اکثر نظریه‌های موجود باور دارند که هم‌زیستی آرکی‌ها و باکتری‌ها در حدود دو میلیارد سال پیش منجر به تکامل اولین سلول یوکاریوت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان معتقدند این اکتشاف از این نظر نادر است که در یک بافت کاملاً شهری رخ داده است که در آن احتمال یافتن شواهد باستان‌شناسی مرتبط با فرهنگ تئوتیئواکان بسیار کم بود.
همچنین به همراه مقبره کاتب فراعنه که در زمان کشف در شرایط خوبی قرار داشت، مقبره دیگری نیز که بسیار کوچکتر است کشف شده که احتمال دارد متعلق به یک کاهن باشد.
دانشمندان کشف کرده اند که برخی از گونه‌های قارچی با عمر طولانی می‌توانند از نوع خاصی از تقسیم سلولی برای توقف جهش‌های سلولی در مسیر خود استفاده کنند و احتمال رشد سرطان‌ها را کاهش دهند.
اگر استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها نسبت به ازسرگیری فعالیت‌های اکتشافی تمایل نشان دهند، با حمایت سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر می‌توان به کشف آثار جدید از دایناسور‌ها امیدوار بود. کاهش ورودی دانشجویان در رشته دیرینه‌شناسی و نبودن زمینه‌های اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی یکی دیگر از چالش‌های این حوزه است که فعالیت‌های اکتشافی استادان دیرینه‌شناس را محدود می‌کند. معدود دانشجویان این رشته هم علاقه چندانی نشان نمی‌دهند.»
بر اساس گزارش کلانتری فرد غرق شده از اتباع خارجی است. این فرد حادثه دیده به صورت دقیق مشخص نیست از کدام کشور است و احتمال دارد از دستفروشان کشور‌های خارجی باشد
تصور دانشمندان بر این است که گونه طاعون که به اواخر عصر نوسنگی و عصر برنز بازمی‌گردد، به احتمال زیاد در حدود سال ۴۸۰۰ پیش از میلاد توسط انسان‌هایی به اوراسیا آورده شده و از آن‌جا به اروپای مرکزی و غربی راه یافته است.
براساس نتایج پژوهشی تازه باغبانی با نتایج سلامتی بهتر از جمله احتمال پایین‌تر خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و حتی دیابت مرتبط است. تحقیقات نشان می‌دهند که باغبانی هم چنین می‌تواند خطر افسردگی و اضطراب را کاهش دهد. نتایج نشان می‌دهند باغبانی در فضای باز بسیار سودمند است، اما باغبانی در فضای داخلی نیز می‌تواند سودمند باشد.
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.
باریکه‌های ۲۰۰۰ ساله‌ی بامبو که ده سال پیش کشف شده بودند حالا رمزگشایی شده‌اند. این نوشته‌ها به احتمال زیاد مربوط به مکتب پزشکی پین‌چیائو، پزشک افسانه‌ای چین باستان هستند.
گروهی از دانشمندان دانشگاه توهوکو کشف کرده‌اند که سفتی لثه بر خواص فیبروبلاست‌های لثه تأثیر می‌گذارد، که به نوبه خود بر احتمال وقوع التهاب و ایجاد مشکل در فیبر‌های لثه تأثیر می‌گذارد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از احتمال کشف ذخایر جدید گاز در میدان گازی پارس جنوبی خبرداد.
جدا از اینکه مار‌ها منشأ یکی از رایج‌ترین فوبیا‌های شناخته شده برای انسان هستند، اما نمی‌شود جذابیت شان را نادیده گرفت. از تنوع گسترده اندازه آن‌ها گرفته تا توانایی هیپنوتیزم کننده، بلعیدن اشیاء چندین برابر اندازه خود، جالب‌ترین حقایق عجیبی است که می‌توانید در مورد این موجودات بدنام و زیبا کشف کنید.
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
ماهواره TESS ناسا دومین سیاره مشابه زمین را در یک سیستم خارج از منظومه شمسی رصد کرده که اندازه آن با زمین یکسان است و احتمالاً آب مایع روی آن وجود دارد.
ماهواره TESS ناسا دومین سیاره مشابه زمین را در یک سیستم خارج از منظومه شمسی رصد کرده که اندازه آن با زمین یکسان است و احتمالاً آب مایع روی آن وجود دارد.
باستان شناسان روسی یک مقبرۀ باستانی را در ایالت سیبری کاوش کرده‌اند که احتمال می‌دهند متعلق به یک فرهنگ قبلا ناشناخته باشد.
باستان‌شناسان تونل باستانی ۱۳۰۵ متری را زیر معبدی در مصر کشف کرده‌اند که احتمال دارد کاوشگران را به «کلئوپاترا» برساند. گمان می‌رود این تونل بزرگ در مقطعی از تاریخ برای انتقال آب به شهروندان استفاده می‌شد.
برخی از این موجودات دریایی به رغم ظاهر ترسناک خود اندازه کوچکی دارند و در عمقی از آب زندگی می‌کنند که در شرایط عادی احتمال مواجه شدن با آن‌ها برای ما بسیار کم است.
در بازرسی از خودرو ماموران به ۳ مسافر به دلیل احتمال بلع موادمخدر مشکوک شده و آنان را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.
طبیعی است که بخشی از توانمندی که البته بلوف هم نیست و دشمن همیشه در مواجه با آن غافلگیر شده است را در معرض نمایش قرار دهیم و بخشی‌های دیگر توانمندی ما را دشمن باید در عرصه‌های رویارویی و در صحنه‌های احتمالی آینده مواجه شود که درحال حاضر نه ما آن را رسانه‌ای و اعلام می‌کنیم و نه دشمن به این راحتی توانایی کشف قابلیت‌های ما را در این حوزه‌ها دارد.
دانشمندان می‌گویند اقیانوس زیرسطحی یکی از قمر‌های زحل به احتمال زیاد سرشار از فسفر است که یک جزء کلیدی برای حیات محسوب می‌شود.
مدارک و شواهد جنایی احتمال وقوع جنایت و دخالت افراد دیگری در این پرونده را پررنگ کرد، بنابراین تحقیقات به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای فاش شدن علت این جنایت ادامه دارد.
بر اساس مطالعه‌ای که در مجله انجمن سالمندان آمریکا منتشر شده است، سطوح بالاتر خوش بینی با طول عمر بیشتر و احتمال زنده ماندن بالای ۹۰ سال مرتبط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ