رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید اتهام مصدومیت عمدی به امیرحسین کریمی، رفتاری ناجوانمردانه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
طبق محاسبات بلومبرگ، ارزش بازار علی بابا که "جک ما"، یکی از موسسان آن بوده است، ۴۵ درصد (۶۲۰ میلیارد دلار) از اوج خود در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده است.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
رئیس جمهور روسیه در واکنش به اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو، گفت که از داخل به این کشور خیانت شده و پاسخ مسکو به این شورش سخت خواهد بود.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، دیگر به اندازه قبل به بازگشت لیونل مسی به این تیم امیدوار نیست.
رئیس جزیره تایوان مدعی شد که این جزیره نسبت به حفظ صلح و ثبات در تنگه تایوان متعهد بوده و جنگ «گزینه آنها نیست.»
جبهه مردمی آزادی فلسطین به حملات و تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: دشمن تاوان جنایات ترور خود را در غزه خواهد داد.
آپارتمان نشینی در کشور ما بر اثر یک اضطرار به وجود آمده و انتخاب مردم نبوده است. شهروندان معمولاً توان خرید خانه های ویلایی را ندارند و مجبورند در آپارتمان زندگی کنند.
عبدالعلی رحیمی مظفری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: اکنون سوال این است که چه زمانی خودرو می‌خواهد از سبد تولید ملی خارج شود؟ ما تا چه زمانی باید تاوان خودرو را بدهیم؟
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهیدان مظهر ایثار و استقامت هستند و درس ولایت‌مداری را با خون خود به ما آموختند تا با تمام توان مدافع حریم ولایت باشیم.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن نشستی خبری اعلام کرد: ما به توسعه توان نظامی خود و افزایش تجارب جنگی مان ادامه می دهیم.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن نشستی خبری اعلام کرد: ما به توسعه توان نظامی خود و افزایش تجارب جنگی مان ادامه می دهیم.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه سرپرست شهرداری با تمام توان فعالیت می‌کند، گفت: ما نیز تا زمان قانونی قطعاً باید شهردار را انتخاب و مراحل قانونی انتصاب را دنبال کنیم.
رسانه ها به نقل از مقامات تایوان مدعی هستند که بارها بالون های متعلق به چین به حریم این منطقه نفوذ کرده اند.
آیا از یک مدیر برنامه خاص بازیکن می‌گیریم؟ مشخص می‌شود. این کار تاوان دارد و اشکال ندارد ما تاوانش را می‌دهیم ولی می‌ایستیم و درستش می‌کنیم.
هافبک باتجربه استقلال می گوید برخی بازیکنان تراکتور هفته گذشته در بازی لیگ برتر داخل زمین بی احترامی هایی را انجام داده اند.
سرمربی پیکان می‌گوید مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیمش محدودیت‌هایی را برای او و کادرفنی ایجاد کرده است.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است، تجهیز انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی به انواع پهپادها ظرفیت بسیار قابل توجهی
پلوسی پس از دیدار با نخست وزیر ژاپن فومیو کیشیدا در یک کنفرانس خبری گفت: ما از ابتدا گفته‌ایم که هدف ما تغییر وضعیت موجود در تایوان یا منطقه نیست.
فلاحت‌پیشه گفت: کشور در حال حاضر تاوان رویکرد‌های تند و افراطی را می‌دهد. حتما نسل آینده ما را مواخذه خواهد کرد که چرا این همه تاوان برای رفتار‌های افراطی دادیم.
با گذشت دو ماه از آغاز به کار درگاه ملی مجوزها، هنوز فعالیت این سامانه جدی شروع نشده و مجوز‌ها کاملا الکترونیکی صادر نمی‌شود. هم‌چنین هنوز خبری از صدور همه‌ی مجوز‌های مشاغل خانگی به صورت ثبت‌محور و اعلانی نیست و طبق سخنان وزیر اقتصاد در مجلس، از ۳۴ هزار درخواست مجوز تنها ۱۲ هزار تا صادر شده است (کمتر از ۴۰درصد).
نماینده تبریز در مجلس گفت: در حوزه‌های دیگر مدیریت‌های بیرونی بد بود، مدیریت مذهبی و دینی ما چرا اینگونه شده است؟ جوابش زدن و گرفتن و برخورد کردن است؟ که بدتر جماعت را نسبت به دین بدبین کنند؟ بهتر است آن روی دیگر سکه را که منطق، عقل و خیر و برکت جامعه است، به مردم منتقل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ