سفیر چین در مسکو، رویکرد مداخله جویانه آمریکا در قبال کشورش و به طور خاص در مسئله تایوان را زیر سوال برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام اطلاعاتی بلاروس اعلام کرد که کشورهای غربی برای اقدامات تروریستی در این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.
ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود، گفت: دود زیادی ناشی از این حریق به آسمان بلند شده بود که تا شعاع چند کیلومتری قابل رویت بود. در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و در حال حاضر نیز عملیات ادامه دارد.
در حالی که دستگاه پروپاگاندای غرب در حال انتشار خبر اختلاف روسیه و عربستان سعودی در اوپک پلاس بود، ریاض با کاهش تولید نفت از آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا استقبال کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه تغییرات فراوانی در غرب آسیا در حال شکل گیری است، گفت: نظم جهانی در حال تغییر و در جهت تضعیف دشمنان انقلاب اسلامی است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: دخالت مستقیم غرب در جنگ اوکراین در حال افزایش است.
عضو انجمن هیدروپلیتک ایران گفت: در پروژه "داپ" قرار است که ۹۰ تا ۱۲۰ سد روی ارس ساخته شود که در صورت تکمیل این سدها، استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل خشک خواهند شد.
رئیس‌جمهور منطقه خودمختار چچن امروز گفت که سرویس‌های اطلاعاتی غرب و اوکراین در حال آماده سازی حملات تروریستی علیه وی هستند.
مجری خط ۶ متروی تهران گفت: در حال حاضر تمام این ایستگاه‌ها بالای ۹۰ درصد پیشرفت ساختمانی دارند. ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و کوهسار اواخر مرداد و یا اوایل شهریورماه سال جاری به شرط وجود نقدینگی بهره‌برداری و آماده استفاده مسافران می‌شوند.
در برجام، مکانیزم ماشه‌ای در خدمت آمریکا تعبیه شده تا منافع حداکثری آمریکا را به شکلی یکطرفه تامین کند و به عنوان یک شمشیر تهدید غرب، بالای سر توافق باشد و حال آنکه توافق اخیر قرار است متقابل و متوازن اجرا شود؛ بنابراین باید به نشریات زنجیره‌ای مانند آفتاب یزد (و هم‌میهن و دیگران که دم از برجام چینی و... می‌زنند) باید گفت افتخار (!) برجام را برای خودتان نگه دارید و به عنوان عبرت همه تاریخ و همه کشور‌ها بایگانی کنید؛ دیگر چنان توافقی تکرار نخواهد شد.
کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه عربستان نیازمندتوافق با ایران بود، گفت: ادامه دشمنی هر دو کشور هزینه خواهد داشت.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد غرب با کمک نئونازی های اوکراین سالهاست که علیه روسیه در حال جنگ است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: برای دولت سیزدهم روابط با آسیا بسیار اهمیت دارد، زیرا قدرت و ثروت جهان در تحولی تاریخی از غرب به شرق و به خصوص به چین در حال انتقال است.
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه غرب در حال جنگ با روسیه در خاک اوکرانی است، تأکید کرد که روسیه در پاسخ به تهدیدات به استفاده از خودروهای زرهی بسنده نخواهد کرد و همه باید این را درک کنند.
مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بشر در غرب امروز در حال بازگشت به دوران جاهلیت است چون چیزی برایش اهمیت ندارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در حال حاضر بارش برف و کولاک شمال و شمال غرب کشور را فراگرفته و تداوم هوای سرد تا روز جمعه تداوم دارد.
روزنامه وال‌استریک ژورنال گزارش داد که تحریم‌های غرب باعث شده تا جریان صادرات نفت روسیه به سمت آسیا تغییرمسیر داده و کشورهای خاورمیانه هم صادرات خود به اتحادیه اروپا را افزایش دهند.
مجلسی می‌گوید:گام‌هایی که از سوی کشور‌های غربی برداشته می‌شود گام‌های خطرناک و جنگ‌طلبانه‌ای است که پیش‌تر در آستانه حمله به یوگسلاوی، حمله به افغانستان و حمله به لیبی برداشته شده بود. تبلیغات غربی‌ها دقیقا مشابه همان زمان است؛ آن‌ها از یک سو در حال توجیه افکار عمومی جهان هستند و از سوی دیگر وضعیت را به نحوی پیش می‌برند که اذهان را در داخل کشور برای بروز چنین شرایطی آماده کنند. این مساله به اتفاقات بسیار شومی می‌تواند منجر شود.
استاد دانشگاه جورج تاون آمریکا و عضو پیشین شورای اطلاعات ملی آمریکا با تشریح تغییرات ظاهری در غرب آسیا بر این باور است که روابط روسیه و ایران در حال تبدیل شدن به یک اتحاد راهبردی عمیق است.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که دولت‌های غربی در حال تهیه و تدوین برنامه‌هایی هستند تا در صورت استفاده از سلاح اتمی در اوکراین، از رعب و وحشت عمومی جلوگیری کنند.
وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است گفت: ما با انقلابمان کاری کردیم که دنیای غرب، تفکرات و اندیشه‌های غربی را به هم ریخت.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تحریم های غرب علیه کشورش موجب تشدید بحران جهانی غذا می شود.
برای چین این کاری برای بقاست. چین باید به فناوری و هوش تجاری دست یابد تا بتواند رشد اقتصادی خود را حفظ کند تا از بی ثباتی اجتماعی در داخل چین جلوگیری شود. شی بر نیاز به استفاده از ابزار‌های «نامتقارن» برای رسیدن به غرب از نظر فناوری تاکید کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غرب در حال برنامه‌ریزی برای ساخت داستانی است که در آن ادعا می شود روسیه آماده خرابکاری علیه یکی از کشتی‌های حامل غلات اوکراین است.
مدودف گفت: روسیه در حال انجام یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین است و به دنبال دستیابی به صلح با شرایط خود است نه با شرایطی که شرکای بین المللی سابق ما به دنبال آن هستند. آن‌ها دنبال شکست ارتش روسیه هستند تا شرایط خود را به ما تحمیل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ