سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شود که ۹۰ درصد یا بیشتر از آن را دولت تأمین می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب بیشترین سهم از بازار تراکنش‌های شبکه بانکی و نیز کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی در خردادماه سال جاری شد.
دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود ۵ تا ۷ درصد ماهانه به سپرده افراد از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق ۶۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
برای اجاره یک واحد ۶۰ متری در محله های جنوب غربی تهران می توان ۲۰۰ میلیون پیش و ۲ میلیون تومان به صورت اجاره ماهانه پرداخت کرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد با ۵۰۰ میلیون تومان پول پیشو پرداخت ماهانه ۱۰۰۰ دلار می‌توان یک واحد آپارتمان لاکچری در مناطق مختلف تهران رهن کرد.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده منیریه حداکثر ۹ میلیون تومان با پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان است.
وزارت اقتصاد اعلام‌کرد: دولت ماهانه ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان از درآمد خود را بابت اصل و سود اوراق منتشر شده در سال جاری و ۲ سال گذشته صرف کرده است.
نماینده آباده با بیان اینکه اعضای کمسیون در راستای شفافیت مجلس نیز مصوبه‌ای داشت، تصریح کرد:با مصوبه اعضا مقرر شد که حقوق نمایندگان و مدیران مجلس برای نظارت عموم مردم بطور شفاف و ماهانه در سامانه سازمان اداری و استخدامی کشور قرار گیرد.
اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ماهیانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان مستمری پرداخت می‌شود.
در محله شهر زیبا در غرب تهران اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره خانه باید حداقل ۱۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۲ میلیون تومان پرداخت شود.
اجاره بها در محله منیریه به دلیل شرایط خاص این منطقه و قدیمی بودن آن کمی متفاوت است و برای رهن یک واحد ۸۵ متری حد اکثر باید ۶۵۰ میلیون و ماهانه ۷ میلیون تومان پرداخت شود.
برای اجاره ماهانه در محله ابوذر( منطقه پیروزی) حداقل باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شود.
همسران بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران متوفی بعد از ثبت درخواست خود، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب تأمین‌اجتماعی ندارند و مستمری آنان به صورت ماهانه پرداخت خواهد شد.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
شب گذشته آپدیت یا به‌روزرسانی جدید توئیتر در اپ‌استور قرار گرفت و کاربرانی که می‌خواهند در کنار نام خود تیک آبی داشته باشند باید ماهانه 7.99 دلار پول پرداخت کنند.
پرداخت سود ماهانه، معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی، امکان ابطال آنلاین و خروج از سرمایه (دریافت اصل و فرع سرمایه در هر زمان) و همچنین امکان سرمایه‌گذاری با حداقل یک واحد سرمایه از جمله مزیت های صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری است.
حقوق مربی سابق دروازه بان‌های تیم ملی ایران سالیانه ۶۰۰ میلیون تومان (ماهانه ۵۰ میلیون تومان) بود و حالا به خاطر غفلت کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت تمام و کمال قراردادش است.
مربی اخراجی از تیم ملی فوتسال ایران به دلیل غفلت کمیته فوتسال ماهیانه مبلغ ۵۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند!
آنطور که سخنگوی دولت گفته است فعلا تغییری در نحوه واریز یارانه ها ایجاد نخواهد شد و یارانه به صورت ماهانه پرداخت می شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:: 5 ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح از آبان ماه تا پایان اسفند به صورت ماهانه پرداخت می شود.
با توجه به عواقب تغییرات آب و هوایی و وقوع چند موج گرما، دولت فرانسه طرحی اعلام کرده شهروندان می توانند با پرداخت ماهانه ۱۰۰ یورو خودروی برقی اجاره کنند.
مالیات ۳۲ میلیاردی ویلموتس هم به صورت اقساطی و ماهانه پرداخت شود آن هم در شرایطی که پیش از این عاملین فاجعه ویلموتس مدعی بودند با تجربه قرارداد کی‌روش فدراسیون هیچ تعهدی برای پرداخت مالیات مربی بلژیکی نخواهد داشت
گروه خودروسازی سايپا در خرداد ماه سال جاری توانست حدود ٤٤ هزار دستگاه خودرو توليد كند. اين در حالي است كه در این ماه به دليل افزايش دماي هوا، با مشكلاتي از جمله قطع برق مواجه بوده است.
عملا بخش عمده‌ای از آنچه تحت عنوان ارز ترجیحی پرداخت می‌شد، در خدمت جریان فساد و رانت بود. در واقع هم هدررفت منابع کشور را داشتیم هم یارانه‌ها به مردم نمی‌رسید؛ لذا به منظور جلوگیری از ادامه این وضعیت تصمیم گرفته شد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ