بستن مرزهای هوایی و زمینی کشورهای غرب آفریقا به روی نیجر و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال مداخله نظامی، سران جدید نیجر از متحدان آفریقایی خود خواستار حمایت‌ همه جانبه در برابر دشمنان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اعتراض رئیس‌جمهور اوکراین به اعلام‌نشدن چارچوب زمانی مشخص برای پیوستن کی‌یف به ناتو، سران گروه هفت قرار است یک بسته امنیتی طولانی‌مدت را برای کمک به اوکراین تصویب کنند.
سران سه قوه بر تصویب لایحه‌ای جامع که ابعاد مختلف مساله عفاف و حجاب را در بر بگیرد در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کردند.
رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگوهای تلفنی جداگانه، فرارسیدن عید سعید قربان را به رئیس جمهور تبریک گفتند.
رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگوهای تلفنی جداگانه، فرارسیدن عید سعید قربان را به رئیس جمهور تبریک گفتند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به مناسبت روز جهانی امدادرسانی به قربانیان شکنجه، بیانیه‌ای صادر کرد.
سران چند کشور آفریقایی برای شرکت در نشست اقتصادی سنت‌پترزبورگ وارد روسیه شدند.
رسانه‌های روسی اعلام کردند رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و نخست‌وزیر ارمنستان امروز در مسکو دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و نخست‌ وزیر ارمنستان به میزبانی رئیس شورای اروپا در بروکسل دیدار و گفتگو می کنند.
سران کشورهای گروه هفت در نشست هفته آینده قرار است بیانیه‌ای علیه دولت چین صادر و پکن را متهم به «اخاذی اقتصادی» کنند.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نائب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زاید آل نهیان نائب رئیس دولت و نائب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزو‌های خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن‌جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.
سران کنیا، سودان جنوبی و جیبوتی برای میانجیگری بین طرف‌های درگیر در سودان به خرطوم می‌روند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: سران قوا که نشست هایی دارند و با این قیل و قال برای مولدسازی نیز تصمیم گیری کردند، برای موضوع اقتصادی نیز تدبیر کنند.
سرویس مطبوعاتی دولت ارمنستان اعلام کرد نخست‌وزیر این کشور با رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در حاشیه نشست امنیتی مونیخ دیدار و درباره پیش‌نویس توافق‌نامه صلح بحث کردند.
سران کشورهای مختلف در پیام‌های جداگانه‌ای، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعوا‌های بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه‌ای که می‌خواهند باشند، استفاده کنند.
یزدی خواه گفت: از جهت اقتصادی ما هنوز هیچ آمار رسمی نداریم که چند درصد از مردم در این فضا مجازی کسب و کار دارند، شما می گویید دو میلیون هستند، اما من می گویم صد هزار نفر هستند یعنی هیچ مبنایی وجود ندارد، ما نه مبنای مالیاتی داریم و نه مبنای آماری. این‌که بگوییم چون اینستا بسته شده پس کسب و کار آنها هم نابود شده، ما چنین چیزی را قبول نداریم.
آینده کاری سرمربی ایتالیایی تاتنهام با توجه به عملکرد پرنوسان این تیم در فصل جاری زیر سوال رفته است.
بیش از صد روز از فیلترینگ اینستاگرام در ایران می‌گذرد. بسیاری از مردم در این شرایط با صرف هزینه و خرید فیلترشکن، فیلترینگ را دور می‌زنند و برخی هم عطای استفاده از شبکه‌های اجتماعی را به لقایش بخشیده‌اند اما حالا برایشان سوال است که نمایندگان مجلس و سران قوا در شبکه های اجتماعی چه می‌کنند.
سران قوا در نشست مشترگ خود، خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر دانستند.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: حرف‌های آمریکاپسند نزنید، ما دوست و دلسوز شما و کشورهای مسلمان مستقل هستیم، صف خود را از ما جدا نکنید و با طناب پوسیده آمریکا و اسراییل در چاه نروید.
رئیس جمهور بلاروس موضع ضعیف کشورهای اروپایی در مقابل آمریکا، را عامل جنگ در اوکراین دانست.
رؤسای جمهور روسیه، قرقیزستان و تاجیکستان در مورد مسائل مرزی میان بیشکک و دوشنبه گفتگو کردند.
سران اوپک پلاس نفت کمتر از ۱۰۰ دلار نمی‌خواهند
کاخ کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهور چین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگ‌های با رئیس‌جمهور روسیه دیدار خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ