران ما ۱.۶ پرستار استخدام‌شده در نظام درمانی‌مان داریم. یعنی ما نصف حداقل استاندارد‌های جهانی پرستار داریم. این یعنی ما صد هزار پرستار در بیمارستان‌هایمان کم داریم تا به کف استاندارد جهانی برسیم. این استاندارد برای پیش از شیوع کروناست و طبیعتا با توجه به لود کاری در بیمارستان‌ها در زمان همه‌گیری چند برابر بیشتر است؛ بنابراین پاسخ به این سؤال که آیا ما به اندازه کافی در بیمارستان‌هایمان پرستار داریم خیر است.
رئیس جمهور با اشاره به افزایش آمار شیوع بیماری کرونا در نقاط مختلف جهان، بر لزوم اجرای دقیق طرح‌های پیشگیری هوشمند از سوی دستگاه‌های مختلف تاکید کرد.
رسانه beIN SPORTS در پخش مسابقات جام جهانی 2022 قطر، به رکوردی تاریخی دست یافت.
سازمان بهداشت جهانی درباره افزایش آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در چین به شدت نگران است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۰ تن از ایشان وخیم است.
آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
فراتر از تمام چالش های سیاسی قدیمی و جدید بازی تیم های ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 یک جدال تمام عیار فوتبالی است.
سایت فدراسیون جهانی فوتبال آمار تیم ملی ایران در جام جهانی بعد از بازی با ولز را بروزرسانی کرد. طارمی، حاج صفی، آزمون و حسینی در این آمار بالاتر از سایر بازیکنان تیم ملی قرار دارند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۴۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲ تن از ایشان وخیم است.
ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.
ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۴۰۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
ایران از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۱۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۸۷ تن از ایشان وخیم است.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۶۹ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۳۳۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.
بی‌اعتنایی اقتصاد اسپانیا نسبت به تورم و جنگ
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه از 630 هزار واحد صنعتی کشور تنها 50 هزار واحد، مشمول برنامه‌های مدیریت مصرف برق هستند، اعلام کرد: بهره‌مندی صنایع سیمانی و فولادی از برق در نوبت شبانه که تا ۱۰تیرماه پیش‌بینی شده بود، تمدید شده و تداوم خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ