کاپیتان سابق تیم ملی پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا حالا نمایش درخشانی در برابر ملوان داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
تردز به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام خود ثبت نام کنید و می‌توانید تمام حساب‌هایی را که قبلا در اینستاگرام دنبال می‌کردید را در برنامه جدید هم دنبال کنید.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
اهواز- رئیس جمهور، آب و فاضلاب و برق را جزو مسائل اولویت‌دار خوزستان عنوان کرد و گفت: مدیران استان به اجرای بدون اشکال طرح‌ها و تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال احداث اهتمام داشته باشند.
تانک‌ها و تمام قوای تجهیزاتی و تسلیحاتی ایران که در جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفتند برای اینکه امکان استفاده مجدد را داشته باشند باید اورهال و بازآماد می‌شدند. ایران بخشی از تجهیزات خود مانند جنگنده‌ها و تجهیزات زرهی را اورهال کرد، اما متخصصان صنایع دفاعی ایران به این فکر افتادند که با استفاده از تجربه خود در اورهال تجهیزات نظامی و تسلیحات، تجهیزات نظامی جدیدی را طراحی کنند و یا اینکه تجهیزات قدیمی را به کلاس تجهیزات جدید ارتقا دهند.
مشکل در چهاردهمین روز فروردین و آغاز به کار رسمی مدارس و ادارات، همچنان باقیست و برخی گوشی‌ها اجازه تنظیم غیرخودکار (دستی) ساعت را به کاربر نمی‌دهند و با وجود امکان تنظیم دستی ساعت برروی برخی دیگر از گوشی‌ها نیز عقب کشیدن دستی ساعت مشکلاتی را برای کار با برخی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های آنلاین برای کاربران ایجاد می‌کند.
مشهد ـ رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمام مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از امروز به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران غیرحضوری می‌شود.
در صورت تسری امکان ضبط و به‌طور ویژه ضبط تصویری جلسات دادگاه‌ها، اولین منفعت آن متوجه دستگاه قضا و سپس مردم خواهد بود.
سرمربی قرمزها راجع به اظهارات سهیل مهدی عنوان کرد: همه چیز مشخص است و من نمی‌خواهم در مورد جزئیات اظهارات آنها صحبت کنم. تمام ارکان فدراسیون علیه پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنند.
کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت‌ها در یک مصاحبه مفصل به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت و به سؤالات متعددی پاسخ داده است. طغیان دژاگه: بس است دیگر، کمی فوتبال بازی کنید
فریمان ـ فرماندار فریمان از آماده باش تمام دستگاه‌های این شهرستان خبرداد و گفت: در صورت نیاز برای ۲۳۰۰ نفر فضای اسکان در نظر گرفته شده است.
سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد: تحول جدیدی را با فراهم‌ساختن امکان «‌نظرسنجی از محتواهای کتب درسی» برای تمام مخاطبان فراهم ساخته ایم.
اگر پرسپولیس اولین قسط از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکند، 10 میلیارد تومان جریمه خواهد شد و امکان فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی را هم نخواهد داشت.
صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین ۶۰ و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با افزایش ساعتی نرخ ارز، می‌شود چراغ صنعت و تولید دارو را روشن نگه داشت، تولید‌کننده چاره‌ای جز کاهش ظرفیت تولید ندارد، چون دیگر پولی ندارد که پای چرخ‌های لق تولید بریزد.
اکثر نظریه‌های موجود باور دارند که هم‌زیستی آرکی‌ها و باکتری‌ها در حدود دو میلیارد سال پیش منجر به تکامل اولین سلول یوکاریوت شده است.
برای بیش از نیم قرن ژاپن یک سیستم بیمه درمانی را حفظ کرده است و تمام ساکنان ژاپن برای بیش از سه ماه ملزم به ملحق شدن به آن هستند و به مردم ساکن در ژاپن امکان می‌دهد با هزینه به خدمات بهداشتی مناسب دسترسی داشته باشند. مشخصه این امر یک سیستم دسترسی رایگان است که به بیماران امکان می‌دهد هر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنند و همه خدمات پزشکی با قیمت یکسان در هر نقطه از ژاپن ارائه می‌شود.
از سال ۱۳۹۰ بود که طرح تجمیع و یکسان‌سازی کارت‌های سربازی به مرحله اجرا درآمده و پس از آن بنا شد تا تمامی کارت‌ها اعم از معافیت و پایان خدمت با یک شکل و از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شود، کارت‌هایی که به کارت‌های هوشمند سربازی معروف است و برای تمام افرادی که از سال ۱۳۹۰ و پس از آن خدمت خود را به پایان رسانده یا از انجام آن معاف شده باشند، صادر شده است.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تمام ارکان دولت آماده هستند تا پیشنهادات، انتقادات و ایده‌های راهگشا را با جان و دل دریافت کنند،گفت: رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است.
مجتهدزاده وکیل دادگستری، با بیان اینکه در این دولت دیدیم تمام آنچه در دولت قبل محل ایراد و انتقاد از مسئولان بود، به حد اعلا وجود دارد، افزود: مسئله این است که مسئولان در این دولت برای پوشاندن این مسائل، به حرف‌های عوام‌پسند روی می‌آورند و گفته می‌شود اگر پسری رفت، پدر هم باید برود! این وکیل دادگستری افزود: نکته این است که این مسائل و رفتار‌های اشتباه به شکل مسالمت‌آمیز حل نمی‌شود و این افراد را کنار نمی‌گذارند، برکنار نمی‌شوند و استعفا هم نمی‌دهند.
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
جراردو سیوانه سرمربی، لوکاس هرادکی کاپیتان و سیمون رولفس مدیر ورزشی لورکوزن جداگانه از نمایش تیم‌شان انتقاد کردند.
رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی مجلس، در پاسخ به اینکه آیا امکان پرداخت مستمری توسط بهزیستی به تمام افرادی که شامل سه دهک اول جامعه شده‌اند، وجود دارد، توضیحاتی را ارائه داد.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، به این نتیجه رسیده است که امکان انتقالش به بارسلونا وجود ندارد و حالا قصد تمدید قراردادش با منچسترسیتی را دارد.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: موفقیت طرح حذف دارو از سبد ارز ترجیحی موسوم به طرح « دارویار» در گرو آن است که این طرح روی منابع مشخص، معین و قابل استحصال تکیه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ