خبر‌هایی دیروز منتشر شد که می‌تواند بر روی بورس امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ تاثیرگذار باشد. از آن جمله می‌توان به افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی با نماد ثنام به اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند.
بورس امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
بورس امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
بورس امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
چندروز گذشته خبر‌های بسیاری در رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند بر روی بورس امروز تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حائز اهمیت باشند.
امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
بورس امروز سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
بورس امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
امروز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
خبرهای بسیاری روزهای گذشته منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
خبرهای بسیاری روزهای گذشته منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
امروز شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
خبرهای بسیار مهمی روز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید. یکی از این خبر‌ها شایعه استعفا رییس سازمان بورس می‌باشد، آیا این خبر صحت دارد؟
امروز یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
امروز سه شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
بورس دیروز هم قرمزپوش به کار خود پایان داد تا سهامداران چشم به روز معاملاتی آینده بدوزند. امروز بورس در حالی آغاز به کار می‌کند که ممکن است این ده خبر بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
بورس امروز شنبه ۹ مهرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
سریع وزن کم کنید. این ایده‌ای فریبنده است، اما رژیم معمولی حتی آن رژیم که ثابت شده‌تر هستند مانند «کتو» بر محدود کردن مصرف مواد مغذی اغلب بر ممنوع کردن کل گروه‌های غذایی تاکید دارند.
در هفته ای که گذشت ضمن برگزاری حراج و اخذ سفارش‌های خرید اوراق از متقاضیان در سامانه‌های بازار بین‌بانکی کارگزاری بانک مرکزی و مظنه‌یابی شرکت مدیریت فناوری بورس مبلغ ۴۸۰۶ میلیارد تومان اوراق به فروش رسید.
وضعیت بازار سرمایه را این بار از دریچه تابلوخوانی نگاه کردیم تا ببینیم که اوضاع در بازار سرمایه چگونه است؟ آیا روند رو به بهبود است یا شرایط دارد بدتر می شود؟
بازار سرمایه از میانه های هفته جاری با لیدری دو گروه خودرویی و بانکی مثبت شد و کمی از روند خروج سرمایه هم کاسته شد اما هنوز بازار به وضعیت روشنی نرسیده است.
بورس امروز هم چندان چنگی به دل نزد و شاخص‌ها تقریبا بدون تغییر نسبت به روز گذشته به استقبال معاملات فردا یکشنبه ۱ اسفند رفتند. در گفتگو با دو کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۸۴۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ