مهاجری نوشت: اپوزیسیون، ناکارآمدی نظام سیاسی و اقتصادی کشور است. این ناکارآمدی هزاران برابر بزرگ‌تر از ضدانقلاب خارجی است و کنار گوش‌مان هم هست. به جای حرف و تبلیغ، عمل می‌کند. جلوی برجام می‌ایستد؛ در مقابل گفت‌وگوی مقتدرانه با دنیا مقاومت می‌کند و از ملت ایران، ملتی ترسو و فراری از گفتگو معرفی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری گفت: اتفاقات ۱۴۰۱ آتش زیر خاکستر را شعله‌ور کرد. آن آتش اصلا مهسا امینی و اغتشاشات خیابانی نیست، بلکه موضوع اصلی بی‌اعتمادی مردم است. آن آتش با موضوع مهسا «گُر» و به قولی «الو» گرفت. بخش بزرگی از جامعه ما به هیچ یک از قوا اعتمادی ندارد. در واقع مردم اعتماد خودشان را به بیشتر دستگاه‌های حکومتی از دست داده اند. این بی‌اعتمادی حضور مردم در انتخابات را کمرنگ می‌کند.
مسیح مهاجری نوشت: توصیه ما اینست که آقای رئیس‌ جمهور گزارش دو سالگی دولت خود را با حضور خبرنگاران آزاد به مردم بدهد تا هم مردم احساس کنند با گزارش واقعی مواجه هستند و هم خود رئیس‌ جمهور از مزایای پاسخ دادن به سؤال‌های واقعی برخاسته از متن مردم برخوردار شود. این روش قطعاً به مردمی ‌سازی دولت کمک خواهد کرد.
محمد مهاجری نوشت: یقین دارم شما هم مثل ما مردم از شنیدن این حرفها خجالت می کشید. لااقل برای حفظ آبروی خودتان توضیح بدهید این افراد را چه کسانی روی جهیزیه دولت گذاشتند و به شما قالب کردند؟
روش حکمرانی ما، در چهار دهه گذشته اگر بن‌بست شکنی در عین تلاش برای جلوگیری از انجام خلاف شرع و تخلف از قانون اساسی بود، امروز از یکطرف گرفتار پیچ و خم‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نبودیم و از طرف دیگر اینهمه انتقاد از شورای نگهبان که فلسفه وجود آن «بن‌بست شکنی» است وجود نداشت. آنچه مهم است اینست که بدانیم دین را خدا برای آسان کردن کار‌ها و شکستن بن‌بست‌ها فرستاده نه برای سخت کردن زندگی و ایجاد بن‌بست.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مطمئن باشید تیم ما مسیرش را در لیگ برتر پیدا می‌کند.
محمد مهاجری نوشت: رفتار سیاسی سیدحسن نصرالله را می‌توان به عنوان الگویی برای دیپلماسی ایران نصب‌العین قرار داد و باز شدن گره برجام را از مسیری مشابه دنبال کرد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن انتقاداتی به بازیکنانش داشت.
محمد مهاجری نوشت: کوچک‌شماری و مسخره کردن تظاهرات‌کنندگان برلین و تورنتو بیشتر مصرف داخلی ـ آن هم برای بخش‌های خاص جامعه ـ دارد. باید بپذیریم ضربه‌ای که در یک ماه اخیر به‌صورت مشت‌های سنگینی به طرف ما حواله شد، در فرآیند سریع جبران نشد.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان امیدوار است داور بازی آن‌ها با گل‌گهر بدون اشتباه قضاوت کند.
رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیمش در شهر خود مظلوم واقع شده و اظهارات تندی علیه ناظر داوری داشت.
هافبک نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم با درایت مهاجری مسیر خوبی را طی می کند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید آمار تیمش در چهار هفته اخیر کاملاً قابل دفاع است.
رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید اتهام مصدومیت عمدی به امیرحسین کریمی، رفتاری ناجوانمردانه است.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید شکست برابر پیکان لازم بود تا به خودشان مغرور نشوند.
محمد مهاجری نوشت: خدا وکیلی آن روحانی بزرگواری که علی کریمی را «الدنگ» و «بی‌شرف» نامید، چه خدمتی به اسلام و اعتقادات ما و سنت حسنه نذری دادن کرد؟ مخاطب آیه «وجادلهم بالتی هی احسن» کیست؟ و «حسنات الأبرار سیئات المقربین» چه نسبتی با ناسزاگویی این روحانی عزیز دارد؟
مهاجری گفت: کاسبان برجام به دنبال آن هستند که باز هم از آن طریق نان بخورند، بعد به پیش افرادی مانند آقای جلیلی می‌روند و می‌گویند اگر برجام امضا شود برای ما ضررهای اقتصادی، امنیتی و سیاسی دارد و بعد هم تیم آقای جلیلی این موارد را به زبان انقلابی و ایدئولوژیک ترجمه کرده و بیان می‌کنند.
رضا مهاجری می‌گوید تقسیم امتیازات در مسابقه هوادار و نفت مسجدسلیمان عادلانه بوده است.
فردا و فردا‌های برجام می‌تواند شیرین و عزت‌آفرین باشد و حتی تلخکامی‌های برجام پیشین را از ذهن همه پاک کند و مهم‌تر اینکه دلچسب و مورد قبول و هلو باشد برای # ما اصولگراها.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شپنا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شپنا در روزهای آینده بورس است.
خبر‌هایی دیروز منتشر شد که می‌تواند بر روی بورس امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ تاثیرگذار باشد. از آن جمله می‌توان به افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی با نماد ثنام به اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در نشستی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی در کانون توحید گفت: پایه و اساس شخصیت معنوی آیت الله بهشتی را صداقت تشکیل می داد. ایشان هیچ چیزی را برتر از صداقت نمی دانست. آقای بهشتی هرگز دروغ را در هیچ زمینه و اندازه ای برنمی تابید.
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی ‌ادعا کرد اگر بهشتی امروز در میان ما بود، در حصر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ