سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مطمئن باشید تیم ما مسیرش را در لیگ برتر پیدا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
فدراسیون بین المللی فوبتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب اهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
خبرگزاری فارس از بسته شدن پنجره باشگاه تراکتور خبر داد.
مسئولان پاری سن ژرمن به دنبال یک معامله تقریبا غیرممکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری هستند.
یک مقام مسئول با اشاره به اینکه سامانه پنجره واحد زمین هنوز در تمامی استان‌ها به بهره‌برداری نرسیده است گفت: تخلفات زمین‌خواری با بهره‌گیری ازپنجره واحدزمین ومراحل حقوقی آن درحال رسیدگی است.
یک پنجره چند لایه جدید ابداع شده که می توان آن را برای چند حالت فیلتراسیون نوری کم مصرف تنظیم کرد.
گالتیه تاکید کرد که پاری سن ژرمن در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک یا دو بازیکن را به خدمت بگیرد.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
علی فتح‌الله‌زاده بعد از باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال حالا باید برای عبور از یک بحران بزرگ دیگر گام بردارد.
مدیرعامل استقلال در شرایطی صحبت‌ از جذب یک مهاجم سرشناس اروپایی کرده که هنوز پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است.
یک شرکت دانش بنیان در و پنجره UPVC تقویت‌شده با نانوذرات تولید و به بازار عرضه می‌کند که دوام بالایی داشته و استفاده از آن‌ها می‌تواند به کاهش مصرف انرژی کمک شایانی کند.
اگرچه ژوزه مورایس برای تقویت تیم خود در پنجره زمستانی روی یک پست تمرکز ویژه دارد، اما ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که شاهد خروج و ورودهای خبرسازی به این تیم باشیم.
پرسپولیس در شرایطی نیم فصل اول را با صدرنشینی پایان داده که تقویت در بخش تهاجمی این تیم قطعا در اولویت یحیی گل محمدی برای ادامه فصل خواهد بود.
با جدایی یورگن لوکادیا، پرسپولیس در حالی وارد بازار نقل و انتقالاتی خواهد شد که جذب یک مهاجم در دستور کار مدیران باشگاه است.
کمتر از یک ماه تا آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان قطر باقی مانده است.
تیم ملی بسکتبال ایران در پایان پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی و به لطف ثبت باخت فنی برای استرالیا به رده سوم گروه F صعود کرد.
یک سایت انگلیسی به شرایط خوب مهدی طارمی در پورتو اشاره کرد که مورد توجه آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته بود.
مهاجم سابق مس کرمان بخاطر فسخ یک طرفه قراردادش اقدام به شکایت از این باشگاه کرد.
با پایان پنجره تابستانی در فوتبال اروپا، سعید عزت‌اللهی تصمیم نهایی خود برای ادامه فوتبالش را گرفت.
تیم بسکتبال ژاپن موفق شد در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، با نتیجه 73 بر 48 مقابل قزاقستان به پیروزی برسد.
ممکن است باشگاه پاری سن ژرمن در روزهای پایانی این پنجره نقل و انتقالاتی یک بار دیگر به صورت جدی برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر اقدام کند.
یک شبکه تلویزیونی آمریکایی مدعی شد بارسلونا به منچسترسیتی اطلاع داده است که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای خرید برناردو سیلوا به این باشگاه پیشنهادی رسمی خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ