حمایت از زنان نیز همانند حقوق بشر و تروریسم برای غرب استانداردی دوگانه دارد و غرب با محوریت آمریکا با دستاویز قرار دادن این مسائل، همواره در صدد مداخله در امور داخلی کشورها برآمده‌است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسایی از اعضای جبهه پایداری در توئیتی نوشت دلیل استیضاح وزیر کشور باج‌خواهی نمایندگان در برابر بخشنامه وزارت کشور بود و جلسه امروز قالیباف فرمالیته بوده است.
انتشار تصاویری از شست و شوی دیگ و قصابی مقابل سردر دانشگاه تهران بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی کاربران از این اقدامات مقابل مهمترین مرکز علمی کشور را نادرست و نوعی کج سلیقگی ارزیابی کرده‌اند.
ساندرو تونالی، ستاره میلان، به شدت از اتفاقات چند روز اخیر و اجبارش به ترک این باشگاه ناراحت است.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول در فشن شوی برند لویی ویتون در پاریس شرکت کرد و البته مدل موی جدیدش را به نمایش گذاشت.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول در فشن شوی برند لویی ویتون در پاریس شرکت کرد و البته مدل موی جدیدش را به نمایش گذاشت.
شاید در گذشته برای شست و شوی کفش‌ها از ماشین لباس‌شویی استفاده کرده باشید. بهتر است بدانید که ماشین ظرف‌شویی کمتر از ماشین لباس‌شویی به کفش‌ها آسیب می‌رساند و بهتر آن‌ها را می‌شوید. چرا که کفش‌ها با فشار آب شسته می‌شوند.
دیسکوی مختلط هزاران نفری با دی‌جی زن در شوی ماشین
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال خوبی برای من بود. پس از خداحافظی کنار آقای گل محمدی تجربه خوبی را کسب کردم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.
حتی ایران را به عنوان صادرکننده مواد مخدر به آذربایجان معرفی می‌کند. این فیلم، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و با واکنش‌های منفی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.
جو کول، ستاره سابق چلسی، معتقد است که اریک تن‌هاخ باید داوید دخیا را بفروشد تا بتواند منچستریونایتد را یک سطح بالاتر ببرد.
دزفول- سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول گفت: از برگزاری ۲ تور گردشگری غیرمجاز به مقصد آبشار شوی در این شهرستان جلوگیری شد.
محمد صلاح، ستاره لیورپول و تیم ملی مصر، همراه با همسر و دو دختر خود در تیزر تبلیغاتی یک شرکت موبایل شرکت کرده است.
دوره ملی سامان قدوس با دودلی و تردیدهای او به دلیل اتفاقات گذشته در تیم ملی ایران متوقف شده است.
یکی از خبرنگاران ایتالیایی درخواست جالب توجهی از ستاره فرانسوی یوونتوس داشته است.
مدیران اینتر با برپایی جلسه ای در تمرین فردا، این موضوع را به اینزاگی تفهیم خواهند کرد که او باید لیگ را با کسب رتبه دوم به پایان برساند.
متخصص پوست و موی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که شست و شوی بیش از حد، استفاده از آب داغ و یا خیلی سرد می‌تواند خشکی پوست را تشدید کند، گفت: استفاده مکرر از مواد شوینده نیز می‌تواند باعث خشکی پوست شود و اثرگذاری رطوبت رسان‌ها را کاهش دهد.
رییس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، با اشاره به افزایش شیوع خشکی پوست دست ناشی از تماس مکرر با شوینده‌ها و مواد ضد عفونی کننده، توصیه‌های جمعی از متخصصان پوست را یادآور شد.
گیاه لوفا یکی از طبیعی‌ترین ماساژورهای پوست محسوب می‌شود که علاوه‌بر اینکه برای مراقبت از پوست کاربرد دارد برای شست و شوی ظروف مختلف نیز مناسب است.
گیاه لوفا یکی از طبیعی‌ترین ماساژور‌های پوست محسوب می‌شود که علاوه‌بر اینکه برای مراقبت از پوست کاربرد دارد برای شست و شوی ظروف مختلف نیز مناسب است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به ارلینگ هالند اخطار کرده که باید مراقب رفتارش باشد تا کارت قرمز دریافت نکند.
هافبک تیم فوتبال ملوان توضیحاتی درباره درگیری های ایجاد شده در انتهای دیدار برابر پرسپولیس ارائه کرد.
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جهوری دونالد ترامپ، با هشدار به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره استفاده احتمالی از سلاح اتمی در اوکراین، مدعی شد که ترور پوتین به دست واشنگتن محتمل است.
حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در سی وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: معلمی مثل قضاوت، شغل نیست. ارزش معلمی اگر بیشتر از فقیه نباشد کمتر نیست. من یک کلاس معلمی را با یک دوره نمایندگی عوض نمی‌کنم.
در بخشی از گزارش تازه‌ای که توسط دیپلمات‌های افغان و کارکنان خمات مدنی گردآوری شده به اظهارات اعضای طالبان اشاره شده که می‌گویند: «به سر آنان شلیک کنید: مرد یا زن هر کسی که مخالف طالبان و امارت اسلامی است. آنان توسط آمریکایی‌ها شستشوی مغزی می‌شوند و تنها راه حل شلیک گلوله به سر آنان است. من حاضرم بیایم و آنان را مانند سگ و الاغ به قتل برسانم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ