رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیمش در شهر خود مظلوم واقع شده و اظهارات تندی علیه ناظر داوری داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
سپیده بابایی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کشتی اول به حریف ازبکی خوردم که دو امتیاز داشتم و حریفم اخطار گرفته بود اما کشتی که تمام شد دست او را بالا بردند.
پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مراسم امضای توافق نامه احداث خط ریلی راهبردی رشت-آستارا گفت: از رهبر معظم و رئیس جمهور ایران بخاطر توجه دائمی به همکاری‌های بین دو کشور تشکر می‌کنم. کریدور ترانزیتی شمال-جنوب به ما امتیازات رقابتی در ترانزیت کالا را می‌دهد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شانس تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را کم می داند اما تاکید دارد که باید همه امتیازات تا پایان فصل کسب شود.
بعضی گمان کرده‌اند که عربستان سعودی به دلیل فشار چین به برقراری مجدد رابطه متقاعد شده و خودش در وضعیت نیاز نبوده است و از این‌رو معتقدند برای اینکه عربستان به عقب بازنگردد، باید امتیازاتی را برای آن در منطقه در نظر بگیریم! این در حالی است که از یک سو در عالم واقعیت این عربستان بوده که از چین درخواست وساطت در بازگشایی روابط ریاض ـ تهران کرده و از سوی دیگر ما نمی‌توانیم از جیب مردم منطقه چیزی را که متعلق به خودمان نیست، به کسی بدهیم.
مکس آلگری خوشبین است یک ماه دیگر 15 امتیاز کسر شده از یوونتوس را به این تیم برگردانند تا بتوانند برای رتبه دومی با رقبا مبارزه کنند.
چلسی از داوری دیدار امشب این تیم مقابل وستهم خشمگین بوده و معتقد است در این بازی یک پنالتی واضح به نفع آبی‌ها گرفته نشده است.
سخنگوی دولت گفت: بسیاری از امتیازاتی که از جانب قدرت‌های غربی به خیلی از کشورهای رقیب ما در منطقه داده شده، به دلیل دستاوردهای جمهوری اسلامی بوده است.
خزعلی گفت: اینکه ما معتقد به تساوی زن و مرد نیستیم به این معنی نیست که ما خواهان تبعیض هستیم بلکه علاوه بر نگاه مساوی باید امتیازات و نگاه ویژه برای زن دیده شود. همچنین اسم این امر را تبعیض مثبت نمی‌گذاریم، چون خودش بار منفی و نگاه نقص داری دارد و تحقیر آمیز است.
محمود فکری اعتقاد دارد شرایط بازیکنان سایپا رو به بهبود است و این تیم در ادامه فصل به شرایط بهتری دست پیدا خواهد کرد.
وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: ما در حال حاضر بسیجی داریم که اصلاً جنگ ندیده. انقلابی بودن یعنی چی؟ یعنی جمعی که نسبت به عموم مردم برتری دارند و در نتیجه طبیعی است که همه امتیازات در دست انقلابیون قرار بگیرد و در اینجا جایی برای غیر انقلابیون ندارند؟
مسعود ستایشی:‌ نگاه ما این است که قانون حجاب و عفاف باید اجرا شود؛ اما مقید هستیم که کار فرهنگی، اقناع‌سازی و توجه دادن و قانع شدن جامعه می‌تواند ارزش‌ها و امتیازاتی را برای این قضیه به همراه داشته باشد.
لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس، اصرار دارد امتیازات این تیم مقابل سالرنیتانا دزدیده شده شده است.
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است اصلی‌ترین حریف او در رقابتهای جهانی، جردن باروز آمریکایی است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به منتقدان عملکرد این تیم گفت: در دیدارهایی که برگزار کرده ایم هیچ تیمی از ما بهتر نبوده و روی اتفاقات همه امتیازات را نگرفته ایم.
شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به ابراهیم رییسی خواستار رسیدگی به وضعیت بازیکنان پیشین فوتبال ایران شد.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت سیزدهم در امتداد تلاش‌های آقای روحانی وارد مذاکره شد و متنی که تهیه شد متممی بر متن توافقنامه قبلی است و اگر دولت سیزدهم توانسته باشد امتیازاتی را بگیرد این نتیجه یک اجماع عمومی دولتمردان ما در دولت گذشته و فعلی است که توانستند به این نتایج برسند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت سیزدهم در امتداد تلاش‌های آقای روحانی وارد مذاکره شد و متنی که تهیه شد متممی بر متن توافقنامه قبلی است و اگر دولت سیزدهم توانسته باشد امتیازاتی را بگیرد این نتیجه یک اجماع عمومی دولتمردان ما در دولت گذشته و فعلی است که توانستند به این نتایج برسند.
هافبک نساجی مازندران معتقد است از دست رفتن امتیازات با اشتباه داوران در انتهای فصل تاثیر خود را روی جایگاه تیمش می‌گذارد.
ساداتیان گفت: آمریکاییان با ملاحظاتی جلو می‌روند تا امتیاز خاصی به ایران ندهند. امتیازات نیز در وهله اول خواسته ایران در مورد ضمانت‌های لازم است، ولی آمریکایی‌ها گفتند ما نمی‌توانیم و نه در مورد خودمان و نه در مورد دولت بعدی نمی‌توانیم ضمانتی بدهیم.
رضا مهاجری می‌گوید تقسیم امتیازات در مسابقه هوادار و نفت مسجدسلیمان عادلانه بوده است.
شورای امنیت ملی آمریکا همچنین گمانه‌زنی‌ها و پیشنهاد‌های اسرائیل مبنی بر ارائه امتیازات بیش از حد از سوی ایالات متحده را رد کرد. «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: گزارش‌ها مبنی بر اینکه ما امتیازات جدیدی را برای ایران به عنوان بخشی از ورود مجدد به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ پذیرفته‌ایم یا در حال بررسی آن هستیم، کاملاً نادرست است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیمش برای کسب سه امتیاز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتور می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ