حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در نشستی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی در کانون توحید گفت: پایه و اساس شخصیت معنوی آیت الله بهشتی را صداقت تشکیل می داد. ایشان هیچ چیزی را برتر از صداقت نمی دانست. آقای بهشتی هرگز دروغ را در هیچ زمینه و اندازه ای برنمی تابید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله عباسعلی روحانی گفت: اگر امروز کسی بگوید ثمره انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی شد و ثمره جمهوری اسلامی هم بعد از ۴۴ سال فلاکت، بدبختی و بیچارگی مردم است. این محصول چه کسی است؟ الآن نمی‌توانیم بگوییم یک کسی این کار را کرده؛ ممکن است یک کسی سهم بیشتری داشته باشد. مثلا بحث ولایت فقیه یک آش نپخته‌ای بود و الآن هم نپخته است.
شیخ خضر عدنان که امروز پس از هشتاد و هفت روز اعتصاب غذا به شهادت رسید، در سخنانی توصیه‌ای به یادماندنی به فلسطینیان داشته است.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه معمولا کسانیکه مستعد آلرژی دائمی هستند در خانواده زمینه ابتلا به آسم یا آلرژی‌های پوستی یا غذایی را دارند، می‌گوید: بروز عوارض دوره ای، چون قرمزی و التهاب چشم و نیز عوارض حمله‌ای در مجاری تنفسی مثل عطسه‌های مکرر و گرفتگی بینی بویژه در فصول خاصی مثل فصل بهار خبر از آلرژی فصلی می‌دهد. اما اگر این عوارض با درگیری‌های ویروسی و سبس میکروبی در محاری تنفسی همراه بشود باید به سرماخوردگی نیز شک کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بیست‌وسومین کنگره ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران، گفت: اگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، می‌توانیم در برنامه هفتم، ثبات اقتصادی را در کشور ببینیم.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی باید پای درس شهید باقری بنشینند،گفت: هر فرماندهی اگر ماهیت جنگی را که درگیر آن است نشناسد شکست می خورد
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی باید پای درس شهید باقری بنشینند، گفت: هر فرماندهی اگر ماهیت جنگی را که درگیر آن است نشناسد شکست می خورد
قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز کنار هم جمع شده و حرف از مکتب شهید سلیمانی می‌زنیم در حقیقت مکتب شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت امام (ره) است.
مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: باید پیگیری حقوقی پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی را حتی اگر ۱۰۰ سال هم طول بکشد، ادامه دهیم، زیرا نفس این پیگیری موضوعیت دارد.
برادر شهید حسن تهرانی مقدم گفت: اگر دشمن به مسیر خود ادامه دهد مرکز اصلی آنان یعنی اسرائیل را با موشک های شهید تهرانی مقدم زیرو رو خواهیم کرد.
عضو هیات علمی گروه هیدرولوژی و منابع آب دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه ۷۰ درصد سد چم‌شیر روی سازند گچساران است، گفت: بر اساس گزارش‌های داده شده آورد رودخانه زهره در محل سد چمشیر، ۱.۷ میلیارد مترمکعب خواهد بود و بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌اند در حالی که این برآورد بر اساس آمار سال ۸۸-۸۷ است و می‌دانیم در ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر به دلیل خشکسالی و تغییر اقلیم، میزان بارش‌ها به شدت کم شده و آورد رودخانه کاهش یافته است. از طرف دیگر، منشاء شوری‌ها معلوم نیست بنابراین با توجه به ابهامات در ورودی و خروجی، نمی‌توانیم به این داده‌ها اعتماد کنیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تقدیم ۶۰ شهید امنیت در حوادث اخیر گفت: در داخل کشور با فریب خوردگان روبه رو بودیم لذا مماشات کردیم و اگر فریب خوردگان داخلی در میدان نبودند، این ۶۰ روز به ۶ روز هم نمی‌کشید.
نماینده ایذه گفت: مادر شهید هم صدایش ضبط شده و کلیپ پر کرده است که پیجم در اختیار خودم نیست دیگران شیطنت کرده‌اند. مادر شهید گفته است من فرزندم را شهید می‌دانم و در کنار نظام هستم اگر حرفی هم زده‌ام بر اثر عصبانیت بوده است، لذا دیداری دوستان با ایشان داشتند، اما من نداشتم.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در حال حاضر شاهد کاهش موارد کووید ۱۹ در کشور هستیم. به طوری که تعداد موارد مثبت روزانه‌مان بسیار کاهش یافته و موارد بستری هم کاهش یافته و به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در روند کاهشی موج هستیم.
در استادیوم شهید وطنی اگر تماشاگران حضور داشته باشند و داور در سوت خود به علامت پایان بازی با برد نساجی بدمد شادی برد تمام نمی شود.
«مهدی حسین‌دوست» دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی گفت: «حال اگر بنا بود سؤالات کنکور با تکنیک‌های کوتاه تست‌زنی حل شود، نباید چندین هزار نفر به درصد‌های عالی دست پیدا می‌کردند؟ با نظرسنجی از رتبه‌های برتر کنکور، به‌سادگی می‌توان به این موضوع پی برد که پاسخ به سؤالات کنکور در سال‌های گذشته، تنها با تسلط عمیق و مفهومی به کتاب درسی و پرورش مهارت خلاقیت و حل مسئله با تمرین فراوان ممکن است و تکنیک کنکوری، یک کلیدواژه عوام‌فریبانه برای سوءاستفاده‌های سودجویان است».
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شپنا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شپنا در روزهای آینده بورس است.
خبر‌هایی دیروز منتشر شد که می‌تواند بر روی بورس امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ تاثیرگذار باشد. از آن جمله می‌توان به افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی با نماد ثنام به اشاره کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه این مجموعه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری نیازمند حمایت بانک‌ها برای تامین نقدینگی است، گفت: اگر بانک‌ها نسبت به تزریق نقدینگی به صنعت کشور اقدام کنند، تولید رونق می‌گیرد و در پی آن ضمن افزایش اشتغال می‌توان شعار سال جاری «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» را به درستی اجرا و عملی کرد.
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی ‌ادعا کرد اگر بهشتی امروز در میان ما بود، در حصر بود.
بسیاری خانم های مسلمان در هامبورک حجاب نداشتند، زمانی که برخی از این خانم ها به جلسات تفسیر یا جلسات هفتگی دیگری که در مسجد برقرار بود می آمدند، هیچ اجباری نداشتند برای حضور در جلسات روسری به سر کنند. حداکثر اقدام شهید بهشتی این بود که، تعدادی روسری گذاشته بودند تا اگر کسی مایل بود، سرش کند و وارد مسجد شود. ولی در این باره هرگز اجباری وجود نداشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ