هافبک نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم با درایت مهاجری مسیر خوبی را طی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتباط بین فوتبال حرفه‌ای و خطر ابتلا به یک بیماری عصبی به نام آنسفالوپاتی تروماتیک مزمن (CTE) به خوبی شناخته شده است.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس نگاه رئیس فدراسیون نسبت به جذب ستاره های فوتبال دنیا را مورد نقد قرار داد.
درحالی که تنها دو ماه تا آغاز فصل شانزدهم فوتبال زنان باقی‌مانده است، وضعیت کادرفنی تیم زنان سپاهان هنوز نامشخص است.
مدیرعامل نساجی مازندران با بیان اینکه فوتبال ما به طور کلی ورشکسته شده است، گفت: نیاز به حمایت مجلس و وزارت ورزش داریم تا مشکلات برطرف شود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
بیست‌و‌سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر قرار است از روز ۱۲ مرداد آغاز شود تا تیم‌ها پس از سپری‌کردن دوران آماده‌سازی دوباره وارد رقابت‌های اصلی شوند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد و در قاره کهن هم در جایگاه دوم ایستاده است.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد و در قاره کهن هم در جایگاه دوم ایستاده است.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی از اضافه شدن فوتبال خیابانی (گل کوچک) به این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی از اضافه شدن فوتبال خیابانی (گل کوچک) به این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید موضوع مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به شکلی مدیریت شد که کل فوتبال ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه:از استقلال نباید انتظار زیادی در فصل آینده با این شرایط داشت گفت: مدیران سفارشی و تحمیلی در سالهای اخیر فوتبال را نابود کردند.
ستاره ایرانی شاغل در لیگ پریمیرا پرتغال در گفتگویی جذاب با آنتن، ناگفته‌هایی جنجالی از دوران حضور در پرسپولیس، سختی‌های رسیدن به سطح اول فوتبال ایران و تلخی‌های مصدومیت در پرتغال مطرح کرده است.
اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، در سوئد خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.
ادامه تنش مطبوعاتی بین مدیرعامل استقلال و سرمربی سابق پرتغالی، چیزی جز به خطر افتادن آرامش این تیم را به همراه نداشته است.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
اولین قرارداد این فصل فوتبال ایران همانطور که انتظار می‌رفت، فرصتی برای ایجاد مناقشه‌های جدید شد.
فوتبال، بسکتبال و تنیس روی میز در صدر بیشترین اعزام های بین المللی در سال 1401 قرار گرفتند.
آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت ورزش حکایت از آن دارد که طی سال گذشته و از حیث «اعزام های بین المللی»، فوتبال در راس فدراسیون‌ها قرار دارد و بسکتبال و تنیس روی میز در رده‌های بعدی هستند.
وب سایت رسمی MLS نیز با تایید حضور مسی در اینتر میامی، فوتبال امریکا را آماده استقبال از ستاره آرژانتینی دانست.
فوتبال پرخرج اما مفتکی!
ماموریت رسول خطیبی در مدیرعاملی باشگاه مس سونگون با موفقیت به پایان رسیده است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست 4-3 ژاپن به المپیک ساحلی 2023 بالی اندونزی راه پیدا کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دوره بازی های مقدماتی جهانی ساحلی و در اولین بازی 7- 2 تایلند را در شهر جده عربستان شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ