محمد مهاجری نوشت: یقین دارم شما هم مثل ما مردم از شنیدن این حرفها خجالت می کشید. لااقل برای حفظ آبروی خودتان توضیح بدهید این افراد را چه کسانی روی جهیزیه دولت گذاشتند و به شما قالب کردند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه ایران ورزشی با انتشار گزارشی به ابعاد مختلف انتقال یک دروازه‌بان برزیلی زیر 23 سال به پرسپولیس پرداخته است.
چلسی در مورد شرایط محمد قدوس، هافبک تیم آژاکس پرس و جو کرده است. این بازیکن در ابتدای حضورش در آژاکس شاگرد اریک تن هاخ بوده است.
تک گل فولاد در دیداری تدارکاتی مقابل ذوب‌آهن را محمد عباس‌زاده با پرش بلند خود به ثمر رساند.
محمد جواد لاریجانی گفت: توطئه‌های دشمن برای انتخابات و پیروی جناح اصلاحات از آن، مسأله بدی است. اصلاح‌طلبان یک روز می‌گویند رفراندوم می‌خواهیم و روز دیگر می‌گویند نظارت استصوابی خوب نیست؛ این سخنان، حرف‌های قشنگی برای یک آدم میهن پرست نیست.
از اکبر طبری، مهدی هاشمی، محمدعلی نجفی، شهرام جزایری و... چه خبر؟ این پرسشی است که مجری صدا و سیما در گفتگو با محمدی، رییس سازمان زندان‌ها با طرح آن باعث شکل‌گیری دامنه وسیعی از حاشیه‌ها در فضای عمومی جامعه شد. رییس سازمان زندان‌ها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ‌کدام الان به واسطه مرخصی طویل‌المدت خارج از زندان نیستند.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد و مادر وی بی تابی عجیبی از خود برای پسرش نشان می دهد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور از طیف سیاسی که حدود ۳۲ سال دولت را در اختیار داشته، پرسید که چرا حتی یکبار مطابق قانون اساسی و قانون عادی تقاضای برگزاری همه‌پرسی از طریق مجلس شورای اسلامی را نکرده است؟
عباس عبدی نوشت: اصرار بر سیاست‌های قبلی و فعلی، یک انتخاب است، حتی اگر نادرست باشند.
نجفقلی حبیبی رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی در برنامه حضور خاطره‌ای از پاسخ سید محمد خاتمی به پرسش یک دانشجو در آخرین سالی که به دانشگاه تهران رفته بود، مطرح کرد.
محمد فاضلی به مسئولی که در صفحه اول یک نشریه مراسم ختنه سوران پسرش را اطلاع‌رسانی کرده بود، کنایه زد.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
محمد مقیمی، وکیل پرونده فرهاد میثمی با بیان اینکه «حتی مسئولان زندان هم فرهاد میثمی را دوست داشتند» خبر داد که مادر او هم در مواردی همراه پسرش دست به اعتصاب غذا زده است.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری گفت: پرسش مهر امسال ریاست محترم جمهوری، پرسش مهم و کاربردی است.
نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگو با مردی بی‌خانمان همچنان که به او یک ظرف حاوی سوسیس، نان تست و تخم مرغ می‌داد، پرسید: «آیا مشغول به کاری هستید؟ » آن مرد هم پاسخ داد: «خیر من بی‌خانمان هستم. من در واقع یک شخص بی‌خانمان هستم.»
در یک تغییر شدید دیگر، توییتر اعلام کرده بود که کاربران دیگر نمی‌توانند به فیس‌بوک، اینستاگرام، ماستودون و دیگر پلتفرم‌هایی که شرکت آن‌ها را «ممنوع» توصیف می‌کند، پیوند بزنند. اما این اقدام آنقدر انتقادات فوری را به همراه داشت، حتی از سوی مدافعان گذشته مالک میلیاردر جدید توییتر، که ماسک قول داد بدون نظرسنجی آنلاین از کاربران، دیگر تغییر عمده‌ای در سیاست‌های توییتر ایجاد نکند.
پیج رسمی جام جهانی طرح ویژه‌ای از دو ستاره ایران در بازی با ولز را منتشر کرد.
اعلام مصونیت رسمی ولیعهد سعودی از طرف دولت آمریکا، این پرسش را مطرح می‌کند چه عواملی موجب می‌شود که یک نظام سیاسی به یک‌باره تمام ادعاهای نگهبانی از رعایت حقوق بشر در جهان را فراموش می‌کند.
در فاصله کمتر از ۳ هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می‌رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود. جدا از این یک پرسش اساسی دیگر هم وجود دارد: اینکه بعد از انصراف محمد معتمدی، آیا خواننده دیگری می‌پذیرد که در چنین شرایطی قبول مسوولیت کند و سرود حمایت از تیم ملی را به عهده بگیرد یا خیر؟
پادشاه عربستان ۱۲ پسر دارد و با توجه به اینکه محمد بن سلمان ولیعهد کنونی عربستان در آن زمان به دنیا نیامده بود در این عکس دیده نمی‌شود.
حدود ۵۰۰ روز از آن آغاز ریزش بورس در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ گذشته است و در این مدت به جز مقاطع کوتاهی بازار نزولی بوده است. علیرضا محمدی زیوه از کارشناسان بازار سرمایه درباره علت ریزش بورس در این مدت گفت و به این پرسش پاسخ داد که دلیل ریزش بورس چه بوده است؟
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به این پرسش که چرا سپاه از فهرست تروریسم خارج نشد، پاسخ داد.
جمال محمد پرست، فرزند استاد عثمان محمدپرست درباره زمان مراسم‌های استاد موسیقی مقامی خراسان اظهار کرد: مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر ایشان روز جمعه همزمان با نماز ظهر، در مصلی خواف برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ