شاخص کل بورس با رشد بیش از ۳۹ هزار واحدی هفته سوم فروردین را با قدرت آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
بازار سرمایه امروز توانست با وضعیت مثبت و صعودی مواجه شود و به جایگاه ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحد برسد.
یک کارشناس بازار سهام گفت: یکی از جذابیت‌های بازار سهام P.E پایین این بازار است.
علی فراقی کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که بورس در سال ۱۴۰۲ بازده بسیار خوبی خواهد داشت.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۳۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۲۱ هزار و ۷۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
بورس در شرایط فعلی یکی از بهترین بازارهای سرمایه گذاری است.
معاملات امروز بازار سرمایه نیز مانند معاملات دیروز با تقاضای زیادی مواجه شده و روزهای خوب بورس را یادآور شد.
علی فراقی گفت: پس از آن هم وقتی صحبت از اصلاح می‌شود تفاوت بسیاری با چرخش روند یا یک ریزش دارد چون فقط اصلاح‌ها لازمه از سرگیری روند حرکتی اصلی ما در بازار خواهند بود.
علی فراقی گفت: پس از آن هم وقتی صحبت از اصلاح می‌شود تفاوت بسیاری با چرخش روند یا یک ریزش دارد چون فقط اصلاح‌ها لازمه از سرگیری روند حرکتی اصلی ما در بازار خواهند بود.
علی فراقی گفت: پس از آن هم وقتی صحبت از اصلاح می‌شود تفاوت بسیاری با چرخش روند یا یک ریزش دارد چون فقط اصلاح‌ها لازمه از سرگیری روند حرکتی اصلی ما در بازار خواهند بود.
بازار امروز به علت تغییرات مدیریتی در راس آن به صورت خاکستری بوده و با خبرهای عجیبی درباره تغییر ریاست سازمان بورس همراه شد.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در هفته های آتی با یک صعود جذاب همراه باشد.
بسیاری از قیمت‌ سهام در نقاط جذابی قرار دارند و بازار سرمایه مستعد رشد است اما باید دید مشوق‌های دولت می‌تواند باز هم به کمک بازار سرمایه بیاید یا بازار درگیر رکود حداقل ۶ماهه دیگر خواهد شد؟
شاخص کل بورس امروز با ۸۹۲۰ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۴۲۹ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۸۸ واحد کاهش یافت و رقم ۳۹۶ هزار و ۵۲۲ واحد را ثبت کرد.
بعضی وقت‌ها مسائل روحی روانی می‌تواند کیفیت یک بازیکن را نابود کند. نمونه زنده می‌خواهید؟ به فصل اول حضور مسی در پاریس نگاه کنید که چطور تغییر مکان فوتبال او را تقلیل داد.
مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد از ابتدا نیز قراری برای حضور ستاره های فوتبال جهان در ایران وجود نداشته است.
کم‌خوابی یکی از مهم‌ترین عوامل چاقی است، زیرا بر اشتها تاثیر می‌گذارد. همچنین بی‌خوابی‌های شبانه تمایل به مصرف تنقلات را افزایش می‌دهد. خواب کافی و مطلوب علاوه بر کنترل اشتها، به کاهش استرس نیز که نقش جدی در بروز چاقی دارد، کمک می‌کند.
مدیرعامل این استارت‌آپ: ما زیست توده چوبی را به بستری تبدیل می‌کنیم که روی آن قارچ رشد می‌کند. این زیست توده می‌تواند هر چیزی همانند خاک اره، بقایای چوب باقی مانده از شرکت‌های فرآوری چوب یا زیر بوته‌های جنگلی باشد. در هر صورت، برای محصول نهایی ما، نیازی به قطع درخت نیست. این قارچ‌ها روی آن بستر‌ها پیوند زده می‌شوند، رشد می‌کنند و در نهایت به محصولی مبتنی بر قارچ تبدیل می‌شوند که تقریبا محتوای پروتئینی مشابه گوشت دارد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه سهم دولت در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را تا پایان سال به فروش می‌رسانیم، گفت: عرضه اولیه ۲ شرکت آلومینای ایران و نیز پالایشگاه امام خمینی شازند را در دستور کار داریم که ورود سهام آنها به بورس به دلیل روند فعلی بازار سرمایه اجرایی نشده است.
سید مسعود میرکاظمی در توییتی از موافقت این سازمان با اجرای مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی دولت برای حمایت از بورس خبر داد.
هرگونه قیمت‌گذاری دستوری به گونه‌ای که خودروسازان را با وجود هزینه‌های تولید و مالی گزاف، ناگزیر به ارائه خودرو با قیمتی نامتناسب با قیمت بازار کند نتیجه‌ای جز متضرر شدن تولیدکنندگان، سهامداران، سرمایه گذاران و مصرف‌کنندگان نداشته است، در حالی که منافع عظیمی را به جیب واسطه‌ها سرازیر ساخته است. قیمت گذاری دستوری باید از صنعت خودرو حذف شود و باید مانع حضور مافیای قوی در این صنعت شد.
یک کارشناس بازار سرمایه احیای برجام و تحریم نفتی روسیه را برای صنایع و کلیت بازار سرمایه مثبت ارزیابی کرد.
در حالی که فرایند واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ از روز شنبه ۲۱ اسفندماه آغاز شده است، برخی از مشمولان این سهام هنوز سود خود را دریافت نکرده‌اند.
فولاد کاوه جنوب کیش دوره ۹ ماهه منتهی به آذر سال ۱۴۰۰ را با سود خالص حدود ۲ هزار میلیارد تومانی (معادل ۱۳۴ تومان به ازای هر سهم) پشت سر گذاشت که ۲۰ درصد کمتر از دوره مشابه سال گذشته می‌باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ