سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان امیدوار است داور بازی آن‌ها با گل‌گهر بدون اشتباه قضاوت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلیپ بلین معتقد است که تیم‌های ملی والیبال ژاپن و ایران شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان برگزاری مسابقه انتخابی در 72 کیلوگرم را کاملاً طبق چرخه دانست و گفت تلاش می‌کند که شاهین بداغی هم به این انتخابی اضافه شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما هم دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم، در نامه‌ای هم که به فدراسیون دادم خواستیم که با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کارهای مهم‌تر بپردازید.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم، اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کار‌های مهم‌تر بپردازید.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به تیم‌هایی که در تورنمنت کافا هستند احترام می‌گذاریم و سئوال درباره حضور ما در این تورنمنت را از فدراسیون بپرسید.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: حریفان ما در مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، بهترین بازیکنان آسیا و اروپا را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتند، به خدمت گرفته‌اند و به تیم‌های قدری تبدیل شده‌اند.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، دونالد ترامپ تصمیم گرفت تا به‌صورت یکجانبه از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ این کشور با ایران و ۵ کشور دیگر خارج شود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی ۱۱ دقیقه‌ای خود، اعلام کرد که کشورش از برجام خارج شده و تحریم‌هایی که در چهارچوب این توافق لغو شده بودند را بار دیگر علیه تهران به اجرا می‌گذارد. ترامپ در این سخنرانی گفت: «برای من واضح است که ما نمی‌توانیم از ساخت بمب هسته‌ای ایران تحت ساختار فاسد و پوسیده توافق فعلی جلوگیری کنیم.»
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر گفت که تلاش می کند تا سطح فنی تیمش به تیم های بزرگ جهان نزدیک شود.
سرمربی مس رفسنجان ضمن تعریف از سپاهان گفت تیمش برای اهدافی که دارد تلاش می‌کند.
انگین فیرات، سرمربی کنیا گفت ایران آزمون خوبی برای تیم ملی این کشور خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به تلاش این باشگاه برای موفقیت در بخش پایه‌ها و آکادمیک، از توجه صدا و سیما به این موضوع تشکر کرد.
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
مرتضی محصص معتقد است با توجه به زمانی که کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی در اختیار داشت، نتایج ایران در جام جهانی قابل قبول است.
ما در گروه بسیار سختی بودیم و البته دیگر تیم‌ها هم در گروه سختی بودند. در تاریخ فوتبال عربستان تنها یک بار این تیم از مرحله گروهی صعود کرده است. ما در دیدار برابر لهستان بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم اما در آن بازی بدشانس بودیم
سرمربی تیم کاراته امید کشورمان با وجود کسب نتایج ضعیف تیم‌های پایه در مسابقات جهانی، دلیلی برای از بین رفتن کاراته ایران نمی‌بیند.
ملی پوش تیم سپاهان اصفهان معتقد است که با وجود امکانات کمتر نسبت به همگروهی های جام جهانی، می توان با یکسری کارها، نتیجه لازم را گرفت.
مربی استقلال معتقد است اتفاقات داوری علیه تیمش تکراری شده و صحبت‌کردن در این خصوص فایده‌ای ندارد.
در جشنواره پنالتی های این هفته لیگ آزادگان، این شاگردان ایمان رزاقی راد بودند که به پیروزی رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش برگزار نکرده است.
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تیم‌هایی که برابر ما به میدان می آیند به دنبال بازی دفاعی هستند اما بزودی به مسیر اصلی برخواهیم گشت.
مسجدسلیمان - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها تماشاگران ما به ورزشگاه می‌آیند و ما به صورت کامل از حق میزبانی استفاده خواهیم کرد.
بازیکن مس رفسنجان می گوید که در دیدار برابر ذوب آهن فقط به پیروزی فکر می کنیم و برای برد به میدان می رویم.
هندبالیست تیم نوجوانان دختر ایران گفت: تیم‌های قاره اروپا از نظر تکنیکی، تاکتیکی، ذهنی و بدنی کاملا با تیم‌های آسیایی متفاوت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ