نفت همواره پرونده جذابی برای مداخله غرب در خاورمیانه به بهانه‌های واهی بوده است؛ به همین منظور، تحلیلگر سوری به زوایای پنهان غارت نفت عراق و سوریه با سردمداری تل آویو پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشغالگران آمریکایی در سوریه همچنان به سرقت منابع ملی این کشور به ویژه نفت ادامه می‌دهند به طوریکه روز گذشته ۴۵ تانکر حاوی نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.
نظامیان تروریست ارتش آمریکا، در ادامه چپاول نفت سوریه، کاروان بزرگ دیگری شامل ۳۵ تانکر حامل نفت سوریه را وارد پایگاه‌های خود در شمال عراق کردند.
مدیرعامل شرکت نفت دولتی سوریه اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا تولید نفت و گاز این کشور را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
سیاستمداران عراقی معتقدند که علت تقویت حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور، حمایت از رژیم صهیونیستی و استمرار انتقال نفت سوریه به اراضی اشغالی است.
اشغالگران آمریکایی در ادامه غارت منابع طبیعی سوریه، چندین تانکر نفت این کشور را دزدیده و به پایگاه‌های خود در عراق بردند.
اشغالگران آمریکایی در ادامه سرقت نفت سوریه، بیش از ۳۰ تانکر حامل نفت دزدیده شده سوریه را از گذرگاه غیرقانونی المحمودیه به عراق منتقل کردند.
وزیر بازرگانی عراق از تلاش همه‌جانبه جهت توسعه همکاری اقتصادی با سوریه به ویژه در حوزه نفت خبر داد.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهوری و مقام‌های عالی دو کشور رسید.
نظامیان آمریکایی همچنان به غارت نفت سوریه مشغولند و در این راستا امروز هم محموله جدیدی از نفت سوریه را دزدیده و به عراق بردند.
امیرآبادی فراهانی گفت: ایران یک ریال هم به عراق کمک نکرده است، صادرات نفت در عراق به ۴ میلیون بشکه نفت رسیده در نتیجه آن‌ها به کمک ما نیاز ندارند. اما مسئله سوریه متفاوت است؛ شما می‌بینید که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هربار چندین میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کنند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه سرقت نفت سوریه، چندین تانکر نفت این کشور را از حومه حسکه به شمال عراق منتقل کردند.
در جدیدترین قسمت سریال غارتگری آمریکا در سوریه، 60 کامیون و تانکر حامل گندم و نفت این کشور به پایگاه های آمریکا در شمال عراق منتقل شد.
منابع سوری از تداوم غارت نفت و غلات سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی و انتقال آن به عراق خبر دادند.
یکی از اعضای ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با اشاره به سه برابر شدن سرقت نفت سوریه توسط نیروهای آمریکایی گفت که کاخ سفید از منابع حاصل از این نفت دزدی برای نا امنی عراق استفاده می کند.
خبرگزاری سانای سوریه گزارش داد که آمریکا همچنان در حال دزدی نفت این کشور و قاچاق آن به عراق است.
اشغالگران آمریکایی، سرقت نفت سوریه را با همکاری شبه نظامیان قسد وابسته به واشنگتن تشدید کرده اند.
نظامیان اشغالگر آمریکایی همچنان به سرقت نفت و غلات سوریه ادامه می دهند.
ارتش آمریکا تحت حمایت ائتلاف بین‌المللی، کنترل مرزهای عراق و سوریه به ویژه گذرگاه‌های مهم آن را در اختیار دارد و نفت خام سوریه با دخالت مستقیم نیروهای نظامی آمریکا به شمال عراق قاچاق می‌شود.
نظامیان آمریکایی برای چندمین بار طی هفته اخیر، اینبار 88 تانکر حامل نفت سرقتی از سوریه را به عراق منتقل کردند.
نظامیان آمریکایی در ادامه سرقت منابع نفتی سوریه، ده‌ها نفتکش حامل نفت سرقت شده از این کشور را به شمال عراق منتقل کردند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه غارت ثروت سوریه، ۱۳۷ تانکر نفت این کشور را به سرقت برده و به پایگاه های خود در عراق منتقل کردند.
سوریه خواستار خروج فوری نیروهای آمریکایی شد و از این نیروها خواست تا از سرقت و قاچاق نفت و گندم سوریه خودداری کند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی غارت و سرقت ثروت ملت سوریه را تشدید کرده و نفت این کشور را با سرعت هر چه تمام، به پایگاه های خود در خاک عراق منتقل می کنند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: نظامیان آمریکایی ۸۹ تانکر نفت متعلق به سوریه را که از میدان نفتی الجزیره در اراضی این کشور به سرقت برده بودند، به عراق منتقل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ