کمیسر گروه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) امروز جمعه در سخنانی فاش کرد که کشورهای غرب آفریقا در نشست امروز خود در پایتخت نیجریه سازوکار استفاده از اهرم نظامی علیه نیجر را بررسی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای آسیای میانه در جده برگزار شد و در پایان بیانیه ای صادر شد.
شریعتمداری نوشت:‌نمی‌خواهیم و بایسته هم نیست که «کلیات‌ابوالبقاء» ببافیم! از این روی در آغاز به سراغ نقطه پایان می‌رویم و آن این‌که، لایحه موسوم به «حمایت از عفاف و حجاب» برخلاف نامی که بر آن نهاده‌اند، نه فقط حمایت از عفاف و حجاب نیست، بلکه در صورت تصویب، گسترش بی‌حجابی را نیز به دنبال خواهد داشت.
نشست وزیران خارجه و نمایندگان کشورهای عضو «جنبش عدم تعهد» دقایقی پیش با قرائت بیانیه پایانی و تصویب سند نهایی به کار خود پایان داد.
ایسنا نوشت: در بیانیه جده آمده است: ما توجه عربستان نسبت به ایجاد شرایط مناسبی برای تحقق رشد اقتصادی در منطقه را ارج می‌نهیم.
سی و دومین اجلاس سران عرب روز جمعه در شهر جده عربستان به ریاست محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برگزار شد و در پایان این نشست، بیانیه ای توسط اعضای شرکت کننده صادر شد.
در بیانیه پایانی نشست اتحادیه عرب بر لزوم کمک به حل مسئله فلسطین و نیز بحران سوریه تاکید شد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
غیبت سرخیو کونسیسائو در نشست های خبری پورتو از این طولانی تر نخواهد شد.
در نشست شورای حکام قطعنامه‌ای علیه کشورمان صادر نشد و ابراز امیدواری شد با ادامه همکاری ایران و آژانس موضوع ایران از بن‌بست کنونی خارج شود.
جلسات مربوط به ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدون صدور قطعنامه علیه ایران پایان یافت.
در این که شهردار حق دارد به دانشگاه برود تردیدی نیست، اما اتخاذ استراتژی جنگ لفظی و تکه پرانی به جای تعامل و گفتگو، بسیار عجیب است. همان‌قدر عجیب که در آلوده‌ترین روز‌های تهران، زاکانی، شهردار شهر به مصلح ارزی تبدیل شده و گفته است: «به مردم می‌گویم که به سراغ خرید دلار نروند، چون حتما قیمت دلار پایین می‌آید و در این زمینه این مردم هستند که متضرر می‌شوند.»
آنچه بیش از همه مورد توجه کارشناسان و مقام‌های ایران قرار داشت بیانیه مشترکی بود که در پایان نشست سران عربستان و چین در ریاض صادر شد. حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در اینباره گفت: وزارت امورخارجه ایران از رئیس جمهور چین بپرسد آیا امضای شما پای بیانیه یاد شده نشانه آن نیست که حاکمیت چین بر تایوان را هم قابل مناقشه می‌دانید؟!
نخست‌ وزیر هند امروز در نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی گفت: باید برای پایان دادن به جنگ در اوکراین به دیپلماسی بازگردیم.
صدراعظم آلمان امروز در نشست سران گروه- ۲۰ در جزیره بالی اندونزی اعلام کرد: مؤثرترین راه برای بهبود اقتصاد جهانی، پایان دادن به جنگ در اوکراین است.
شرکت کنندگان در سی و یکمین نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر در بیانیه خود بر حمایت از فلسطین تاکید کردند.
شرکت کنندگان در سی و یکمین نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر در بیانیه خود بر حمایت از فلسطین تاکید کردند.
در بیانیه سران سه کشور در پایان نشست سوچی آمده است: روسیه، ارمنستان و آذربایجان بر تعهد خود به پایبندی به توافقات قبلی تاکید کردند.
بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز(جی‌ئی‌سی‌اف) با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
سران سه قوه در پایان جلسه با مرور شرایط روز کشور، بر لزوم رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های اغتشاشات اخیر تاکید کردند.
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد با توجه به شرایط موجود، انتظار گفت‌وگوی مستقیم بین سران روسیه و اوکراین برای پایان جنگ، با واقعیت جاری تطابق ندارد.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس جمهور روسیه امروز در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در ازبکستان در دیدار با نخست وزیر هند گفت: برای پایان دادن سریعتر به درگیری‌ها در اوکراین هرکاری می‌کنیم.
در پایان دور اول سفرهای استانی دولت مردمی، روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات این سفرها تاکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ